Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs päin vekaraa on pakkislaisia? Itse olen 3. kenttätykistöpatterissa
Ajat muuttunu parissa vuodessa Ketäs skappareita siellä nykyään on? Onko Riehunkangas vielä maisemissa? :DIT 2. Hemmetti että tykkimiehillä on rentoa. Ei pinkka ja punkka tarkastuksia. Perkele.
Alikessuna 3.kt:ssa... Suosittelen tulenjohtoa ehdottomasti, pääsee tekemään paljon muutakin, kun laittaa murkulaa putkeen ;)Vuoden vinkkinä voin laittaa että hae KRH miehistöön tai AUKkiin jos kiinnostusta riittää. Heittimellä on mukavaa.
Alikessuna 3.kt:ssa... Suosittelen tulenjohtoa ehdottomasti, pääsee tekemään paljon muutakin, kun laittaa murkulaa putkeen ;)
miten toi uimataito testi oikeeen menee kun itellä se on 0 eli hukun samantien?ei kai ne pistä mun selkään keltasta jetpakkii
Osta rautakaupasta joku perusmora. Oikeastaan ainoa ominaisuus mitä leathermanista tarvii leireillä on sivuleikkurit jekkulangan leikkaamiseen. Hyvällä puukolla taas vuolee sytykkeet ja veistelee puukyrvät näppärämmin.onks jollain kokeneemmal tietoo leatherman/linkkari/puukon hyödystä. jotkut huuteli et ne olis hlvtin kätevii ja hyödyllisii esim leireillä ja oon nyt arponu et pitäiskö panostaa vähäisii rahoi semmoseen.eli kertokaa vähän kokemuksiin että onko hyödyllinen vai rahan haaskaamist.
Otsalamppu ja rannekello ovat myös ehdottomia varusteita leireille. Älä osta kalleimpia mahdollisia, koska luultavasti joudut lainaamaan niitä koko teltalle.
Joko poikia vituttaa? Tänään takasin :hyvä:
Onneks perjantaina pääsee taas lomille :P
Heh heh kerro Pelliselle terkkuja mopomiehiltä. :D Joko sieltä Havuvaarasta on löytyny meijän pikku jekku? :hyvä:
Laittovat mulle viikon jälkee E paperit ja jatkotutkimuksii polven takia. Siinä on puol vuotta sitte tullut kiertymä vamma, no nyt on selvää että polvesta on kierukka paskana ja joudutaa tähystämää.. Onko tolla mitään vaikutusta kun päättävät meikäläisen jatkosta?
e: eli siis 12kk sain lykkäyst eli ens kesänä pitäis mennä, tosin tuohon operaatioon voi mennä aikaa vielä pitkään johtuen pitkistä jonoista..