SUPERCARB 1kg -40%

Imatran pakkislaiset

Ite tulin Kemistä Imatralle ja Colosseumilla treenaan. Hyvä sali se on ja henkilökunta ja asiakkaat huippusakkia. Hintaa on 15 euroa kahdessa viikossa ja kuten puhetta oli kortilla voi treenata millon haluaa. saunan kiuas porskuttaa 22.00 asti muuten aina paitsi sunnuntaisin.
Muualla ei ole tullut käytyä. mutta eipä ole ollut tarvistakaan. Paikat on siistit, laitteet kunnossa ja mikä tärkeintä, tuolla ei tarvi ootella että pääsee tekemään vaan saa keskittyä treeniin kunnolla. Se jolle katto ei riitä on liian pitkä. :D

Ite olen ainakin tyytyväinen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nojoo, mikässiel Colosseumil reenaillessa jos rahaa piisaa.. Tosimiehet nostelee rautansa muualla ja saunovat toisaalla, tai eivät reenin jälkeen sauno ollenkaan koska se vähentää pumppia :D Korkeintaan käyvät jäädyttelemässä lumihangessa, alasti, jotta tulehdustilat laskisivat.

jto: kyykky on ikuista kemppijumppaa meitsille :D

Niin.. toiset arvostavat toisia asioita. :)
eipä tuota rahaa ole mutta kyllä sitä monet 15 euroa 2 viikossa turhempaankin pistävät. Vrt. ainaiset opiskelija bileet ja viikonlopun riennot.
jättää käymättä niin colosseumkin tuntuu halvalta paikalta.

Tosimiehet reenaa eikä remua gintoniikki kädessä jossain onnelassa..:D

Missään muussa kaupungissa ei ole niin riidanhaluista porukkaa kuin Imatralla...
Euron kaljan takia ollaan valmiita taistelemaan vaikka kuolemaan asti!

Lasileuka sanoi:
Missään muussa kaupungissa ei ole niin riidanhaluista porukkaa kuin Imatralla...
Euron kaljan takia ollaan valmiita taistelemaan vaikka kuolemaan asti!
ohhoh,enpä ole moista huomannut...tosin a) en käy paljoa baareissa b) jos käyn,en juo kaljaa :D

Alec sanoi:
ohhoh,enpä ole moista huomannut...tosin a) en käy paljoa baareissa b) jos käyn,en juo kaljaa :D
Ihan oikeestikko? hmmh..Pitänee käydä tutustumassa myös imatran yöelämään, mikä kuulemma varsinkin kesäisin on aika mahtava!:D

hömppä sanoi:
Ihan oikeestikko? hmmh..Pitänee käydä tutustumassa myös imatran yöelämään, mikä kuulemma varsinkin kesäisin on aika mahtava!:D
kannattaa pysyä poissa kosken puistosta ;)

Fania sanoi:
Tosimiehet reenaa eikä remua gintoniikki kädessä jossain onnelassa..:D

Näkee vaan ettei tytöllä ole hajuakaan maailman menosta. :) Onnelan onnentunneilla keskiviikkona nautitaan euron kaljoista tai siidereistä. Jos haluaa vaihteluksi muuta, niin ville vallattomia kehiin. Gintonicceja, ne on ihan out. :*

Mut siis kyl mä käyn Colosseumin... lähellä, eli Woodoossa! ;) Säkin voisit vaihtaa ovea ja astua sinne välillä... :*

-Marchi- sanoi:
Näkee vaan ettei tytöllä ole hajuakaan maailman menosta. :) Onnelan onnentunneilla keskiviikkona nautitaan euron kaljoista tai siidereistä. Jos haluaa vaihteluksi muuta, niin ville vallattomia kehiin. Gintonicceja, ne on ihan out. :*

Mut siis kyl mä käyn Colosseumin... lähellä, eli Woodoossa! ;) Säkin voisit vaihtaa ovea ja astua sinne välillä... :*

EDIT:

tai no..sanotaan vain että :thumbs:

Arvon imatralaiset...
Olen muuttamassa Imatralle tietämättä kaupungista mitään. Saliasiat taitavat ollakkin jo tämän threadin ansiosta selvät mutta tuo toissijainen asia, asunto, askarruttaa.

Mihin kaupunginosaan ei ole suositeltavaa muuttaa? Tarkoitan siis sitä, kun joka kaupungissa johonkin kaupunginosaan ahdetaan nämä... ööö... levottomammat henkilöt, niin mihin ne on Imatralla sijoiteltu?

Arvon imatralaiset...
Olen muuttamassa Imatralle tietämättä kaupungista mitään. Saliasiat taitavat ollakkin jo tämän threadin ansiosta selvät mutta tuo toissijainen asia, asunto, askarruttaa.

Mihin kaupunginosaan ei ole suositeltavaa muuttaa? Tarkoitan siis sitä, kun joka kaupungissa johonkin kaupunginosaan ahdetaan nämä... ööö... levottomammat henkilöt, niin mihin ne on Imatralla sijoiteltu?

henkilökohtaisesti pysyisin helvetin kaukana Rajapatsaalta ja Sienimäeltä.

Ei Sienimäki nyt niin kamala paikka ole, ainakin kaverini on siellä saanut ihan rauhassa olla.

Mansikkala on sievästi siinä keskimmäisessä keskustassa ja kulkuyhteyksien äärellä hyvin muutenkin, sinne ehkä itse muuttaisin jos tulisi kyseeseen paikkakunnalle meno opiskelijana. Vuoksenniska on suht rauhallinen, siellä asuu paljon vanhuksia, mutta siellä ei ole oikein mitään muuta paitsi Road (?) Cafe (menee streetit ja roadit sekaisin jo...) ja yksi kiva hotellin tmv yhteydessä oleva ravintola jonka takapihalla voi pelata beachvolleyta ja grillikiska (mahtava, tosin! :)) jos enää sitäkään. Vuoksenniskalla on oikeastaan kaikki peruspalvelut. Imatrankoskelta taas löytyy kaikki paikat joissa tuhlata rahaa. Colosseumille treenaamaan ja sieltä palauttavalle viereen WooDooseen, sieltä voikin sitten mennä Buttenhoffiin syömään vähän marinoituja kasviksia ja blinejä :D
Baarit, kebabit, vaatekaupat yms. naapurissa jos tänne menet. Kuparin alueella taas on kivoja taloja. Ja Rautiolla muistaakseni halvat vuokrat, kuten myös Sienimäen asunnoissa. Tosin Imatralla nyt on melko lailla joka paikassa Imatrankoskea/Koskenparrasta lukuunottamatta suhteellisen halpaa.

Tulipa selkeä vastaus :D Sori.
Mutta komppaan Alecia puolittain siis, Rajapatsasta välttäisin mäkin.

Ja tosi tärkeä juttu on tietysti se, että Vuoksenniskalla on Lidl. Silloin ei ole pitkä matka Milbonan luokse jos siellä asuu :)

on vuoksenniskal tiktak ja vuoksenkulma :D Vuoksenniskalla ei kannata muuttaa asumaan mataraan ja eikä kaukopäähän. melkein mustalaisten kansoittamia paikkoja kokonaan

Tiktak oli siinä jossain humppabaarin yläkerrassa, eikö? Ei koskaan tullut käytyä :D Olenkohan jäänyt pahasti jostain elämyksestä paitsi.

Arvon imatralaiset...

Taitaa olla että Rajapatsaalla ja Sienimäellä on kaikista huonoin maine, itse en kyllä muuttais myöskään Mansikkalaan. Vuoksenniska on toisaalta ihan ok, mutta viimeeksi kun kävin niin siellä oli aika paljon epämääräistä porukkaa liikkeellä ja spurguja istuskelemassa kauppojen ulkopuolella. Suosittelisin kyllä Imatrankoskea!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tai no hei H.C, mitä sä toivot asuinpaikalta/millaista asuntoa etsit? Rivari- kerros- omakotitalo? Pitääkö olla kauppa vai baari vai sali vieressä? Saako olla kallis, pitääkö/saako olla halpa? Pitääkö olla ulkoilumahdollisuus lähellä? Anna vinkkiä millaista seutua kaipaat :)

Taitaa olla että Rajapatsaalla ja Sienimäellä on kaikista huonoin maine, itse en kyllä muuttais myöskään Mansikkalaan. Vuoksenniska on toisaalta ihan ok, mutta viimeeksi kun kävin niin siellä oli aika paljon epämääräistä porukkaa liikkeellä ja spurguja istuskelemassa kauppojen ulkopuolella. Suosittelisin kyllä Imatrankoskea!

mitä vikaa Mansikkalassa? :curs:

Tiktak oli siinä jossain humppabaarin yläkerrassa, eikö? Ei koskaan tullut käytyä :D Olenkohan jäänyt pahasti jostain elämyksestä paitsi.
siis tiktak on entinen monttu ja tiktakin yläkerrassa on vintti eli vuoksenkulma, en usko että olet jäänyt mistään suuresta paitsi:D Joo vuoksennniskalla on kyllä muutamia spurguja mutta luulisi sieltä löytyvän halpoja paikkoja ja onhan siinä vuokssenniskalla vaikka minkäalista puljua ympärillä, muutama salikin löytyy

mitä vikaa Mansikkalassa? :curs:

Mie vaan oon saanu sellasen käsityksen että rauhatonta on...

Voihan se olla ihan vaan että tiettyihin taloihin on laitettu asumaan epämäärästä sakkia. Rajapatsaallakin on ne ongelmapaikat ja sitten tietyt alueet missä voi asua ihan mukavasti.

:piis: ja :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom