Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wasted sanoi:
Ketään tulossa mosaksi parolan vaunukomppanjaan, itte häärin sielä alikessuna.
Herra alikersantti, alokas MikuJ ilmoittautuu palvelukseen.

Eli parin tunnin päästä on lähtö Parolaan. Eikä edes vituta.

suklaata otan nyt alkuun messiin. lihasta on niin vähän kadota että eipä jaksa stressata asian kanssa :) ehkä myöhemmin jos olosuhteet on hyvät treenaamiseen voisi tunaa ja protskupatukoita ottaa.

edit. ja kyllä muuten vituttaa, ainakin jos en tuu pääsemäään 180:llä....

Kaikkihan sitä hehkuttaa, et ekan aamun muistaa loppuelämänsä. Mä en muista ekasta aamusta ku sen, että You're in the army -biisi soi koko komppaniassa. Muusta en sitte muista mitään..:)
No mut tsemppiä kaikille keitä tänään isänmaa kutsuu:rock: Nykyään kun ei mitään kovia pakkasiakaan oo niin ei oo metässäkään niin tuskaa.. Mut eiköhän jossain vaiheessa tänäkin talvena tänne eteläänki tuu tappo-pakkaset, sitä ainakin toivotaan!!!;)

Heh, en mä muista oikeastaan sitä aamua, vaan sen illan kuin sinne mentiin. Ei nimittäin saanut sapuskaa koko illan aikana. Siinä sitten nälissään oltiin ja ajatukset oli lähinnä, "lihasta palaakin sitten odotettua enemmän :( "No onneksi tuohonkin sitten tottui ajan myötä. :jahas:

ah,muistan sen kuin eilisen päivän(no eihän siitä ookkaan kun 1,5 vuotta =)
kun ajeltiin kaverin kanssa kohti Immolaa,oltiin todella hermona.sitten kun ajettiin portista sisään niin iski lähes paniikki:voi vittu mihin mie oon oikein joutunu,mitä vittua mie täällä teen!

ja se ensinmäinen aamu kun alikessu karju kuin palosireeni.
oi niitä aikoja

Tämä oli niiku tässä, siviilielämä nimittäin. 45min, sitten destination darkness.

Arsi sanoi:
Tämä oli niiku tässä, siviilielämä nimittäin. 45min, sitten destination darkness.

Mulla vähän sama fiilis. Tosin päämäärä on hieman eri, koska itse olen lähdössä salille. Sen jälkeen taidankin katsella leffan tai parin ja nukkua huomenna ooooikein pitkään... ;)

Edit. Ja ylihuomenna taidan mennä taas salille. Perjantaina voisi ottaa kuppia, ja miksei myös lauantaina kun kerran vapaata on...

Keila sanoi:
Mulla vähän sama fiilis. Tosin päämäärä on hieman eri, koska itse olen lähdössä salille. Sen jälkeen taidankin katsella leffan tai parin ja nukkua huomenna ooooikein pitkään... ;)

Edit. Ja ylihuomenna taidan mennä taas salille. Perjantaina voisi ottaa kuppia, ja miksei myös lauantaina kun kerran vapaata on...
No niin taas.. Onneksi tuohon vittuiluun on jo turtunut :D

Varmaan yksi asia mitä useimmat miehet ei koskaan unohda on eka herätys intissä. Ainakin meikällä oli vitutuksen määrä uskomaton. Ohjatut aamutoimet, mitä vittua? Mitäh, eiks täällä oo vessoissa ovia, hyvästi aamukakka. Aikaa pukeutua 5 minuuttia, missä vitussa se karvalakki on ja hanskat perkele?

:D

jambo sanoi:
Varmaan yksi asia mitä useimmat miehet ei koskaan unohda on eka herätys intissä. Ainakin meikällä oli vitutuksen määrä uskomaton. Ohjatut aamutoimet, mitä vittua? Mitäh, eiks täällä oo vessoissa ovia, hyvästi aamukakka. Aikaa pukeutua 5 minuuttia, missä vitussa se karvalakki on ja hanskat perkele?

:D

Kyllä mä olen jo unohtanut kun siitä on niin kauan. Ja nykyään siellä on niin helppoa siihen verrattuna kun me oltiin siellä:rolleyes: Eihän meidän aikaan viellä ollut nettiä tai tietokoneitakaan. Joku tänään inttiin mennyt kuitenkin jo huomenna surffailee pakkiksella jostain sotkusta tai tuvastaan.

MikuJ sanoi:
Elikkäs kuinkas moni on lähdössä ensi tammikuussa leikkimään sotaa?

Itse lähden Parolaan, onko muita pakkislaisia tulossa?

Leikkimistä se nykyään onkin. Ei simputusta, huutamista eikä kineksiä. Tosin ymmärtäähän sen kun puolet olisi nykyään punaiset paperit kourassa odottamassa, että milloin pääsee maitojunalla kotia.

Itse kun tulin reilu tunti sitten salilta. Näin kun linja-auto tuli pohjoisesta päin ja oli pakko jäädä katsomaan. Ja kyllä... alokaskuljetus auto palasi reissultaan Kajaanista. Kävi nostalgisena sekä kylmiä väreitä nostattavana muistona se, että vuosi sitten itse matkustin samalla autolla inttiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom