Ittellä oli mukana, kun menin 2/11(TJ 17 btw) niin
-Hammasharja/tahnaa
-Naamanajovälineet
-Henkkarit
-Puhelin
-Positiivinen asenne. Oikeasti jos menet sinne asenteella että tämä on paskaa ja haluan kotia Q.Q, vittu mun gainsit menee. Niin paskaa sitä se silloin myös on. Itteä ei vituttanut yhtään mennä ja kehtaan sanoa että elämän varmaan parhaat 362 päivää ollu. Tottakai välillä vituttaa niin paljon että tekis mieli itkeä, kun ei oo saanu unta eikä huolto(sissimuonat/vesi loppu) pelaa. Mutta "Elämä on".
Leireille
-Hyttysmyrkkyä
-Ruokaa lihapiirakoita/tonnikalaa/PÄHKINÖITÄ!, muuta nopeasti syötävää
-Leatherman tjsp (Oikeasti oli hyödyllinen joka leirillä)
-Kofeeinipillereitä
-Paskapaperia
-Jätesäkki (löytyy yksiköstäkin varmasti), jonka laitat siten reppuun että kaikki kamat pysyy kuivana. T:Viikkon aikana sato joka päivä ja kun yritti vaihtaa kuivia vaatteita niin......
-Pari kappaletta sytkäreitä siten että yks tetsariin ja toinen johonkin kuivaan paikkaan.
Muuta intti elämään liittyen varsinkin helteillä (Viime kesällä tetsatessa jotain 35c+) niin vittu oikeasti juokaa. Jos juot vasta, kun on jano on jo myöhäistä. Varmasti kaikki ajattelee "kai mä nyt osaan juoda", mutta vittu ei se ole näyttävästi niin helppoa mitä luulee. Leireillä oikeasti alokkaat itkee, kun on huono olo. Noh sitten kysyy että ootko sä juono/syöny. "Ei oo tehny mieli" ......
Sitten siihen eli ehtiikö siellä treenaamaan vai tullaanko intistä -30kg(kaikki lihasta) pois.
NO VITTU EI . Eli se on täysin susta itsestä kiinni miten paljon sä siellä lihasmassaa/voimia menetät. Toki ekana kahtena viikkona on aika vaikea ehtiä treenaamaan, mutta sen jälkeen sä pääset LÄHES joka päivä kello 18:00 vapaa-ajalle (21:00 loppuu about) joten varmasti ehdit treenaamaan. AUK jos menet niin menee aika monena päivänä siihen 20:00-21:00 saakka, mutta jos vapaa-aika loppuu 20:00 niin kyllä siinä on tunti treeni aikaa. Ruokaakin jokainen saa varmasti tarpeeksi, kerta itsellä ~125kg tippu paino "vaan" 10kg about ekana 6kk (P-kausi/AUK) ja tän jälkeen saanu painoa takas. Voima tasot tippu vähäsen alkuun, mutta nyt olen jo helposti yli siviili aikojen tuloksia. (Enkä käytä lisäravinteita)