Inttiin massalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zamp
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ihan turhaa murehtia, harvalla intti-ikäisellä sitä lihaa on niin paljoa etteikö se palaudu muutamassa kuukaudessa intin jälkeen. Lihat siellä lähtee kuitenkin, itse pitäisi huolen että rasvat lähtee myös ja aerobinen kunto on rautainen.

Punnerruksia, dippiä yläpunkkien välissä tuvassa niin paljon kuin sielu sietää yms. omalla painolla kikkailua niin on hyvät pohjat kotiutumisen jälkeen.

Samaa soopaahan tämäkin posti oli, mutta vanhempana sitä kummasti arvostaa ainutkertaisia asioita kuten intti.

Intti laihuttaa lihavat ja lihottaa laihat. Intti tekee pojasta miehen ja miehestä poikamiehen. Näin se menee. 12kk palvelin enkä koskenu yhteenkään munkkiin sodessa taikka mukessa taikka kenttäkeittiössä. 72kg painoin ku menin ja 77kg painoin ku tulin mutta tulokset kaikin puolin oli laskenu aika nolliin.

Itselläni alkaa olla 1/6 palveluksesta takanapäin, ja jonkinlaista kuvaa alkaa saamaan vuoden mittaisesta aikajanasta, vaikka rankin koulutus on vasta tulossa. Yksi asia kuitenkin ihmetyttää: kehtaaminen. Moni harrastaja ei jaksa/viitsi lähteä palveluspäivän päätteeksi salille treenaamaan vaan ennemmin mennään mussuttamaan sitä munkkia sotkuun kun kerran intissä ollaan. En siis tarkoita että intissä pitäisi reenata sata lasissa ja laskea jokainen kalori yms., mutta IMO sekin että käy edes jonkinnäköistä reeniä vetämässä auttaa aika paljon enemmän asiaa kuin se että haetaan kokista ja mässyä evääksi tai lähdetään vetämään bischofshofenia joka ilta.

Vaikka ne lihat lähtee niin kyllä jonkinlaiseen jarrutukseen ainakin KaiPr:lla kykenee. Tietenkin on itsestä kiinni haluaako menettää ne viimeisetkin lihat ja vielä voimatasot siihen päälle.

Minä menin inttiin 125 kiloisena reenanneena läskinä. 9 kuukauden aikana tuli treenattua aika hyvin puntilla ja joskus jopa lenkillä iltaisin. Pois tullessa painoinkin sit 136 kiloa..

I/06 Menin itse armeijaan ja massaa olin kerännyt varta vasten ko. paikkaan. AUK.n aikaan paino putos 13kg :D no sen jälkeen pystyi käymään paremmin gymillä ja syömään niin tuli samat takaisin. 12kk tuli vietettyä siis..

Mun kokemuksia, menin 66kg inttiin ja olin kyl tikissä, alokas kaudella laihduin sit viellä 3 vai 4kg..sitten tuli AUK ja rupes karkit ja sun muut paskat maistuu..Yht äkkiä oli mittarissa yli 70kg, siitä sitten RUK:n ja pulpetille istuu viellä 1½kk:ta ja paino oli lähes 74kg..jonka jälkeen otin itteeni niskasta kiinni ja rupes reenaa. Leireillä ja missä nyt ikinä olinkin tein erillaisia liikkeitä punneruksia,vastoja ihan mitä tahansa. Saatto tuolla 500 punnerrusta päiväs helposti. Kun intistä pääsin pois niin painoin 65kg. Joten aikamoista romurallia oli se reissu. Kandee vähä kattoo mitä siel tekee. Santiksessa oli mahdollisuus ainaki johtaja kaudel käydä puntil melkeen joka päivä kun oltiin kassulla.

hmm?
Itse painoin 72kg kun menin inttiin ja puolessa vuodessa aerobinen kunto nousi reilusti, lihaskunto pysyi suunnilleen samana. Kun pääsin pois mittarissa oli 80kg, söin pelkästään intti ruokaa, mutta vissii aika paljon =)

Inttihän kestää maksimissaan vuoden...Joten turha itkeä vaikka menettäisi viisikin kiloa lihasta.Intin jälkeen se tulee helvetin nopeesti takaisin kun muu kunto on rautaa...Vai joutuuko intissä enää nykyään mitään tekemään:)
Itse palvelin SissiK:ssa ja treenasin silti punttia aina kun oli aikaa.Tulokset hieman seilasi,etenkin jos oli joku viikon metsäreissu alla.Mutta kaikesta selvisi ja intin jälkeen kunto oli hyvä.Lihaksia ei paljoa lähtenyt.Vuosi on helvetin lyhyt aika jos lajiin meinaa oikeasti panostaa!! Älkää nuoret stressatko liikaa ...Ehditte kyllä treenata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom