Inttiin Saapumiserä II/2009

Kerrotaan! Jaa-a, ei oo pahemmin tietoa mitä Havuvaarasta olis löytyny, itsehän kuulun Pidman pahoihin poikiin:D Ylil. Hy**n on muuten aikas jäätävä tyyppi:D
" Ruodun linja on niinkuin luodin lentorata. Jos te ette onnistu särmäämään ruotua, olette kehitysvammaisia tai sokeita".:hyper:

Hahah. :D Valitse p-kauden jälkee tiedustelu niin saat kuulla enemmänkin noit juttuja. Ampumaradalla: "panssarijääkärit osaavat itse tarkistaa piippunsa, jos sieltä löytyy majava niin ottakaa se helvettiin sieltä, muuten sakolainen kyllä pelaa". Pjääkäri: "Herra ylil mulla on vähän roskaa piipussa..". H: "Mitä helvettiä onko siellä majava vai?". P: "Ei ole". H: "Noniin eiku ampumaan vaan". :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä joutui (ennemminkin pääsivät) uimataidottomat uimakouluun joka järjestettiin samaan aikaan kuin muu koulutus. Eli jotkut pääsi lämpimään veteen polskuttelemaan kun muut tetsattiin pitkin lumisia mehtiä. :jahas: Näin siis Kajaanissa reilu vuosi sitten.

Ja ylihuomenna takas :)

Mitenkäs on muille intti maistunut? Pahin vitutus on jo kolmessa viikossa itsellä ehtinyt laantua. Tällä hetkellä osa ajasta on jo ihan mukavaa, lähinnä kiitos mahtaville tupakavereille.

Mitenkäs on muille intti maistunut? Pahin vitutus on jo kolmessa viikossa itsellä ehtinyt laantua. Tällä hetkellä osa ajasta on jo ihan mukavaa, lähinnä kiitos mahtaville tupakavereille.
Ihan hyvinhän tuo intti on loppupeleissä maistunut ja sujunut. Alussakaan mua ei erityisesti vituttanut, mutta välillä kyllä vieläkin pistää jotkut asiat vähän sapen kiehumaan. Eiköhän tämä tästä kuitenkin ala helpottamaan sitten kun alkaa AUK1.

Meneekö Kokemäeltä bussia Huovinrinteelle tänään tai olisiko jollain hyvä neuvo kuinka tulla tampereen suunnasta porpr:ään? Kiitos jo etukäteen.

Miks nää viikonloput menee näin nopeesti?:(
Ens viikon ohjelmassa on vielä vitusti tetsausta niin ei oikein huvittais. Kai tää tästä ku pääsee taas viikkorytmiin kiinni ekan aamun jälkeen.

Eniten tässä vituttaa tuo ensi viikon mosaleiri, meidän kouluttaja on nimittäin oikein kunnon sotahullu :jahas:

Meillä oli Parolassa yks luti joka kertoi olleensa legioonassa.. Se oli sit oikeesti HULLU!

Jaaha, kohta takaisin päin. Maistu kyllä lomat kun heti piti olla 3 viikkoa kiinni.

Maanantaina mennessä olo oli ihan suhteellisen hyvä, tiistai-iltana tuli sellanen fiilis että vittu lähden kyllä himaan täältä, kolme viikkoa on helvetinmoinen ikuisuus. Nyt ei edes tunnu kauheen pahalta mennä takaisin, ainakaan vielä. Onneks tupa on täynä mukavia sällejä, ei ketään kellä ois asenneongelma ja tahallaan kusis kaiken josta koko sakki kärsis. Ja läppärinki saa mukaan jo ottaa :dance:

Vituttaa vaan toi veksikäytäntö ja automaattinen movettajan leima kun sinne menet. Kävin kerran hakemassa buranaa penikkatautiin jotta voin juosta coopperin, ja nyt olen joutunut ravaamaan siellä 4 kertaa ja huomenna tulee viides, kun lääkäri on joka kerta sanonut että tuut sillon ja tällön uudestaan niin tutkitaan ja laitetaan röntgeniin kun toi on vaivannut jo 2kk eikä kestä edes kävelyä enää. Ei sillä, mielellään mä terveydestäni pidän huolen muttakun siellä pitää istua 6h odotellessa vastaanottoa, eli missaa kaiken koulutuksen. Ja tästähän ei kouluttajat tykkää, lutit ottaa puhutteluun aika herkästi jos on monta kertaa veksissä käyty ja sanovat vaan että "hyvät selitykset sulla" kun koitat sanoa että lääkäri käski tulla sinne. Vittu jos sen takia olen 12kk mies että kouluttajat ei tykkää niin vituttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom