Noniin rupee tuo reservin aurinko jo paistamaa pikkuhiljaa eli reenaaminen pystyis jatkumaan. Eli täs on oltu nyt melkee puol vuotta tekemättä oikein mitää kyseisen poikaleirin ansiosta. Paino lähtiessä 83kg ja nyt aamul 66,7kg. Kireyttä on tullu ja paikkoja rupee jo näkymää mut varmasti on lähteny muutaki ku rasvaa.
Voimatasot tippunu iha alas ja nyt sit pumppaillaa samoil painoil ku alussa :D
Päivän energiasaanti ei riitä varmaa ees 1500kcal ja proteiinia koittanu repiä maidosta (n. 2,5l/päivä) ja muke ruuasta. Aluks olin muutaman kuukauden syömättä mitään herkkuja mut leirit ku rupes tulee ni pakko oli sortua suklaaseen
Elikkä täs on vejetty uskomatonta nälkäkuuria pitkän aikaa ja tarkotus ois saaha nyt "kadotetut lihat" takaisin, jos (toivottavasti) niitä on lähteny.
Kysymys kuuluuki et miten tästä nyt lähtee mun comeback, millasella ruokavaliol, kalorimääräl täs nyt ois jatkettava et kummiski jonkulainen kireys pysyis. Reenitaustaa on pohjilla joku ~2 vuotta.
Jouluisin terveisin, ikuinen kynis :haart: TJ 17
klik
Voimatasot tippunu iha alas ja nyt sit pumppaillaa samoil painoil ku alussa :D
Päivän energiasaanti ei riitä varmaa ees 1500kcal ja proteiinia koittanu repiä maidosta (n. 2,5l/päivä) ja muke ruuasta. Aluks olin muutaman kuukauden syömättä mitään herkkuja mut leirit ku rupes tulee ni pakko oli sortua suklaaseen
Elikkä täs on vejetty uskomatonta nälkäkuuria pitkän aikaa ja tarkotus ois saaha nyt "kadotetut lihat" takaisin, jos (toivottavasti) niitä on lähteny.
Kysymys kuuluuki et miten tästä nyt lähtee mun comeback, millasella ruokavaliol, kalorimääräl täs nyt ois jatkettava et kummiski jonkulainen kireys pysyis. Reenitaustaa on pohjilla joku ~2 vuotta.
Jouluisin terveisin, ikuinen kynis :haart: TJ 17
klik