Inttiin Saapumiserä II/2009

Löysin sentään jotain positiivista armeijaan menosta. Vedin äsken tukan 3mm siiliksi, ja nyt huomaan että tämä sopii itselle paljon paremmin, kuin mikään muu hiustyyli mikä on aiemmin ollut. En olisi siis ikinä muuten vetänyt näin lyhyeksi. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei varmaan sitä salia kannata hirveesti miettiä tässä vaiheessa. Joka jätkä on kyllä ennen inttiä salille menossa mutta kylläpä oli hiljaista sitten siellä intissä salilla. Ei käynyt juuri muut kuin alikit siellä salilla.

Köhköh, tuli muuten mieleen vielä yksi asia. Meikäläisellä kun nuorempana kylmästä johtuen tulehtui lisäkives (eli suomeksi pallit paleltui), jonka tavallaan jälkitautina jäi sellanen että kyseinen kives ei sais saada kylmää koska se uusiutuu helposti ja on muuten silloin pirun kipeä (ihan urologilla kävin ja näin se sanoi) ja kosketusarka.

Eli, voinko mä käydä veksissä tai vastaavassa sanomassa että mä en sais kovin kauaa pitää palleja kylmässä esim. märässä maaten, koska muutoin toi iskee ja sillon ei oo kivaa. Taisiis, tottakai mä varmaan voin käydä sanomassa mutta vaikuttaako se mitään, eli pistetäänkö mut silti makaamaan räntäsateeseen poterovahtiin? (vai mikä se kolo onkaan jossa kyykitään tuntikaupalla)

Köhköh, tuli muuten mieleen vielä yksi asia. Meikäläisellä kun nuorempana kylmästä johtuen tulehtui lisäkives (eli suomeksi pallit paleltui), jonka tavallaan jälkitautina jäi sellanen että kyseinen kives ei sais saada kylmää koska se uusiutuu helposti ja on muuten silloin pirun kipeä (ihan urologilla kävin ja näin se sanoi) ja kosketusarka.

Eli, voinko mä käydä veksissä tai vastaavassa sanomassa että mä en sais kovin kauaa pitää palleja kylmässä esim. märässä maaten, koska muutoin toi iskee ja sillon ei oo kivaa. Taisiis, tottakai mä varmaan voin käydä sanomassa mutta vaikuttaako se mitään, eli pistetäänkö mut silti makaamaan räntäsateeseen poterovahtiin? (vai mikä se kolo onkaan jossa kyykitään tuntikaupalla)
Kyllä siinä palvelukseenastumistarkastuksessa kannattaa sanoa sellaiset asiat, jotka vaivaa tai voi vaivata. Nykyään Pv:llä ollaan aika tarkkoja ylimääräisten riskien suhteen, joten kyllä tuollaisesta asiasta voi saada jotain erityisjärjestelyitä. Itse ajattelin mainita tarkastuksessa viisaudenhampaista, koska välillä ne vittuilevat, ja ilmeisesti pv maksaa viulut, jos ne pitää poistattaa palvelusaikana.

Kaveri oli A-mies papereiltaan, mutta intin tarkastuksessa sitten kiinnitettiin huomiota satunnaisiin sydämen ohilyönteihin ja armeija oli sitä myötä ohi hieman reilussa 24 tunnissa. Myös toinen tuttu sai intistä vapautuksen A-miehenä selkävaivojen takia, joten suuria riskejä ei haluta näemmä ottaa.

Ei varmaan sitä salia kannata hirveesti miettiä tässä vaiheessa. Joka jätkä on kyllä ennen inttiä salille menossa mutta kylläpä oli hiljaista sitten siellä intissä salilla. Ei käynyt juuri muut kuin alikit siellä salilla.
Missä välissä präyeri on intin kerennyt käymään? Eikös se ollut vielä joku aika sitten edessä?

Missä välissä präyeri on intin kerennyt käymään? Eikös se ollut vielä joku aika sitten edessä?

Lusittu on, mitä pystyttiin :rock:

Hieman keskenhän se valitettavasti jäi selän luovutettua (välilevy).
C-paperit tuli siis, harmittihan se jättää kesken kun p-kausi oli jo aikoja (viikkoja) sitten takanapäin.

Vaikka tää miten kliseeltä kuulostaakin ,mutta kuitenkin:D
Vaikka se intti siellä vituttaa niin ettei mitään järkeä, ne monet naurut, uudet kaverit ja inttijätkien kanssa viikonloppulomilla kaljalla istuminen ja rupattelu paikkaa kevyesti sen vitutuksen määrän mitä siellä joutuu kokemaan. Ei sellaista jätkää olekkaan jolla ei olisi mitään hyvää intistä jäänyt käteen;)

oon menos vekaranjärvelle.tiedän että sinne pääsee junalla mutta olen myös kuullut huhuja bussista joka menee suoraan paikanpäälle keskustasta.onko tälläistä bussia olemassa?olisin kiitollinen jos joku voisi valaista minua asiasta muuten pelkään että eksyn matkalla

oon menos vekaranjärvelle.tiedän että sinne pääsee junalla mutta olen myös kuullut huhuja bussista joka menee suoraan paikanpäälle keskustasta.onko tälläistä bussia olemassa?olisin kiitollinen jos joku voisi valaista minua asiasta muuten pelkään että eksyn matkalla
Kouvolan keskustasta? Et kyllä pääse junalla perille asti;).

Kouvolan keskustasta? Et kyllä pääse junalla perille asti;).
siis junalla ja bussilla ja sit siin oli jotain kävelyy, tän vaihdon takia just pelkään et eksyn kun reittioppaassa ei edes lue bussin numeroa.sen takia olis hyvä et olis joku bussi joka menee suoraan sinne

Partaa ei saa olla, mutta kyllä kassulla riittää, että kerran päivässä sheivailee. Leirillä nyt ihmisillä on sellainen sänki kuin ehtii kasvaa.

Meinasitko, että parikymppisille pojille riittää, että tyyliin "edes kerran päivässä ajelee parran niin se riittää"? :lol2:

siis junalla ja bussilla ja sit siin oli jotain kävelyy, tän vaihdon takia just pelkään et eksyn kun reittioppaassa ei edes lue bussin numeroa.sen takia olis hyvä et olis joku bussi joka menee suoraan sinne

Ihan vaan junalla täräytät sinne Kouvolaan ja siellä on sotilaspoliiseja vastassa opastamassa bussiin, joka lähtee siitä pihalta ja vie varuskuntaan. Näin siis aina, kun uusi saapumiserä tulee.

Hyvin menee saakeli. Viime kuussa reväytin takareiden joka on vieläkin kipeä. Viime viikolla nyrjäytin nilkkani, joka on vieläkin kipeä. Eilen nukuin huonosti ja niska ja selkä on ihan juntturassa. Äskön mittasin kuumeen, joka on 38 astetta. Vitun kroppa haluaa vastustaa inttiin menoani! :curs: Myöskin kaikki urheilu on kiireiden ja sairastumisten takia ollut tooosi vähällä koko kevään. Menen siis elämäni huonoimmassa kunnossa inttiin. Whoop di fucking doo... :curs:

Pääseeköhän siel intis :pano: ? Taitaa tehdä aika tiukkaa välillä toi jalostuspuoli.
Perseeseen panemaan samaa sukupuolta? - kyllä varmast jos löydät yhtä halukkaan.
Perseeseen panemaan eri sukupuolta? - aika heikkoa.
Hauskaa nahkafemmankaa? - kyllä pääsee!

Hoho saako lykkäystä jos murtaa esim. sormen parii päivää ennen inttii

Saa. Tuttu meni talvella ja saapumispäivänä kun kyseinen noheva alokas käveli santiksen pihalla varustesäkki kädessä hän liukastui ja kaatui niin, että säkki kaatui käden päälle ja se murtui. Kaks vuotta tuli lykkäystä.

Se on pojat niin, että tänään on se aamu jolloin nolla napsahti. :dance::dance::dance:
Aamuja siis ihan tasasesti kaikille II/09 alokkaille. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom