Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OIKEESTI? :D Paino putoo 14 kiloa ja leuat putoaa 15-> 9. Miten toi on ees mahollista?
Eikä kyllä cooperikaan hirveesti parantunu ku ottaa huomioon kuitenki painon pudotuksen....
Jos todella mietit intissä treenausta niin suosittelen ottamaan omat protskut etc. mukaan. Intin safka on tunnetusti aika proteiinitonta. Itte laihduin intissä vaikka salilla kävinkin sen 2-3 kertaa viikossa, ja oli omat mömmöt messissä. Tottakai se riippuu palveluspaikasta millaset tilat ja vapaa-ajat treenaukseen annetaan.
Joo kiitti vastauksesta näin aattelinkin. Otan kyllä omaa proteiinipitosta kamaa mukaan sitte tarpeen mukaan. Toi aerobinen kunto saakin mun puolesta nousta vaikka kuinka kohisten, sillä mulla se on aika heikko :DMinä ainakin vetäisin dieetin intissä ja itsekin niin tein aikoinaan. Mitään dieettiä en kyllä edes ajatellut siellä, koska paino putosi aivan itsestään vaikka söi ruokaa antaumuksella. Mitään herkkuja en kyllä koskaan ostanut. Aerobista liikuntaa tulee varsinkin p-kaudella niin paljon, että paino varmaan väkisinkin putoaa ellei omia herkkuja aio iltaisin kiskoa. Hieman ne lihat intissä kuihtuu aluksi, mutta minä ainakin olin kotiuttamispäivänä jo paremmassa kunnossa kuin ennen inttiä, vaikka painoa olikin 7 kg vähemmän. Cooperissa meni sekä aluksi että lopuksi 3100 m.
Suosittelen ottamaan intin etenkin hyvänä aerobisen kunnon kehittäjänä. Punttiakin pääsee kyllä nostamaan ihan tarpeeksi jo p-kauden loppupuolella ja itse olin salilla yleensä 3-4 kertaa viikossa, jos ei tarvinnut metsässä ryynätä.
Kaks viikkoa keuruulla takana. Mahottoman pieni sali siellä niin ei kauheesti innosta käydä treenaamassa. Pitää pyrkiä käymään jotain ainaki tekemässä, mutta ei siellä viiti ihan täysillä vääntää ku sitten paikat ihan jumissa ja sitte ei oo rentoa ryömiä lumihangessa :D. Jos P-kauden jälkeen pääsee kuskiks niin tulee paljon pelkkiä teoria päiviä niin niitä edeltävinä päivinä voi kyllä vääntää täysillä sitten.
Nytkin vaan mukavasti ollu reilun viikon kipeänä :S
Onko muita keuruun porukkaa?
ny o sit kaks viikkoo majailtu säkyläs...tammikuun alussa ennen inttiin menoa penkistä 90 kg x 1, mavesta 127 kg x 2, rive 2 x 5 toistoa n. 60kilolla ja leukoja muistaakseni 25. omat mitat 166cm ja 62 kg. ans kattoo miten noi tost muuttuu matkan varrel, paino tuski ainakaa kauheest enää tippuu :D. juaksupainotteisesti olis tarkotus intissä enemmä reenailla ja kerra viikkoo käydä voimaa ylläpitämäs. katotaa mite onnistutaa.
Säkylässä et saa ainakaan sitä tekosyytä, että olis huonot puitteet treenaamiseen :D