Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herra alikersantti, alokas MikuJ ilmoittautuu palvelukseen.wasted sanoi:Ketään tulossa mosaksi parolan vaunukomppanjaan, itte häärin sielä alikessuna.
Arsi sanoi:Tämä oli niiku tässä, siviilielämä nimittäin. 45min, sitten destination darkness.
No niin taas.. Onneksi tuohon vittuiluun on jo turtunut :DKeila sanoi:Mulla vähän sama fiilis. Tosin päämäärä on hieman eri, koska itse olen lähdössä salille. Sen jälkeen taidankin katsella leffan tai parin ja nukkua huomenna ooooikein pitkään... ;)
Edit. Ja ylihuomenna taidan mennä taas salille. Perjantaina voisi ottaa kuppia, ja miksei myös lauantaina kun kerran vapaata on...
jambo sanoi:Varmaan yksi asia mitä useimmat miehet ei koskaan unohda on eka herätys intissä. Ainakin meikällä oli vitutuksen määrä uskomaton. Ohjatut aamutoimet, mitä vittua? Mitäh, eiks täällä oo vessoissa ovia, hyvästi aamukakka. Aikaa pukeutua 5 minuuttia, missä vitussa se karvalakki on ja hanskat perkele?
:D
MikuJ sanoi:Elikkäs kuinkas moni on lähdössä ensi tammikuussa leikkimään sotaa?
Itse lähden Parolaan, onko muita pakkislaisia tulossa?