Mä en edes mätä mitään sen kummemmin. Parin tonnin kaloreilla ei mitään ihan hirveetä mättöä saa aikaan jos ikkuna on about 2-3 tuntia.
Kasviksilla saa kyllä aika helposti aikamoisia ruokavuoria aikaseks...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en edes mätä mitään sen kummemmin. Parin tonnin kaloreilla ei mitään ihan hirveetä mättöä saa aikaan jos ikkuna on about 2-3 tuntia.
Kasviksilla saa kyllä aika helposti aikamoisia ruokavuoria aikaseks...
Kasvikset ovatkin mulla mukana jos tuntuu, että pitää saada vielä alas jotain. Tänään vetäsin treenin päätteeksi Kantonin kanasetin kinkistä ja parin tunnin päästä parisataa grammaa rahkaa. Pitäis koittaa saada prodet kuitenkin sinne päälle 150g tossa aikaikkunassa jatkossa. Treenit edelleen kulkee loistavasti.
Tai saa aika saakelin säännöllinen elämänrytmi olla jos viikosta tai jopa kuukaudesta toiseen pystyy täysin ongelmitta pätkäpaastoilua toteuttamaan. Ite teen sillon tällön muuttohommia ja sillon on kyllä IMO silkkaa hulluutta lähtee tyhjin vatsoin jotai rappusia ravaamaan. Ootteko minkälaisena "rajana" pitäny sitä minkälaista paaston aktiivisuustaso pitää olla, että näätte paremmaks syödä jotain?
Tähän ei kukaan tarttunu. Eli millon luovutte paastosta? Omalta kohalta lisäisin tohon vielä golfin peluun. Treenaaminen nyt vielä menee, mutta lähemmäs 10km kävelyssä ilman safkaa ei ole kyllä tolkkua, joten kesäsin tätä on itellä melko vaikea toteuttaa.
Kerrataanpas nyt ihan perusjuttuja. Mitä pidempi aika ateriasta, sitä enemmän keho käyttää rasvaa, varsinkin matalatehoisessa liikunnassa. 10km on lenkkinäkin alle 2h kävelyä, kyllä sen nyt jossain golfkentällä höntsäilee.
Paperillahan toi argumenttis kuullostaa melko kiistattomalta, mutta ei kyllä vaa välttämättä ole iha niin simppeliä todellisuudessa. Kyllä vajaa 10km yhtämittasta kävelyä onnistuu, mutta sen ku ripottelee 5 tuntiin, bägiä kantaen tai vetäen lämpimässä säässä ja siihen päälle pallon hakkaamista ni ei varmasti sovi ainakaan kaikille. Pitääpä kuitenki varmaan kokeilla. Ainakin saa juoda törkeesti törkeen suolasta vettä, ettei pyörry sinne...
Vielä parempi. Mieluummin vietän päivän pienessä liikkeessä kuin teen kahden tunnin lenkin.
Onko kellään ollut "lihoamista" tjsp. kun on alottanut LG:n tai IF:n yleisesti? Siis vaikka söis 0/- kaloreilla ja prot/hh painotus treenipv ja prot/rasva enemmän lepopv. Emt onko omia harhakuvitelmia vaan. Ajattelin vaan, jos ison määrän kerralla syönti aiheuttas tai jottaaiin.
Kortisoli voi aiheuttaa nesteenkertymistä.
Hiilihydraatit tekee tota. Ateriasta ei mene kauaa kun on hiki.Jos muistelette omia IF alkupäiviänne niin kärsittekö päänsärystä paaston katkaisemisen jälkeen? Mulla ollu nyt parina päivänä ihan hyvä fiilis kunnes olen syönyt ekan kerran, sen jälkeen tunnin parin päänsärky - normisti mulla ei särje pää "koskaan".