Inttiin massalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuinka nopeasti pääsitte vanhoihin tuloksiin intin jälkeen? Ja kuinka nopeasti kilot tulivat takaisin? Olettaen siis, että treenaaminen jää intin aikana vähäiseksi.

heh, järki jätkät mukaan ei sinne inttiin olla mitään puntteja menossa nostelemaan. vaan SOTA taitoja oppimaan!!! älkääkä nyt pilatko sitä inttiä millään semmosilla että tyyliin B-mieheks et pääsee helpolla:david: vittu ku se sota tulee niin siinä ei paljon jauhosäkkejä mukana kanniskella, vaan rynnäkkökivääria ja aselajista riippuen erinäkösiä tappamiseen tarkoitettuja vehkeitä!!

En tiedä jos tämä kuuluu tänne mutta kysyn kuitenkin: eli olen kuullut että Lahdessa on joku varuskunta urheilijoille. Jos on SM-mitaleita tai on muuten pärjännyt niin sinne on hyvät mahdollisuudet päästä. Siellä urheillaan kuulemma todella paljon ja se eroaa "tavallisista" varuskunnista. Kuulin tämän kaverilta joten en tiedä jos pitää paikkansa.:D Voiko sinne päästä jos harrastaa voimanostoa?
Kyseessä on Hämeen Rykmenttiin kuuluva Urheilukoulu. Käsittääkseni Hennalan varuskunnassa.

Lisätietoja: http://www.mil.fi/maavoimat/joukot/hamr/urhk.dsp

Lainaus em. sivulta:
Valittavat urheilijat ovat ikäluokkansa kärkiurheilijoita Suomessa sekä omaavat hyvät kehittymisennusteet kansainvälisiksi huippu-urheilijoiksi

Kuinka nopeasti pääsitte vanhoihin tuloksiin intin jälkeen? Ja kuinka nopeasti kilot tulivat takaisin? Olettaen siis, että treenaaminen jää intin aikana vähäiseksi.

Aika nopeasti vanhoihin tuloksiin pääsin. Olisko menny muutama kuukausi. Painoki alko nousta taas ihan mukavasti heti intin jälkeen, vaikka loppusodassa vielä ropisi kiloja hurjasti alas.

Mun mielipide on se, että ei niistä reenihommista, tuloksien tippumisesta yms. kannata siellä murehtia, eikä stressata. Ottakaa kaikki ilo ja kokemus irti tosta inttiajasta, treenailemaaan kerkee kyllä sen jälkeenki.

Menin aikanaan melko runsaassa kunnossa inttiin,oli omat protskut jne. mukana mut kun oli niin pirun iso ni ei palveluksen jälkeen jaksanu treenata vaikka tuola parolassa oli suht hyvät vehkeet!Sit inttikaveri nykyjään classic bodybuildingissa kilpaileva näki mun pulveri varastot ni se kiersi niitten ympärillä kuin kissa maitolautasen :hyper: soskus hanskat,hihnat ja kaikki vielä lainaa!Mutta kyllä musta se 10kg sielä alokas kaudella lähti! :whip:

Ei sitä inttiä varten mitään BULKKIA kannata kerätä.Kuluu kuitenkin ylimääräiset massat pois ja kamala aloittaa alokasaika jos on paljon ylimääräistä painoa kannettavanaan.Ennemmin sanoisin että kuntoile ja harrasta aerobista ennen armeijaanmenoa.Pariin ekaan kuukauteen et varmaa paljoa salille kerkiikään mut alokasajan jälkeen hommat alkaa helpottaa ja sitten alkaa löytyä aikaa ja energiaa salillakäyntiin.Ota armeija-ajasta kaikki irti,se on kuitenkin vaan se 6-11 kk ja salilla kerkiit vuosia käydä sen jälkeen...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Intti on helvetin pieni osa elämästä...Älkää tehkö siintä niin vaikeaa.Jos massaa lähtee niin nopeesti se takaisin tulee,varsinkin jos aerobinen kunto on kasvanut!!
Turhaa pelottelua että kaikki lihat lähtee...Itse kävin intin sissikomppaniassa ja treenasin intissäkin,jos ei metsässä oltu:) Tietysti jos sinne säntää satkun elopainolla niin kyllähän se paino varmaan tippuu,mutta lähteehän sitä läskiäkin!
Loppupelistä kyse on niin olemattomasta ajasta että sinne vaan!!

Itellä on intti vasta vuoden päästä edessä mutta vastaan silti. En meinaa ottaa tosta mitään ylimäärästä stressiä ja jätän tonnikalat ja proteiinihormoonit suosiolla kotiin. Ehkä jotain gainomaxii vois kiskoo treenien jälkeen. Salilla meinaan käydä minkä ehin ja mättää tarjolla olevaa ruokaa niin paljon kun mahdollista. Ne kadotetut lihat tulee kumminkin lihasmuistin ansiosta turbo vauhdilla takas intin jälkeen.

Kumisaappaalla on juuri se asenne millä sinne pitää mennä. Itselläni stressi ja vitutus nousi ihan suotta kun yritin pitää niitä vähiä lihoja mitä oli. Paino tippui 14kg vaikka yritin ensimmäiset puoli vuotta panostaa ihan kunnolla. Viikonloppuina en halunnut edes lähteä baariin, kun en halunnut kuunnella sitä vittuilua siitä kuinka paljon olen kuihtunut.
Ei kannata lähteä tuolle linjalle, viettäkää aika siellä siinä vitutuksessa mikä jo valmiiksi on, älkää lisätkö sitä noin turhanpäiväisellä asialla.

Lihasmuistista: Se todella toimii. Itselläni tuli kolmessa kuukaudessa intin jälkeen 17kg painoa, eli jo muutaman kuukauden jälkeen oli enemmän massaa mitä sinne lähtiessä.

Ite menossa kans inttiin 9.7 ja pientä massakautta pidetty nyt jo kolmisen viikkoa. Vielä kolme viikkoa ja inttiin. Tarkoitus on treenata niin paljon kuin pystyy/jaksaa muasian sutta stressiä en ole ottanut tuonkaan hteen niin paljon. Aika hyvinhän porukalla tuntunu voimat palautuneen intin jälkeen.

Itellä on intti vasta vuoden päästä edessä mutta vastaan silti. En meinaa ottaa tosta mitään ylimäärästä stressiä ja jätän tonnikalat ja proteiinihormoonit suosiolla kotiin. Ehkä jotain gainomaxii vois kiskoo treenien jälkeen. Salilla meinaan käydä minkä ehin ja mättää tarjolla olevaa ruokaa niin paljon kun mahdollista. Ne kadotetut lihat tulee kumminkin lihasmuistin ansiosta turbo vauhdilla takas intin jälkeen.

Itse antaisin vinkin että riippuen suuntautumisestasi joudut sykkimään siellä niinpaljo että palkkari on melkein pakollinen jos meinaat palautua 6h yöunilla ja 12h sykkimisestä.

Miten intissä selviää ns. helposti etteivät kaikki lihat häviäisi? Toisinsanoen mihin osastoon kannattaa pyrkiä/mennä/päästä etc. Olen pihalla näistä armeijakuvioista :david:

No ensinnäkin mahdollisimman lyhyt palvelus eli 6kk. B-paperit löysentävät arkisia askareita huomattavasti. Näitä jaellaan kohtalaisen helposti, mikäli on aiemmasta elämästä joku polvitähystys (kuten minulla), astmaa, pahoja allergioita, huono selkä/nilkat/polvet tms. Ainakin mun kohdalla b-luokitus teki palveluksesta toimistopöydän ääressä istuskelua muutaman tunnin ajan päivässä. Eli rasitus oli aivan nollilla. Parille leirille sentään osallistuin skappareita jeesaamaan koulutuksessa. Normi nurmiporalle joku tykistö lienee löysimmästä päästä. Tai spade aka sotilaskeittäjä, ainakin yleensä. Keuruulla spadet tekivät normihommat + vielä safkat päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom