Imuria ostamassa

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ostin sitten lopulta Electroluxin ultrasilencen. Pitäisi olla markkinoiden hiljaisin imuri. Gigantissa oli vielä sen päivän tarjouksessa 179€ Ovh:n ollessa jotain 235€.

Onpa imureissa eroa. Ennen meni 30minsaa imuroidessa kämppää, niin nyt meni 5 minsaa ja kämpässä silti hyvä ilma.

Imuteho on uskomaton :evil:

Korjattu

ace-oo- sanoi:
Ostin sitten lopulta Electroluxin ultrasilencen. Pitäisi olla markkinoiden hiljaisin Vaimo. Gigantissa oli vielä sen päivän tarjouksessa 179€ Ovh:n ollessa jotain 235€.

Onpa Vaimoissa eroa. Ennen meni 30minsaa, niin nyt meni 5 minsaa ja makkarissa on silti hyvä ilmapiiri.

Imuteho on uskomaton :evil:

Hei osta Kärscherin (meniköhän oikein?) märkä-kuiva imuri. Jumalauta että lähtee ääntä, mutta niin lähtee myös kaikki mahdollinen jööttikin ja vaikka vettä imuroisi niin antaa mennä vaan. Todellinen työkalu... No ei se kyllä ihan hyvä koti-imuriksi ole mutta kuitenkin...

Mä liputan kans Mielen puolesta. Omani on pian 10 vuotta vanha ja toimii ihan erinomaisen hyvin yhä.

Robotti-imureista sen verran, että Kuluttajavirasto on nekin joskus testannut. Ne halvimmat ei olleet kovin hyviä, mutta kalliimmat taas oli. Ne kalliimmat vaan pyöri siellä 1000 euron kieppeillä :)

Mulla on Voltan Bolido myös. Tehoa löytyy sen verran että tuli huomattua remonttimiesten osaamattomuus tai säästöbudjetti lattiamaton liimauksissa... Eli muovimatto nousi irti monestakin paikasta kun vahingossa ilman harjaksia imuroi paljaalta lattialta..

Kuvioimurointi on kov laji, ja kova laji vaatii kalliit vehkeet ;)

cartman74 sanoi:
Vaimo soitti pari vuotta sitten kotoa ja kertoi että imurimyyjä on kylässä.
Sanoi, että nyt ois hyvä imuri tarjolla. Minä kysyin mitä maksaa. Vaimo kertoi, että 1500. Minä kysyin, että markkaa? Vaimo sanoi että eikun euroa...

Sanoin vaimolle että älä osta. :D

tuttu tilanne.. :D aika monesti sen vaimon sai silti puhuttua ympäri.. mahto miestä aina vituttaa ku tuli illalla kotiin tietämättään 1360€ köyhempänä..

Kärcher ounaa

Olin miettinyt erilaisia imureita pitkään ja pidin Mieleä kuninkaana. Etsiskelin netistä ja vakuutuin lopulta Kärcheristä.

http://www.yellowservice.fi/yellowservice/sivut/tuotteet/tuote.do?id=5012

Ostin ton ovh:ltaan 330€:n imurin 265€:lla kotiin toimitettuna ja nyt siivous maittaa. Kädensijassa tehonsäätö ja virrankatkaisin ja pikaliitettävät suuttimet aukeaa kyljestä.

Imuri on viime vuonna saanut jonkun muotoilupalkinnon. 63dB ääni, 2000W teho ja 400W lattianpinnassa. On 5-asteisen tehoportaikon 2. pienimmällä tehokkaampi, kuin vanha Philipsimme. Löytyy HEPAt jne.

EasySlider on sitten kehitelty sitä varten, ettei sitä tarvitse perässä vedettäessä repiä ilman halki luokse, vaan se väistää nätisti ovenpielet jne. Toimintasäde riittää koko kämpän siivoamiseen yhdestä pistorasiasta.

http://www.yellowservice.fi/yellowservice/sivut/tietopankki.do ja tossa esittelyvideo ko. imurista 2. alimpana. Se patentoitu maton pinnalla 30% kevyemmin rullaava suutin on lisätarvike, mutta mukanatulevakin riittää, ettei mene ihan hifistelyksi;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Miele ehdottomasti. Ollut kohta kymmenen vuotta (otin mukaani kotoa kun muutin pois) Kotona testattu myös hotellisiivoukseen tarkoitetut imurit ja lukuisia muita merkkejä ja ehdottomasti on tuo ollut paras!

Miten joku voi tarvita apua imurin ostamisessa?

Sama asia kävi mielessä. Kyllä mä uskon että esim. markantalossa myyjä osaa kertoa niistä tarvittavan tiedon. Kaverin kanssa käytiin gigantissa hakee imuria, myyjä oli erittäin perillä asioista ja jonku 100e venkeen se osti. ei ole valittanu.

Mulla on joku LG:n rousku, ei sekään kai kallis ollut kun vanhemmilta sen "varastin". Toimii suht ok.

Kaikista vittumaisimpiin hommiin kannattaa ostaa hyvät laitteet. Silitysrauta, imuri.. vielä kun saisi robottimopin ja lentävän patapadan :)

Imurissa taitaa olla ainakin kolme tärkeää pointtia.

Imee hyvin, on riittävän pitkä varsi isollekin miehelle ja, että se ei huuda korvaan. Imurissa pahinta on varmaan se jumalaton ujellus.

Jos haluaa hiljaisen ja tehokkaan imurin niin suosittelen Electorluxin Ultrasilencer-sarjaa. Itellä on ollut reilun vuoden Z3335 (hinta tuolloin n.200e) ja oon kyllä tyytyväinen. 1800 watin teholla lähtee matosta paska kuin paska ja edes kissa ei tuota imuria säiky.

Ja hintaa tolla on?

"Teräskuorinen Lux 1 Royal on yksi tehokkaimmista imureista. Se sopii kaikkien pintojen siivoukseen. Monipuolisten suulakkeiden ansiosta sillä voidaan huoltaa ja puhdistaa lattiat, matot, sohvat ja patjat. Valikoimaan kuuluvat muun muassa mikropesuri, patjojen puhdistussuulake ja mattojen syväpuhdistuslaite. Allergia- ja Astmaliiton yhteistyötunnuksen saaneessa laitteessa on tehokas HEPA13-suodatin, joka suodattaa poistoilmasta myös pienhiukkaset. Aktiivihiilisuodatin syö pölypussin hajuja myös silloin, kun laitetta ei käytetä. Imuri on hiljainen, pitkäikäinen ja kierrätettävä, ja sen sähkönkulutus on pieni. Hinta 940 euroa, maahantuonti ja myynti Hedi, (09) 6828 3599, www.hedi.fi."

Hinta 940 euroa, maahantuonti ja myynti Hedi, (09) 6828 3599, www.hedi.fi."

Tuohon kuuluu siis pelkkä imuri. Nämä moottorisuulakkeet nostaa hintaa muutamalla sadalla eurolla. 1360 euroa maksoi täysi paketti pari vuotta sitten.

Back
Ylös Bottom