Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
Aah, lomilla! :)
aiaji tuli hyvää palautetta, Rmst, oli vielä nimimerkitkin siinä, muutama epäilys on mutten osaa sanoo kuka oot.... ryhmänjohtajasi on....kuka?

Älä nyt viitti, menee liian helpoks muuten! Sen voin sanoo ettei kyseessä ole ainakan alikersantti Kinnusen tupa.. Salillakan ei ole tullu käytyä pitkään aikaan.. pitää kai härvätä kotona vähän painojen kans ettei nyt mene liian perseilyks tää touhu.. :D Jalkoihin en kyl kauheemmin viitti koskea muuta ku pienen lenkin muodos..

Eikä sit kannata tosiaankan perustaa kaikkia arvailuja siihen lihaksikkaaseen ulkomuotoon..:rolleyes: eiköhän ens viikol ala meiänkin tuvas soimaan kunnon musiikki et saa vähä motivoitua ittee aina seuraavan päivän palvelukseen.. :D Ainakin ennen hiihtomarssi 2:sta pitää vähä ottaa fiilistä päälle ku se helv**** rynkky painaa nin ikävästi vasenta olkaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salilla oon käyny 4 kertaa ja uimassa kerran. Treenausta rajottaa lähinnä leirit ja tetsarin kantaminen. Ei innosta lähteä nostelemaan jos selkä jumittaa.

Mutta se on varmaa että täällä kunto nousee, ja luulisin että tulee treeniä sellasille pienille lihaksille tai muuten vaan normaali salitreenin tavoittelemattomissa oleville.

Paino on pysyny samassa nyt p-kaudella. Saa nähdä mitä seuraavat kaudet tuo tullessaan, mutta ei tuolla oo nyt niin väliä. Käy tän alta pois ja jatkaa täysiä treenaamista sitten syksyllä kun kotiutuu :thumbs:

edit: hienosäädin

Itse oon ollut nyt sen 5vk tikkakoskella ja mukavaa ollut. Perkeleen kylmä vaan ollut ja yöunet jäänyt vähille ku ollut kahen viikon sisään tst1 ja tst2 ja a3 ja a4 paketit ja aina ollut herätys klo 4.30 ja jos metsässä oltu niin kokoajan hälytyksiä ym. paskaa ympäri yön.
Salilla kerkeää käydä noin kerran viikkoon. Lomilla on hyvä käydä treenaamassa ku saa nukuttua ja syötyä kunnolla kotona.
Ja eilen valan jälkeen yksikon päällikko myönsi koko yksikölle Köllit :thumbs:
Ens viikolla olis lohtajalle lähtö viikoks ja sitten pitäis alkaa spol koulutus!

Noniin, huomenna alkaa tälle pojalle Säkylän STK:ssa tiedustelijan koulutus. Saas nähdä millasta paskaa tulee oleman, mutta ainakin 6kk pesti on varma. Kyllä sen kestää kun tietää että 7.7 koittaa paratiisi.

Itellä alko perjantaina AUK Rovaniemellä tykkilinjalla. Varsinkin kurssin läpiviennin jälkeen alko hajottaan tosi pahasti. Nyt oonki sit hajoillu yhtee uuteen tupakaveriin. Voi vittu kun jotku ihmiset oikeesti voi olla niin pällejä.

Eka viikko Ake-aukissa takana....on toi kans yhtä touhuu...paikat hellänä 24/7

Viime viikon perjantaina alkoi AUK sissikomppaniasta siirryin KRH- linjalle, että silleen... :jahas:

Vajaan parin tunnin päästä lähtö takasin... tässä vaiheessa aina ketuttaa, mutta se on aina kiva tulla lomille ja kattoo vaa'asta(?) että paljos on taas lähteny. reilu 10kg nyt lähteny tähä mennessä ja salilla oon käyny huimat 2 kertaa (viimesen vajaan vuoden aikana noin 20kg).

Intin ainainen nuha painaa päälle aikas pahasti ja tuhoaa motivaatiota. kädet on pienentyny ja jalkoihin on tullu lisää. Kolme kuukautta ois aikaa reenata kun yksi on suunnilleen pelkkää metsää. Kyllähän sitä kerkee salilla käydä intin jälkeenkin mutta jostain pitäs nyt saada se kipinä.

"pelottaa" vaan se nuhassa säätäminen. Lenkillä minun tällä kunnolla pitäs eniten käydä mutta kun ei saa henkeä minkään reijän kautta niin vähän epäillyttää.

Tavotteena ois ny ainakin toiset 10kg, kun on reilusti mistä lähteä, ja sit kesäks jos sais vaikka jokusen lihaksenki niin se ois aina plussaa.

En ole varmaan ainoa joka tän nuhan kanssa leikkii, niin mites teillä? ootte "uskaltanu" ihan normaalisti käydä salilla sun muuta?

Loppusota enää ja that's it!! :) Pirun nopeesti menny aika tammikuusta tähän asti! Salilla oon käyny intissä varmaan 5 kertaa ja sitte viikonloppuvapaalla yhteensä joku 10 kertaa :D ei sillä kuuhun mennä, mutta syksyllä on taas toivottavasti aikaa panostaa kunnolla..

tj 28, joista lomia 10 :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom