Intissä treenaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ertsi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rukissahan oli tosi hyvä treenata ku sai kunnolla safkaa iltapalallakin ja oli paljo vapaa-aikaa kassulla. Mä sain haminassa ekaa kertaa sarjapainot taas nousuun.

Kaks viikkoa keuruulla takana. Mahottoman pieni sali siellä niin ei kauheesti innosta käydä treenaamassa. Pitää pyrkiä käymään jotain ainaki tekemässä, mutta ei siellä viiti ihan täysillä vääntää ku sitten paikat ihan jumissa ja sitte ei oo rentoa ryömiä lumihangessa :D. Jos P-kauden jälkeen pääsee kuskiks niin tulee paljon pelkkiä teoria päiviä niin niitä edeltävinä päivinä voi kyllä vääntää täysillä sitten.
Nytkin vaan mukavasti ollu reilun viikon kipeänä :S

Onko muita keuruun porukkaa?

Itsekin keuruulla oleilen, oleillut jo reilun puoli vuotta. Sali on mielestäni muuten aivan hyvä, mutta tosiaan illalla kun vapaa-aika alkaa niin ruuhka on melkoinen. Joka paikkaan saa jonottaa ja painot on vähissä ja se tekee treenaamisesta hieman hankalaa.

Rukissahan oli tosi hyvä treenata ku sai kunnolla safkaa iltapalallakin ja oli paljo vapaa-aikaa kassulla. Mä sain haminassa ekaa kertaa sarjapainot taas nousuun.

Kyllä rukin metsäpäivien määrä riitti mulla tekemään treenaamisesta hieman katkonaista.. Lomatkin jäivät melko lyhyiksi kotimatkan ollessa 7h/suunta, joten harvemmin löysin aikaa/motivaatiota treenaamaan lähtemiseen, kun saliakaan ei tuolloin ihan kotikulmilta löytynyt. Iltapalaa sai Niinisalossakin, ja vapaa-aika iltaisin oli pääsääntöisesti molemmista päistä pidempi kuin Haminassa, melkoisen löysä paikka kun on. Toki tätäkin viestiä leimaa tuo motivaation puute, laadukkaampaan treeniin rukissakin olisi varmasti mahdollisuus ollut. Näin joka tapauksessa itse koin asian.

Motivaation saaminen intissä on kyllä vaikeata. Mieli lähteä salille on suuri, mutta siellä ei kuitenkaan voi vetää täydellä teholla, koska sitten tekee armeijasta hankalaa. Ei tunnu joku marssi mukavalta kun takana on helvetin raskas kyykky. Ja taas kevyesti tekemiseen itseltä ei motivaatioita löydy. Tänään kun pääsi lomille niin oli mukava käydä tekemässä vähän kovempaa ja huomenna sitten energiatasot taas ylhäällä niin ihan täysillä vaan.

- "Miettikää nyt äijät, mitä me on oikeasti opittu intin aikana, mikä on ratkaisevaa pressan tontin kannalta. Siellä oppii syömään munkkia ja tumputtamaan niin, ettei peitto heilu" , Kuustonen heitti.

Itse en jaksa stressata treenaamisesta. Voimat ovat päivien jälkeen aika finaalissa ja motivaatio ei tahdo riittää sinne salille, vaikka muuten olisikin kova hinku päästä kolisteleen. En mä usko, että toi intissä olo aika on niin pitkä, että sen aikana niin merkittävää muutosta kroppaan tulee, vaikka vähän vähemmän treenaisikin.

Sen jälkeen lihasmuisti hoitaa kyllä vanhan kuosin takaisin melko nopeasti! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse en jaksa stressata treenaamisesta. Voimat ovat päivien jälkeen aika finaalissa ja motivaatio ei tahdo riittää sinne salille, vaikka muuten olisikin kova hinku päästä kolisteleen. En mä usko, että toi intissä olo aika on niin pitkä, että sen aikana niin merkittävää muutosta kroppaan tulee, vaikka vähän vähemmän treenaisikin.

Sen jälkeen lihasmuisti hoitaa kyllä vanhan kuosin takaisin melko nopeasti! :)

En ymmärrä. Kova hinku olisi päästä salille mutta motivaatio ei riitä?

En ymmärrä. Kova hinku olisi päästä salille mutta motivaatio ei riitä?

Varmaankin tarkoitti sitä, että salitreenaamisesta on tullut tapa ja se on riikkoontunut inttiin lähdön takia. Samalla motivaatio on laskenut kun pitkien päivien jälkeen väsyttää paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom