Ja miten Punisher on vakioidut olot vaikea saavuttaa. Itse ainakin teen sen kaikissa vuosittaisissa testeissä.
Nesteet on merkittävässä roolissa tuossa Inbody mittauksessa. Ja kyllä se dieetillä on vaikea saavuttaa samanlainen nesteisyys joka kerta. Viimeksi yritin mennä mahdollisimman "kuivana" siihen ja sen näki tuloksistakin että kuiva oli kroppa nesteiden osalta.. Virhehän se oli sinne mennä kuivana, mutta nyt että saa edes jotaki vertailupohjaa niin menen seuraavaanki mittaukseen mahdollisimman vähä nesteisenä.
Silti se ei muuta sitä tosiasiaa että itsellä kiinnostaa vain rasvaprosentti, lihastasapainon minä näen peilistäki, en tartte siihen Inbodya. Ja kun kiinnostaa vain rasvaprosentti ja Inbody voi näemmä näyttää sen joko ylös tai alaspäin +/-5% niin aika perhanan epätarkka on kyseiseen mittaukseen, eli kun olen 6% rasvoilla jossain vaiheessa niin Inbody voi mun nesteisyydestä riippuen näyttää vaikka 1% tai 11% rasvaprosentiksi noin karkeasti ajatellen. Mielenkiinnosta kattelen dieetin loppuun mitä Inbody kertoo arvoista mutta enpä niille sen kummempaa painoarvoa kyllä ajattele.
Joo on se vakioiduissa oloissa kuten jo aikaisemmin sanoin niin varmaan suht luotettava suunnannäyttäjä, mutta ei yhtään mitään muuta, mun mielestä ainakaan. Omalta kohdalta loppuu Inbody mittaukset jokatapauksessa tähän dieettiin jollen joskus niitä lukuja huumorilla halua käydä katsomassa. Vaikka sitten dieetin jälkeen parin kolmen viikon päästä nesteisenä kun paino noussut, niin antaahan se kivan kuvan ku rasvaprosentti tippunu radikaalisti ja lihasmassa kasvanu kilotolkulla, tuntuu että kannatti maksaa hyvistä lapuista ku saanu niin julman kehityksen aikaan parissa viikossa ;)
Tää on ihan hyvä että herättää keskustelua. Inbodylle on varmasti paikkansa joillekin jotka tarvii sen antamia tietoja. Mutta sen näyttämiin rasvaprosentti lukuihin ei ole mitään syytä uskoa, liian iso virhemarginaali.