Meillä oli yhdellä jätkällä täsmälleen sama tilanne, ei kertaakaan päässyt ampumaan, teltassa taisi pari yötä nukkua 6kk aikana...
Et sattumoisin ollu Vekaralla EK:ssa II/08?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä oli yhdellä jätkällä täsmälleen sama tilanne, ei kertaakaan päässyt ampumaan, teltassa taisi pari yötä nukkua 6kk aikana...
Onkos upinniemessä uintitestiä? Ei oo uinti se vahvin laji, joten voiko laivastoon pääsy estyä siinä?
Ja miten jos on hampaassa reikä, paikataanko se intissä jolloin se ei estä laivapalvelusta?
Olin kyllä Vekaralla, mutta jo II/07 Kai noita korvapuolia on suht paljon, vaikka en yhtään siviilissä tunnekaan...Et sattumoisin ollu Vekaralla EK:ssa II/08?
Itselläni oli kuulon alenema vasemmassa korvassa ja suosittelivat tuplakuulosuojausta. Monet kerrat kun en itse asiasta tajunnut huolta pitää, tuli ammuttua välillä jopa ilman kuulosuojausta. Valitettavasti se näkyi kotiuttamistarkastuksessa jossa itsekin havahduin kuinka huonoksi kuulo on mennyt. Osaltaan tulokseen vaikutti poskiontelotulehdus, mutta hieman harmittaa silti ajatellen niitä eläkevuosia. Samaten näkö oli ennen armeijaa ok, mutta heikentyi huomattavasti. En tiedä oliko pitkäaikaisella väsymyksellä ja sairastelulla+homeisella kasarmilla osuutta asiaan, mutta silmät tuntuivat aina niin turvonneilta että etenkin aamuisin oli todella raskas tarkastella mitään lähemmin.Noista b-papereista tuli mieleen tälläne. Naapurinjuippi on lähöss maanantaina palvelukseen ja hänellä b-paperit, koska toinen korva käytännössä kuuro. Et milläköhän perusteilla tohon vammaan annettu "vaan" b-paperit, koska vois kuvitella, että aikamoinen riski kaverilla on saada myös toinen korva kipiäks, esim. ammunnoissa..?
Niin ne hölmömmät luulee :D totuus aivan toista.E: Luulisi, ettei ole puolustusvoimien parasta, että he värväävät 12kk tai edes 9kk hommaan henkilöä, jolla ei ole motivaatiota ollenkaan olla siellä ?
Tyhmä kysymys, kuinka lyhyeksi letti kannattaa vetää; 2mm,3mm 5mm??
Käyttääkö porukka piilolinssejä? Mitenkähän niiden käyttäminen intissä onnistuu. Lasitkin ovat mutta piilareihin on tottunut niin niiden kanssa olisi helpompi häärätä.
30-päivää putkeen piilarit ainakin toimivat hyvin. 2 kertaa niinisalossa piti ottaa pois kun oli niin vitun hiekkasta että silmät tulehtu heti. muuten ilman ongelmia päästelin kymmenisen leiriä ne päässä. päiväkäyttöiset linssit taas alkaa olla mahdottomuus, jotkut niitä on käyttäny mutta kauhee vaiva ja tulehdusriski on iso.
Itteetä vituttaa kun ei ole partaa jota ajella. Mä oon varmaan intin naisellisin mies näin karvoista päätellen :hyvä: