Inttiin Saapumiserä II/2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis junalla ja bussilla ja sit siin oli jotain kävelyy, tän vaihdon takia just pelkään et eksyn kun reittioppaassa ei edes lue bussin numeroa.sen takia olis hyvä et olis joku bussi joka menee suoraan sinne

Pitäisi mennä suoraan häsästäkin bussi vekaralle. Saattaa toki olla ettei se ekana päivänä onnistu, koska ihmisiä valuu pitkin päivää. Soitat sotilaslääniin ja kysyt. Kyllä ne siellä kertoo.

Meinasitko, että parikymppisille pojille riittää, että tyyliin "edes kerran päivässä ajelee parran niin se riittää"? :lol2:
Varmasti siellä on porukkaa joilla riittää kerran kuukaudessakin. Mitään playoff partaa siellä ei voi kasvattaa, että jos parta kasvaa niin joutuu ajelemaan.

Joku tais joutua ennen lomille lähtöä ajamaan parran, että pääsi lomille ja sama tietenkin hiustenkin kanssa. Kannattaa siis pitää huolta omasta sotilaallisuudestaan.

Nythän on tää leikki-tj enää käytännössä 2, koska maanantaina ku herää, niin tj on sillo enää 361 tai 179.

Onkos tonne jotain spesiaalia, jota kannattais ottaa mukaan? Parranajovälineet ja peseytymishommat ku ottaa, niin varmaan ihan perusasiat on kunnossa. Sit vissiin pitäis ottaa rokotuskortti ja tilinumero, koska rahantuloahan tuolla ei voi estää.

Pääseekö tuolla ollenkaan alokasaikana käymään puntilla edes iltaisella vai ryömitäänkö se koko alokasaika jossain jumalan selän takana? Toisaalta jos puntilla pääsis käymään, niin pitäiskö siellä olla omat salivaatteet vai armeijan trendikkäät verkkariasut? Mua voi hivenen vituttaa, jos alokasajan jälkeen nousee penasta 60kg ja saa suunnilleen alottaa alusta koko harrastuksen.

Nythän on tää leikki-tj enää käytännössä 2, koska maanantaina ku herää, niin tj on sillo enää 361 tai 179.

Onkos tonne jotain spesiaalia, jota kannattais ottaa mukaan? Parranajovälineet ja peseytymishommat ku ottaa, niin varmaan ihan perusasiat on kunnossa. Sit vissiin pitäis ottaa rokotuskortti ja tilinumero, koska rahantuloahan tuolla ei voi estää.

Pääseekö tuolla ollenkaan alokasaikana käymään puntilla edes iltaisella vai ryömitäänkö se koko alokasaika jossain jumalan selän takana? Toisaalta jos puntilla pääsis käymään, niin pitäiskö siellä olla omat salivaatteet vai armeijan trendikkäät verkkariasut? Mua voi hivenen vituttaa, jos alokasajan jälkeen nousee penasta 60kg ja saa suunnilleen alottaa alusta koko harrastuksen.

Hammasharja, hammastahna ja partakone on tärkeimmät. Palasaippuaa saa firman puolesta ja kun kerran tukkaa ei ole niin ei päähän mitään eriaineita lätkitä.

Jotkut pitävät omia alusvaatteita ja sukkia ja niitä saa käyttää jos ne eivät näy.

Onkos tonne jotain spesiaalia, jota kannattais ottaa mukaan?
Parranajovälineet ja peseytymishommat ku ottaa, niin varmaan ihan perusasiat on kunnossa.

Nuo, ja sitten se tattikuninkaan mainitsema rannekello jossa taustavalo:D
On oikeesti perseestä herätä yöllä kolmelta ja kammeta itsensä ylös kun luulee että on aamu ja pitäs oikeesti herätä, vaikka saisi nukkua vielä ruhtinaalliset 2.45h tuossa vaiheessa.

Tekemistä kannattaa myös varata. Esim pelikortit yms yms on kova sana , jätkillä oli pokerisettejä mukana, niitä oli aina hauska pelata ja jäipä intistä melkein joka viikko se 10-20e pokerista jolla oli kiva viikonloppulomille mennessä ostaa mäyris tai jekkupullo ja nauttia lomista täysin siemauksin :D

Voi että sitä fiilistä kun ekat viikonloppuvapaat alkoi :haart:
Sit vissiin pitäis ottaa rokotuskortti ja tilinumero.

Rokotuskorttia ei ollut, tökkäsivät siellä sitten molempiin hanskoihin (inttityyliin tottakai samaan aikaan:D) rokotteet ja hermundee, eikun menoks.
Toisaalta jos puntilla pääsis käymään, niin pitäiskö siellä olla omat salivaatteet vai armeijan trendikkäät verkkariasut? Mua voi hivenen vituttaa, jos alokasajan jälkeen nousee penasta 60kg ja saa suunnilleen alottaa alusta koko harrastuksen.

Sai olla omat vermeet siellä puntilla päällä. Älä huoli, kyllä ne lihat sitten lihasmuistilla takas tulee :D

Kyllä siellä puntilla ehtii p-kaudellakin käymään. Ne on ne ensimmäiset 2 viikkoa pääsääntöisesti sitä kiireisintä aikaa, mutta omana aikana sen parin viikon jälkeen alkoi vapaa-aika pyörimään suht hyvin eli siitä n. klo 18-21. Riippui kauan alikit venytti siivoustarkastuksen läpi päästämistä. Ja oliskohan ollut niin meidän aikaan, että 3. viikolla saatiin "vauhtipiikit". Ennen tätä eivät siis saa juoksuttaa tai ylipäänsä teettää mitään urheilusuorituksia.

Jep muuttu just hetki sit ei oo kyl luontevaa mut säästää mosien kättä sisällä ku ei tarvi koko ajan olla käsi sojossa..

Joo mä en kans keppejä käsiini laita. Oon aina ollut sitä mieltä, että sauvoja käyttää vaan ylipainoset sekä naiset, eikä mieli oo vieläkään muuttumassa.
Juoksemisen hyötysuhdekin on isompi, juostaan vaikka 2km ja aikaa meni 10min. Sitten kävelläänkin 1km ja aikaa meni ainakin saman verran. Kunto nousee kyllä ihan silmissä + yläkropan monipuolinen treeni, kiitos sauvojen. Tän on pakko olla pilaa.

e: Eipäs toimi enää tuo tervehtimislinkki.

toisaalta ihan hyvä juttu toi että uusille mosille juoksulenkit korvataan sauvakävelyllä, kyllä ne intti juoksulenkit olivat nii turhia, ne mitää kuntoo kasvattanu. Mieluummin kävelee sen lyhyen matkan että saa aikaakin enempi kulumaan :D Itse olin kyl intis nii lunkis hommas että ei tullu käytyä lenkeilläkään nii mitä mä ny tohon sanoa. Ei muutakun sauvakävelemään mosat :rock:

Toi hiihto nyt sentään on hyödyllistä, mutta voi tsiisus tota sauvakävelyä. Mentäis ennemmin salille nostamaan rautaa, niin tulis niitä oikeita lihaksiakin. :itku:
Kyl voi aluks vähän hymyilyttää, ku me pojat verkkapuvuissa vedetään kepit kädessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom