Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DonSufe sanoi:
Niinisaloon Lähden !
Saa nähdä pääseekö tykkimieheksi vai määrääkö ne mun kelapelleksi. Toivottavasti tykkimieheksi. Luokka kaveri kehu ,että siellä on hyvä sali ja kuulemma hyvät laitteet.

Kato en ollutkaan ainoa joka lähtee niinisaloon:love: sielä nähdään.:arvi:

Tanu sanoi:
Imatra Immola, T-A koulutus tai tavallinen "jäksteri".. Mut aukkiin en jää!

Sama paikka, sama aika. Mitäs toi T-A meinaa? Tiedätkö tuosta paikasta mitään? Mulla sellanen käsitys, et pieni mesta ja vähän enemmän kuntoillaan? Ja metsäpäiviä tulisi paljon, mikä ei sinänsä haittaa ;)

Manuel sanoi:
No varsinaiseen Spol Rukkiin valitaan 3 semmosesta ~90 alokkaasta, että siinä on tavotetta.

..Varsinkin kun Parolan spol-ruk valinnat vedettiin täysin hatusta. Vieläkään ei kykene ymmärtämään erästä tapausta, miten sellanen valittiin rukiin.. No ehkä jonain päivänä.. ehkä..

--
hequ

Vekaralta lähettelivät näköjään jotain valintalappusia.. Juuri kun olin kerennyt jo melkein unohtaa koko paskan :curs:

Donni sanoi:
Sodankylään pitäs lähtee paleleen
:hyper:

Ei tuo Vekara tunnukaan enää niin paskalta vaihtoehdolta..

"Tää on Sodankylä kaukana, täynnä ihmeitä.
Kesä saattaa olla lämmin, vaan ei näin ylhäällä."

Tuli mullekin toi valintalappu, tietääkö kukaan onko mahdollista hakee sekä spoliisiks ja tiedusteluu?

edit: vekaralle siis menossa.

Miksan sanoi:
Sama paikka, sama aika. Mitäs toi T-A meinaa? Tiedätkö tuosta paikasta mitään? Mulla sellanen käsitys, et pieni mesta ja vähän enemmän kuntoillaan? Ja metsäpäiviä tulisi paljon, mikä ei sinänsä haittaa ;)

Tarkka-Ampuja

Originally Posted by jarhu
Rovaniemelle ilmatorjuntaan ois meno. Kiinnostais vain tietää miten on mahdollisuuksia kirjoittaa lukion matikka armeija-aikana kun itselläni tökkäs pitkä matikka niin pitäs saaha se läpi keväällä.

Kyllä tuo ainakin itselläni onnistui kirjottaa pitkä matikka uusiksi syksyllä intin aikana ja läpi meni. :thumbs: LapItr:ssä palvelen vielä nelisen kuukautta.

Parolaan vaunukomppaniaan tai johki sinne.. Jos vaikka pääsis Leopardiin.. :hyper:

Nyt oon jo murosta lueskellu että aika monelle on jotain lirpakkeita intistä jo lähetelty.. Alkaa vituttamaan ku mulle ei oo vielä tullu mitään. Mitä niissä edes lukee? Jotain kyselyä että mihin hommaan on halukkuutta vai mitä?

Boney sanoi:
Kyllä tuo ainakin itselläni onnistui kirjottaa pitkä matikka uusiksi syksyllä intin aikana ja läpi meni. :thumbs: LapItr:ssä palvelen vielä nelisen kuukautta.

Mites toi muuten järjestettiin tarkalleen? Oliko jotain vapaa aikaa armeijan lomassa?

Originally Posted by jarhu
Mites toi muuten järjestettiin tarkalleen? Oliko jotain vapaa aikaa armeijan lomassa?

Itse käytin yhden lomapäivän siihen ja kävin Oulussa kirjoituksissa. Kyllähän se varmaan onnistuu palvelusvapaata anomalla myös jos kirjoitukset ovat palveluspaikkakunnalla.

Vekaralle, eikä mitään hajua mitä tekemään. Jotain missä selviää puolella vuodella (opintolainat painaa päälle). Vähän mietityttää, että miten jaksaa nuorempien seassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom