Jaaha, kohta takaisin päin. Maistu kyllä lomat kun heti piti olla 3 viikkoa kiinni.
Maanantaina mennessä olo oli ihan suhteellisen hyvä, tiistai-iltana tuli sellanen fiilis että vittu lähden kyllä himaan täältä, kolme viikkoa on helvetinmoinen ikuisuus. Nyt ei edes tunnu kauheen pahalta mennä takaisin, ainakaan vielä. Onneks tupa on täynä mukavia sällejä, ei ketään kellä ois asenneongelma ja tahallaan kusis kaiken josta koko sakki kärsis. Ja läppärinki saa mukaan jo ottaa :dance:
Vituttaa vaan toi veksikäytäntö ja automaattinen movettajan leima kun sinne menet. Kävin kerran hakemassa buranaa penikkatautiin jotta voin juosta coopperin, ja nyt olen joutunut ravaamaan siellä 4 kertaa ja huomenna tulee viides, kun lääkäri on joka kerta sanonut että tuut sillon ja tällön uudestaan niin tutkitaan ja laitetaan röntgeniin kun toi on vaivannut jo 2kk eikä kestä edes kävelyä enää. Ei sillä, mielellään mä terveydestäni pidän huolen muttakun siellä pitää istua 6h odotellessa vastaanottoa, eli missaa kaiken koulutuksen. Ja tästähän ei kouluttajat tykkää, lutit ottaa puhutteluun aika herkästi jos on monta kertaa veksissä käyty ja sanovat vaan että "hyvät selitykset sulla" kun koitat sanoa että lääkäri käski tulla sinne. Vittu jos sen takia olen 12kk mies että kouluttajat ei tykkää niin vituttaa.
Ja tämänhän tietysti jo etukäteen tiesitkin että missatut koulutukset korvataan:hyvä: