Moksu
VIP
Se, mikä löi päin näköä oli viskeraalisen rasvan määrä.
2010 = +44,1
2011 = 16,0 (alle viitearvon)
Olen _äärettömän_ tyytyväinen, ja leangainssillä jatkan kunnes kuukahdan.
Tämä viskeraalisen rasvan laskeminen on kyllä aivan tajuttoman hieno homma. Voisin kuvitella, että tuo vaikutus on ollut aika pitkälti paastojen myötä, vai onko muuten ravinto tms asiat muuttuneet noiden mittauksien välillä? Jos on paastojen aikaansaamaa, niin on kyllä hyvä sulka hattuun.
Pitää itsekin koittaa joskus käydä inbodyssä. Olis mielenkiintosta mitata vähän nuita veriarvojakin. Mulla ei vaan oo mitään ongelma-arvoa, jota parantaa, kun kaikki on hyvällä mallilla. Onhan tietenkin saattaneet huonontuakin

Oma ruokavaliosysteemi on pääosin se, että syön nykyään kaks kertaa päivässä. Syön enimmäkseen hiilaria ja rasvaa ja proteiinia vähiten. Paino on tippunut 106-92.5. Voimatasot on samat ku paksuna poikanakin, mutta ei voima oikein kehitykään enää. En oo muutaman vuoden takaisiin vanhoihin tuloksiin päässyt enää takas ainakaan penkin osalta. Jätin viljat, sokerit, kasvirasvat pois ja nyt tuon hiilarin kasaaminen koostuu lähinnä vuoren kokosesta perunamäärästä. Joskus bataattia. Vihanneksia en mitenkään älyttömästi puputa ja yks hedelmä taitaa mennä päivässä. Rasvat tulee lihasta, voista ja kookosrasvasta. Roheiinit lihasta. En kovin paljoa lihalla mässäile enää.
Treeninä punttia 3x vko voimaa painottaen tällä hetkellä. Kulkee hyvin. Muuten ei kummosta liikuntaa tule. En jaottele syömistä lepo-/treenipäivien välillä oikein millään tavalla. BCAA saattaa mennä ku yleensä jumppaan paastottuna.
Paastoilen 16-24h välisiä pätkiä. Yks 24h paasto viikossa ja muuten se on sitä 16-18h. Nälkä ei oo oikeestaa ikinä ja vireystila tasasen tappava.
Tuntuis toimivan ku junan vessa. Proteiinin vähentäminen ei oo mun mielestä vaikuttanu pätkän vertaa yhtään mihinkään.