Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
1/06 ei kotiudu koskaan ;)
hehe ei vaiskaan.. oli jännä fiilis ku näki äsken topicin, itse tuli luettua 6kk sitten "2/05 inttiin menijät" ja nyt tosiaa pääsee jo pois ja sama homma alkaa alusta uudela erällä :D rohkasun sanat, intissä oppii itsestään semmosia mitä ei välttämättä siviilissä koskaan ja itellä tuo 6kk meni kyllä ihan heittämällä :thumbs:

...vanha lähtee paska jää, paskasta nousee mosan pää :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyrylä odottaa. :hyper: Kiinnostusta löytyisi AUK:a ja RUK:a vartenkin. Saa nähdä muuttuuko mieli parin ensimmäisen viikon jälkeen. :lol2:

Siviili-TJ piakkoin 7, eli tasan viikko. :eek:

Jäljellä olisi enää tuo seuraava vloppu, joka venynee vähintää 2 päiväiseksi :kippis1:

ozz sanoi:
Miten muuten onnistuu lisäravinteiden vieminen armeijaan?Käsittääkseni ne ovat kiellettyjä ja kassit tutkitaan kun sinne saapuu.
Kainuun prikaatiin olen menossa.
Muukalaislegioonassa proteiinilisät ovat jostain tuntemattomasta syystä kiellettyjä. Sotilaille pitäisi sallia taistelu- ja tappotehoa lisäävät urheiluravinteet.

Kerätään nyt tähän jonkinlainen "checklist" kaikesta muistettavasta mukaan otettavasta. Seuraava täydentää, mitä unohtuu:

* Minä
* Palvelukseenastumismääräys
* Henkkarit
* Puhelin + laturi
* Rahaa
* Hammasharja
* Saippuaa?
* Partahöylä + Vaahto
* Kalsareita + sukkia
* Lämpökerrasto
* Jotain karkkia ym?

Muuta?

saippuaa kannattaa olla,se firman saippua on aika kamalaa shittiä.meille ainakin annettiin partahöylä+vaahtoa (näin siis immolassa,muista en tiedä) mutta voihan ne omatkin ottaa.

no nii,hajotkaahan pojat sitten ahkerasti :D

Arsi sanoi:
Kerätään nyt tähän jonkinlainen "checklist" kaikesta muistettavasta mukaan otettavasta. Seuraava täydentää, mitä unohtuu:

* Minä
* Palvelukseenastumismääräys
* Henkkarit
* Puhelin + laturi
* Rahaa
* Hammasharja
* Saippuaa?
* Partahöylä + Vaahto
* Kalsareita + sukkia
* Lämpökerrasto
* Jotain karkkia ym?

Muuta?

T-paitoja ja ohuet hanskat jotka voi laittaa intin mustien nahkasormikkaiten alle.

Mitä vittua, eikö muka enää saa Kajaaniin viedä omia eväitä? Ainakin 92 sai vielä protskut sun muut olla mukana. Kyllä ne ajat muuttuu. Ja ainakin tuolloin melekein kaikki talon kamat oli sellasta shittiä että oksat pois. Omat hygieniatuotteet mukaan ja kaikki mikä menee piiloon palveluspuvun alle. On se vähän eri hikoilla rukan urheilukerrastoon kun (ainakin ennen) intin puuvillaisiin raiskaaja mallisiin kerrastoihin.

Kajaanin talvi on vittumaisen pitkä ja kylmä. Onnea valituille.

Kehottaisin ottamaan mukaan myös jotain runkku matzkuu. Kukaan ei saa Kajaanissa pesää, ainakaan alokasaikana. ;)

jambo sanoi:
Kehottaisin ottamaan mukaan myös jotain runkku matzkuu. Kukaan ei saa Kajaanissa pesää, ainakaan alokasaikana. ;)
Itse sain Santahaminassa Spolk:n B-kasarmin kokelastuvassa. Tosin vasta kokelasaikana saavuttamieni KSE:n avulla...:evil:
Arsi sanoi:
Jäljellä olisi enää tuo seuraava vloppu, joka venynee vähintää 2 päiväiseksi
Susittelen kupittamisen hillitsemistä edellisenä v-loppuna jos on pienintäkään taipumusta pitkittyneisiin krapuloihin. Aivan saatanan epämielyttävää mennä himo tärinöissä, ilman rahaa, laatta kurkussa ja töykeä morkkis päällä sinne sykkimään.

Lisäksi oma HYVÄ tyyny on aivan ehdoton, jos haluaa nukkua hyvin yönsä! Intin tyynyt tuppaa olemaan leivinpaperin paksuista 20v sitten pestyä mallistoa!!

Lisäksi kannattaa harkita oman tiskiharjan ostamista jos pakkipusseja ei saa käyttää. Leireillä mukavampi syödä kun voi pestä kunnolla pakin/trangian. Lisäksi Särmärit (kuminauhat jolla maastopuvun lahkeet saa pidettyä kurissa) kannattaa ostaa heti sodesta, kun sinne pääsee. Tai sitten ottaa mukaan jo kotoa sellaista kangaskuminauhaa josta väsää helposti sellaiset. Rannekello hyvä ja halpa (digitaalinen jossa hyvä taustavalo) kannattaa myös hankkia.

Pelimies ottaa sitten mukaan aina tupakkia ja nuuskaa hirveät setit vaikka itse ei käyttäisikään. Varsinkin leireillä niistä saa hyviä hintoja, kun jengiltä loppuu. Parhaimmillaan sai 15€ aski röökiä...Businesmies on eri mies!!

edit: Varuskuntasairaalasta kannattaa pyytää sitä intin huulirasva vaseliinia. Omaa kosteusvoidetta myös mukaan jos tuppaa iho kuivumaan herkästi.

Lisää tulee kokoajan mieleen...

Halogeeni otsalamppu on poikaa kipinävuoroissa, että näkee härvätä ja käden jää vapaiksi. Älä kumminkaan erehdy pyörimään sen kanssa pimeällä ulkosalla!! Myös sytytyspalat on hyväksi havaittu keino saada märät puut syttymään ja myös helpottaa yöllisiä kaminan uudelleen sytytyksiä, jos tulentekotaidot eivät ole hallussa. Ei tartte puhkia ja kolistella tuntia samalla herättää koko telttaa!! (bensaa ettekä myöskään kenkäplankilla voideltuja näkkäreitä sitten heitä sinne vitun kaminaan!!!):D Jos kesällä vielä viihtyy siellä niin OFF:in tuotteet on tarpeellisia metsässä varsinkin sellainen savukiehkura jolla ne vittupäät lopettaa sen ininän siellä teltassa!

Jub sanoi:
T-paitoja ja ohuet hanskat jotka voi laittaa intin mustien nahkasormikkaiten alle.

Toi omien t-paitojen käyttö voi olla joissakin paikoissa kiellettyä. Ainakaan kovin räikeitä paitoja ei kannata ottaa. :D

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 09.01.2006 on enää 3 aamua. :eek:

Ja pari kaveria pääsee tänään pois -> tj-0 ryyppäjäiset. :D

Vuosi sitten "juhlittiin" kaverin kanssa inttiin lähtöä siinä määrin, että piti laattailla pihalla lumihankeen kotiin kyytiä odotellessa. Puoli vuotta sitten juhlistin omaa tj0 päivää ja tänään pitäisi lähteä nyt kotiutuvan samaisen kaverin kanssa viihteelle... huh huh... jos olisi siihen malliin, että huomenna tointuu salille:)

Minkälainen päivä sulla on huomenna?

Normipäivä. :jahas:

EDIT: Oikeestaan mua ei edes vituta. Oon lomaillu niin kauan jo, ja viikonloppuisin kuunnellu kavereiden inttijuttuja, että ihan mielelläni lähden sinne kattelemaan :) Huomenna voi jo jännittää vähän.

Ketään tulossa mosaksi parolan vaunukomppanjaan, itte häärin sielä alikessuna.

Vekara kutsuu, pakko myöntää että jännäkakka on ajankohtainen asia. Vaikka onkin aivan kauhea krapula niin luulen että en edes ensi yönnä nuku.

Vieläkään ei jännitystä havaittavissa. Kumma juttu, tosin mä oon odottanu armeijaan pääsyä jo aika kauan. Huomenna varmaan puolenpäivän aikaan Gyltöössä sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom