Intin pitunen tauko

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noniin rupee tuo reservin aurinko jo paistamaa pikkuhiljaa eli reenaaminen pystyis jatkumaan. Eli täs on oltu nyt melkee puol vuotta tekemättä oikein mitää kyseisen poikaleirin ansiosta. Paino lähtiessä 83kg ja nyt aamul 66,7kg. Kireyttä on tullu ja paikkoja rupee jo näkymää mut varmasti on lähteny muutaki ku rasvaa.
Voimatasot tippunu iha alas ja nyt sit pumppaillaa samoil painoil ku alussa :D

Päivän energiasaanti ei riitä varmaa ees 1500kcal ja proteiinia koittanu repiä maidosta (n. 2,5l/päivä) ja muke ruuasta. Aluks olin muutaman kuukauden syömättä mitään herkkuja mut leirit ku rupes tulee ni pakko oli sortua suklaaseen :)

Elikkä täs on vejetty uskomatonta nälkäkuuria pitkän aikaa ja tarkotus ois saaha nyt "kadotetut lihat" takaisin, jos (toivottavasti) niitä on lähteny.

Kysymys kuuluuki et miten tästä nyt lähtee mun comeback, millasella ruokavaliol, kalorimääräl täs nyt ois jatkettava et kummiski jonkulainen kireys pysyis. Reenitaustaa on pohjilla joku ~2 vuotta.

Jouluisin terveisin, ikuinen kynis :haart: TJ 17

klik

Miks pitää aina lopettaa se reenaus ku menee armeijaan? En kyllä ite lopeta, vaan teen niin hyvin treenit kun jaksaa, antaa toisten mennä mussuttamaan munkkeja:D Mut mä kurmootan rautaa:rock:

No meil oli ainaki sillee ettei oikeesti ollu p-kaudel aikaa käyä ku olit niin hapoil rankan päivän jälkee et menit vaa nukkuu. Leirel ei oikee oo mahollisuuksia ja sitä ei vaa pääse.

Ei se intissä treenaaminen tosiaan pelkästään omista haluista ole kiinni. Vapaata aikaa on alokaskaudella aika nihkeäasti ja monesti fyysinen ja ennen kaikkea henkinen väsymys pitää kyllä poissa salilta.

Painoahan tuolla sitten saa hyvin pois, kannattaa ottaa pakkodieetistä kaikki irti ja raahata vaikka proteiinisäkkejä mukaan. Tuvassakin ehtinee vetämään jonkun vartin lihaskuntotreenin päivässä, mikä sekin osaltaan auttaisi lihasten säilyttämistä. Sitten kun tahti hiljenee niin läskiä on hyvinkin voinut palaa lähemmäs kymmenen kiloa ja pohjat on hyvät salitreenille.

Huonompi hiihtokenkä jos sattuukin olemaan jo inttiin mennessä kireässä kunnossa...

Rupeet vaan nyt syömään enemmän kun kulutat ja treenaat kovaa ja fiksusti. Löytyyhän tota infoa täältä aikalailla:)

Miks pitää aina lopettaa se reenaus ku menee armeijaan? En kyllä ite lopeta, vaan teen niin hyvin treenit kun jaksaa, antaa toisten mennä mussuttamaan munkkeja:D Mut mä kurmootan rautaa:rock:
Joillakin ei vain ole mahdollisuutta edes treenata. Helkatin hyvät tilat oli meillä, mutta ei ollut vain aikaa käyttää niitä... Joku 30-45 minuuttia vapaa-aikaa päivässä on aivan liian vähän.

Joillakin on aikaa, eikä siltikään kiinnosta lähteä treenaamaan (minä :nolo:). Tulokset tippuu heti vaikka treenaakin, joten siinä samalla menee helposti myös motivaatio. Jos puolen vuoden reissun käy lusimassa, niin ei kannata turhaa ressata salitouhujen kanssa. Riittää siellä sitä miettimistä ja vitutusta muutenkin. Mutta jos aikaa ja kiinnostusta riittää kaikesta huolimatta niin salille vaan:kippis1:

Kannattaa olla VMTL:ssä kokoajan niin ehtii reenata tai sit liittyä johonkin voimanostoseuraan ja sanoa valmentajalle että kirjottaa paperit että saat harjotusluvat.. Pääsee pari kertaa viikossa vittuun sieltä ja pääsee sielläkin reenaamaan :) ite menin ekan kerran tokana päivänä reenaamaan..

Kannattaa olla VMTL:ssä kokoajan niin ehtii reenata tai sit liittyä johonkin voimanostoseuraan ja sanoa valmentajalle että kirjottaa paperit että saat harjotusluvat.. Pääsee pari kertaa viikossa vittuun sieltä ja pääsee sielläkin reenaamaan :) ite menin ekan kerran tokana päivänä reenaamaan..
Paitsi jos oot VMTL:ssä, menet treenaamaan ja joku skappari saa tietää, niin etpä lähdekään seuraavaan pariin viikonloppuun kotio käymään.

Tuo sitten toimiikin, jos liittyy johonkin seuraan. Meillä pääsi ainakin kaikki jäkispelaajat reenaamaan ihan omia aikojaan.

Nii se vähä riippuu paikastaki. Meillä patterin kapteeni sano että jos se on "kuntouttavaa liikuntaa" niin saa mennä puntille :) ja olihan se kuntouttavaa NKV oli 0 ja tekee maastavetoa 200 sarjoja :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei se intissä treenaaminen tosiaan pelkästään omista haluista ole kiinni. Vapaata aikaa on alokaskaudella aika nihkeäasti ja monesti fyysinen ja ennen kaikkea henkinen väsymys pitää kyllä poissa salilta.

Painoahan tuolla sitten saa hyvin pois, kannattaa ottaa pakkodieetistä kaikki irti ja raahata vaikka proteiinisäkkejä mukaan. Tuvassakin ehtinee vetämään jonkun vartin lihaskuntotreenin päivässä, mikä sekin osaltaan auttaisi lihasten säilyttämistä. Sitten kun tahti hiljenee niin läskiä on hyvinkin voinut palaa lähemmäs kymmenen kiloa ja pohjat on hyvät salitreenille.

Huonompi hiihtokenkä jos sattuukin olemaan jo inttiin mennessä kireässä kunnossa...

No mulla oli just toi tilanne sillon. Olin 68 kilonen pari vuotta tiiviisti reenannu kun menin. Salilla kun pääsin käymään ehkä kolme kertaa niin kotiuttamisessa painoin 74 kg (sain hyvän kessin alun). :hyvä:

Tietenkin iltalomilla saa mennä minne haluaa, eli jos itsekuria löytyy (saa löytyä mun mielestä todella paljon) niin on mahdollista treenata intissä. Leirit tietenkin poislukien.

Treenasin intissä koko inttiajan...Tietenkin viikon-kahden taukoja tuli,mutta peruskunto pysyi yllä.Tulokset ei paljoa tippunut ja intin jälkeen kun aerobinen kunto oli kova niin tulosta tuli ihan mukavasti...

Kyllä siellä treenata jaksaa,lähinnä henkinen juttu,Tai niin paska kunto ettei jaksa:) Kävin intin Sissikomppanjassa ja silti treenasin kokoajan...Asennoitumiskysymys.Jos haluaa pystyy jotenkin treenaamaan,jos maistuu uni ja munkit niin asia on toinen.Oma valinta.

Intin jälkeen kunnolla ruokaa,lepoa ja kovaa treeniä.Jos vielä pidät yllä mahdollisesti sen hyvän aerobisen kunnon niin eiköhän ala tapahtua:)

Mulla oli kanssa tuommoinen 9kk treenitauko (mitä nyt ehkä yhteensä 10 kertaa kävin salilla) mutta painoo olikin jonkunverran ekstraa inttiin mentäessä. Itsestä ainakin tuntui että ne vähät lihaksetkin siellä lähti, paino tippui 5 kiloa yhteensä ja lihas korvautui läskillä. Ei löytynyt vaan treeni-intoa joka kerta kun olisi ollut mahdollisuus treenata.

Alokaskaudella jos säännöllisesti olis päässyt treenaamaan/jaksanut treenata päivän jälkeen niin olis varmaan ollut motivaatiota jatkaa läpi intin.
Nyt kun jo olen päässyt taas tänne siviiliin ja treeni-into on löydetty takas niin voin sanoa että todella hyvin palautuu nuo sarjapainot ennalleen ja mieli kohenee aina kun saa laittaa kiekkoja tankoon.

Yllätyin itsekin tästä sarjapainojen nousun tahdista sillä päätin dieetata kaiken ylimääräisen pois ja aloittaa ns. tyhjältä pöydältä pysyen kireänä.
Nyt 9vk dieettiä takana, suurin osa sarjapainoista ennallaan ja n. 10kg vähemmän painoa.

EDiT: Niin ja sarjapainot olivat ihan aloitustasolla kun ensimmäisen kerran salille siviilissä menin. Tuolloin kyllä nakersi.

Jep, siinäpähän sitten reenailet... Kattoo kuin miehen käy... Se ei tosiaan oo siel mikään valintainen mielipidehomma et reenaaks vai etkö..

Jep, siinäpähän sitten reenailet... Kattoo kuin miehen käy... Se ei tosiaan oo siel mikään valintainen mielipidehomma et reenaaks vai etkö..

Pakko oli taas jostain päästä kuittaamaan?:rolleyes:

Totta vitussa mä meen treenaan jos vaan pääsee, ei se harrastus siihen lopu vaikka kuinka ois intissä.

Eipa siella intissa paljon kehittymaan paase. Itse juuri ennen inttia vetaisin kovan perusvoimakauden, ja koko intin ajan kestavyytta, pitkia sarjoja. loppuajasta on ylleensa ennamman aikaa treenailla, syoda. Silloin voisi sitten alkaa vetamaan vahan isomilla painoilla.
Inttiaikana kun vain saa tuon hapenottokyvyn ja lihaskunnon hyvalle mallille, niin siita on sitten hyva aloittaa lisailemaan tuota painoa intin jalkeen. Ei se 8 kuukautta nyt niin pitka aika ole. Tietty juuri voima ja bodailu ominaisuuksia siella on aika vaikea kehittaa.

itse olen aikalailla tässä tilanteessa...Ylimääräistä painoa ehken sellaiset 5kg, eli lihakset varmaan surkastuu pois intissä. Pitää Varata ainakin protupatukoita matkaan jos ne jotain edes avittaisivat.

Niin ja olen siis lähdössä tammikuussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom