Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siinä palvelukseenastumistarkastuksessa kannattaa sanoa sellaiset asiat, jotka vaivaa tai voi vaivata. Nykyään Pv:llä ollaan aika tarkkoja ylimääräisten riskien suhteen, joten kyllä tuollaisesta asiasta voi saada jotain erityisjärjestelyitä. Itse ajattelin mainita tarkastuksessa viisaudenhampaista, koska välillä ne vittuilevat, ja ilmeisesti pv maksaa viulut, jos ne pitää poistattaa palvelusaikana.Köhköh, tuli muuten mieleen vielä yksi asia. Meikäläisellä kun nuorempana kylmästä johtuen tulehtui lisäkives (eli suomeksi pallit paleltui), jonka tavallaan jälkitautina jäi sellanen että kyseinen kives ei sais saada kylmää koska se uusiutuu helposti ja on muuten silloin pirun kipeä (ihan urologilla kävin ja näin se sanoi) ja kosketusarka.
Eli, voinko mä käydä veksissä tai vastaavassa sanomassa että mä en sais kovin kauaa pitää palleja kylmässä esim. märässä maaten, koska muutoin toi iskee ja sillon ei oo kivaa. Taisiis, tottakai mä varmaan voin käydä sanomassa mutta vaikuttaako se mitään, eli pistetäänkö mut silti makaamaan räntäsateeseen poterovahtiin? (vai mikä se kolo onkaan jossa kyykitään tuntikaupalla)
Missä välissä präyeri on intin kerennyt käymään? Eikös se ollut vielä joku aika sitten edessä?Ei varmaan sitä salia kannata hirveesti miettiä tässä vaiheessa. Joka jätkä on kyllä ennen inttiä salille menossa mutta kylläpä oli hiljaista sitten siellä intissä salilla. Ei käynyt juuri muut kuin alikit siellä salilla.
Missä välissä präyeri on intin kerennyt käymään? Eikös se ollut vielä joku aika sitten edessä?
Kouvolan keskustasta? Et kyllä pääse junalla perille asti;).oon menos vekaranjärvelle.tiedän että sinne pääsee junalla mutta olen myös kuullut huhuja bussista joka menee suoraan paikanpäälle keskustasta.onko tälläistä bussia olemassa?olisin kiitollinen jos joku voisi valaista minua asiasta muuten pelkään että eksyn matkalla
siis junalla ja bussilla ja sit siin oli jotain kävelyy, tän vaihdon takia just pelkään et eksyn kun reittioppaassa ei edes lue bussin numeroa.sen takia olis hyvä et olis joku bussi joka menee suoraan sinneKouvolan keskustasta? Et kyllä pääse junalla perille asti;).
Partaa ei saa olla, mutta kyllä kassulla riittää, että kerran päivässä sheivailee. Leirillä nyt ihmisillä on sellainen sänki kuin ehtii kasvaa.
siis junalla ja bussilla ja sit siin oli jotain kävelyy, tän vaihdon takia just pelkään et eksyn kun reittioppaassa ei edes lue bussin numeroa.sen takia olis hyvä et olis joku bussi joka menee suoraan sinne
Perseeseen panemaan samaa sukupuolta? - kyllä varmast jos löydät yhtä halukkaan.Pääseeköhän siel intis ? Taitaa tehdä aika tiukkaa välillä toi jalostuspuoli.
Hoho saako lykkäystä jos murtaa esim. sormen parii päivää ennen inttii