Inttiin Saapumiserä II/2009

Jouduin Spol-aukkiin Niinisaloon... :jahas:

Oot siinä joutumisen suhteen ihan oikeassa et miehistö saa vitusti paremman koulutuksen noihin hommiin Niinisalossa ja ne on muutenkin vitusti parempia hommia. Lisäksi Aukin kouluttajat on osaksi ihan idiootteja jotka ei osaa erottaa jalkapalloa jääkiekosta.

Tsemiä anyway:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Köllei vaa sataa, ottakaa kiinni! Kova kolmonen <3

Tarkka-ampuja, 6kk hyvii hommii :p ei se aukki ny nii hieno mesta oo.

Spadeksi hakkiin ja spadeksi pääsin :D:rock:
Kuntsareitaki sain kivasti kerättyä p-kaudella ja tammikuussa pääsee pois, eli kaikki hommat tähän asti menny niiku suunnitelinki :)

Spol-miehistöön jäin, onneksi. Ei ois napannu paskan vertaa se spol-aukin puoli, hirveitä hommia. Toinen vaihtoehto oli tst-lähetti, sinne oisivat kait laittaneet jos ei spol-puolelta ois minua haluttu kun haastatteluissa kävin.

Ihan suht helppoa on ollut meillä ainakin kun vertailee muutamien kavereiden kokemuksia eri paikoissa, köllejä ei vaan oo tullut vielä yhtään kun sen att:nkin onnistuin kusemaan. Onneksi tuon saa uusia ;)

TJ124, Vekaralla PSTOhjus2000- miehistö. Onneksi pääsen puolella vuodella, ei voi muuta sanoa.

Huomenna sit alkaa virallisesti aukki vaikka perjantaina otettiinkin jo varaslähtö siihen. Täytyy sanoa, että nyt on eka viikonloppu, jolloin ei vituta lähtee takas kassulle. Melko ihmeellistä.:eek: Veikkaan, että vitutus tulee taas mukaan kuvioihin, kun tästä päästää kyisissä syyskeleissä leireilemään.

Hyvä valinta. :hyvä: Jos teijän mopomiehet tarvii vinkkejä niin täältä pesee. ;)

Heh, jees. Alik K****la ja muut alkaa pikku hiljaa gonahtelemaan, voi tätä riemua kun pääsee keittämään kahvia tuvassa:dance:

Onko tästä saapumiserästä paljon nohevaa sakkia lähdössä (lue: haluaisi lähteä) rukkiin? Itse olen tässä pohdiskellut sen kannattavuutta ja omaa jaksamista siellä, mutta toisaalta kuitenkin kiinnostaisi lähteä sinne, mikäli minua nyt sinne sitten kysytään. Kunto on kyllä itselläni melko kova, joten sen puolesta ei ehkä ongelmia koituisi.

Löytyykö pakkikselta paljon rukin käyneitä reservin vänskiä? Millainen koitos oli, ja kannattiko lähtö sinne? Ilmeisesti ainakin jokin leiri ja marssi on melkoista tappoa, mutta jos ja kun niistä selviää, niin ruk on ihan ok. Muutakin informaatiota rukista otetaan mielellään vastaan.

Onko tästä saapumiserästä paljon nohevaa sakkia lähdössä (lue: haluaisi lähteä) rukkiin? Itse olen tässä pohdiskellut sen kannattavuutta ja omaa jaksamista siellä, mutta toisaalta kuitenkin kiinnostaisi lähteä sinne, mikäli minua nyt sinne sitten kysytään. Kunto on kyllä itselläni melko kova, joten sen puolesta ei ehkä ongelmia koituisi.

Löytyykö pakkikselta paljon rukin käyneitä reservin vänskiä? Millainen koitos oli, ja kannattiko lähtö sinne? Ilmeisesti ainakin jokin leiri ja marssi on melkoista tappoa, mutta jos ja kun niistä selviää, niin ruk on ihan ok. Muutakin informaatiota rukista otetaan mielellään vastaan.
Itse olen juuri nyt tulevalla kurssilla kouluttajakokelas kiväärilinjalla. Ei ehdi enempää kirjottaa nyt mutta sen voin sanoa että jos reserviupseerikouluun pääset, tulet viettämään varusmiesaikasi parasta aikaa loistavien ihmisten, sekä korkeatasoisen koulutuksen parissa. Harjoitukset ja henkilökunta ainakin omasta mielestäni ihan eri tasolla kuin missään muualla. Myös muistot jotka kurssilta saa ovat ikuisia.

Tj taitaa olla 76. Eilen käytiin ampumassa pst-neitsyys sinkomäen maastoihin. Oli aika coolia ampua ensimmäisenä raskolla, kun ei ollut minkäänlaista hajua millainen pamahdus tulee olemaan.

Varsin tyytyväinen olen valintaani jäädä panssarintorjujaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom