Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne sanoi:Nyt kun jokatoinen on sanonut menevänsä spolleksi niin tietääkö sitä muka etukäteen mihin sitä joutuu/pääsee?
tiny_tinman sanoi:Eipä mua kiinnosta mihin reikään lykkäävät, kunhan pääsen puoleen vuoteen pois sieltä, saavat aktiivisemmat viettää sen vuoden munkin puolesta sitten, on tarpeeksi työtä opiskelujen suhteen. Toivottavasti opiskeluissa on tarpeeksi syytä päästä puoleen vuoteen pois, muuten nakertaa. Tarttee olla pelimies ja pyrkiä olemaan särmä, muttei liiän särmä, ei liian ajoissa muttei myöhässä, sellasta oikeen perusreiskaa ettei vaan pistä silmään eikä joudu AUK:iin. Oon tällääne vässykkä.
andor sanoi:Pyrkikää kaikki vaan Kajaaniin Rajalle! Mahtava paikka! Kuri on löysää, metsässä ei tarvitse turhaan aikaa viettää ja varusteet ovat uusinta hottia! Lisäksi aamulla ei ole ikinä kiire ja johtajat ovat rentoja ja auttavaisia. NOT. Ei vaan, onko kukaan tonne KR:n RJK:hon tulossa? Tai paremminkin MENOSSA. Itsehän kotiudun sieltä 41 aamun päästä. ;)
Manuel sanoi:No varsinaiseen Spol Rukkiin valitaan 3 semmosesta ~90 alokkaasta, että siinä on tavotetta.
Eriö sanoi:Säkylään olisi tämä poika menossa. SatPionP. lukee papereissa, eli harrastamaan telamiinahajontaa :thumbs: Ou jee. Tai jotain sinne päin. Ilman ennakkoasenteita olen menossa, ennen kun itse koen armeijan vittumaisuuden, en jaksa mitään turhia vitutus/turhautumishetkiä viettää. Noh, tuleepa vaihtelua koulunkäyntiin kun ei itte tartte ajatella, sekin tehdään sun puolesta. :D