Imuria ostamassa

Vähän ristiriitaista kommenttia Dysonista. Itse tässä juuri harkitsen, että olisiko tuollainen DC20 Animal Pro hintansa arvoinen. Joku imuri nyt kuitenkin pitää hankkia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän ristiriitaista kommenttia Dysonista. Itse tässä juuri harkitsen, että olisiko tuollainen DC20 Animal Pro hintansa arvoinen. Joku imuri nyt kuitenkin pitää hankkia.
Animal Pro ollut ittellä käytössä nyt muutaman kuukauden. Kovaa käyntiääntä lukuunottamatta pelkästään positiivista sanottavaa, mainio laite!
 
Animal Pro ollut ittellä käytössä nyt muutaman kuukauden. Kovaa käyntiääntä lukuunottamatta pelkästään positiivista sanottavaa, mainio laite!

Muistatko mallinumeroa? Katselin että Stockan kantistarjouksessa olevassa baby-mallissa on näemmä vähän vähemmän potkua kuin isommassa DC20:ssä, liekö tuolla sitten merkitystä. Samaan hintaan toisaalta saisi Pixmaniasta tuon isomman.
 
Ei meillä kotona mut töissä mulla on oma tollane robotti-imuri huoneessa. On se pirun näppärä ja hauska peli mutta ovet pitää muistaa pitää kiinni ettei karkaa:D Hintaahan noilla on jonku verra ja ei se kokonaan poista imuroinnin tarvetta mut mulla ainaki piti ennen imuroida kerran viikkoon -> kerran kuukaudessa. Pyöree kun on ni ei kulmiin pääse eli seinänvierustat ja muut tiukat kulmat joutuu käydä läpi:jahas: Mutta jos joltain löytyy 1400 euroo ylimääräistä ni kyllähä tollane kannatta ostaa ;)
 
GD930S2.jpg

Nilfisk-ALTO GD 930.

Tällänen sen olla pitää, kunnon Nilfiski! Ei mikään hieno design mutta kova imuteho. Imee matotkin lattialta :D. Hinta noin 370 euroa + alv.
 
No meijän malli onkin robotti-imuireiden Bugatti ;):dance:

edittiä vielä niin iso osa noista roboteista mitä markkinoila on ei oikeesti oo muuta ku pyörillä menevä lautanen
 
omaa kokemusta ei oo roombasta ni ei voi tuomita eikä sais yleistää mut parii muun merkkistä oon päässy kokeilee ni ei vakuuttanu:piis:
Avokauppa roks ja kaikkee kannattaa koittaa
 
Meilla vaihdettiin dysonit Mielen imureihin. Ne ovat olleet parempia. Imuteho hyva, kayttoaani hiljainen, suht kevyita liikutella portaissa.
Meilla on siis talossa yli 600 nelioo, joten kunnon imurilla saastaa aikaa.
 
Ja edelliseen lisäten: kuinka minimalisitinen sisustus pitää olla vai paukkiiko Rumba tuolien alta ilman ongelmia?
 
Löytyykö ajantasaista vinkkiä?

Arvostetaan:
- imuteho (lapset kantaa hiekkalaatikollisen viikossa sisään)
- onko sellaisia, joissa ei pidä ostaa pölypusseja: voi vaan tyhjätä koneen?

Ulkonäöllä ei mitään väliä.
 
Lux1
Tuo on kyllä hintansa väärti, varsinkin kun sai firman piikkiin...:rolleyes:

Kyllä mun mielestä 1500 euroa imurista on liikaa vaikka se olisi sitten miten hyvä ja hieno.

Tosta saisi tonnilla:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106651472

Kyllä meillä tuo 150 euron electrolux on pölyt ja roskat kerännyt lattiasta jo vuosien ajan täysin moitteetta. En usko että tuo Lux Royal on millään tavoin parempi kuin joku Dyson/Miele tai muu n. 200e imuri... Mihinköhän tuo n. 7-kertainen hinta tavalliseen huippulaadukkaaseen imuriin nähden perustuu? Imuroiko sillä 7 kertaa nopeammin sen kämpän? Itse sitä kai joutuu käyttämään? Roombahan toimii itsekseen, eikä sekään maksa mitään hervotonta... Rimpuloita saa toki sitten jo 28kpl ton Luxin hinnall mutta eihän niillä mitään tee.
 
Löytyykö ajantasaista vinkkiä?

Arvostetaan:
- imuteho (lapset kantaa hiekkalaatikollisen viikossa sisään)
- onko sellaisia, joissa ei pidä ostaa pölypusseja: voi vaan tyhjätä koneen?

Ulkonäöllä ei mitään väliä.

Meillä on Electrolux Twinclean (mallinumeroa on muista). Se on pölypussiton ja kaikki suodattimetkin ovat pestäviä. Imutehoa en osaa määritellä, kaiken se on kuitenkin sisäänsä imaissut.

Ainoa välillä häiritsevä seikka on moottoroitu suulake, se tahtoo kietoa narut jne sen pyörivän harjaosan ympärille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom