Mun on ostettu -94, eikä mitään vikaa.Mä liputan kans Mielen puolesta. Omani on pian 10 vuotta vanha ja toimii ihan erinomaisen hyvin yhä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun on ostettu -94, eikä mitään vikaa.Mä liputan kans Mielen puolesta. Omani on pian 10 vuotta vanha ja toimii ihan erinomaisen hyvin yhä.
Meillä on jo toinen Miele ja on hyvä, astmaatikkona täytyy olla tarkka tuon imurin laadusta kun talossa on 2 kissaa 2 koiraa. Seuraavaksi taidan kuitenkin kokeilla todennäköisesti tuota vedelläsuodattavaa imuria, niitä kun alkaa olla markkinoilla kohta useampi valmistaja kuin dyson ja hinta tulee tuosta vielä tippumaan oletettavasti.
Imuriostoksilla ei kannata säästää.
Jos haluaa hiljaisen ja tehokkaan imurin niin suosittelen Electorluxin Ultrasilencer-sarjaa. Itellä on ollut reilun vuoden Z3335 (hinta tuolloin n.200e) ja oon kyllä tyytyväinen. 1800 watin teholla lähtee matosta paska kuin paska ja edes kissa ei tuota imuria säiky.
Myyjä sanoo että se on paras missä on eniten katetta. Piste.Sama asia kävi mielessä. Kyllä mä uskon että esim. markantalossa myyjä osaa kertoa niistä tarvittavan tiedon. Kaverin kanssa käytiin gigantissa hakee imuria, myyjä oli erittäin perillä asioista ja jonku 100e venkeen se osti. ei ole valittanu.
Mulla on joku LG:n rousku, ei sekään kai kallis ollut kun vanhemmilta sen "varastin". Toimii suht ok.
Dyson. Muita ei kannata edes harkita, jos ei ole valmis keskusimuriratkaisuun tai ei tarvitse jotain erikoista vesi-imuriratkaisua.