Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
35
Pääsinpäs korkkaamaan Hämeenlinnan alueen ;)

Ideana olis, että kaikki Hämeenlinnan ja lähialueen pakkislaiset vähän ilmoittelis itsestään. Saatais vähän pakkishenkee tähänkin kaupunkiin!

Itse treenailen 10-kunnossa ja treenivuosia takana noin kolme.

Virtuaalisen sukupuolielimen ja post countin kasvattamiseksi voinen kirjoittaa tänne asuneeni 5v Hämeenlinnassa ja treenailleeni HAMK:n salilla Hattelmalassa. Mutta taaksejäänyttä elämää on jo se...

Saan kunnian olla ensimmäinen nainen joka täällä ilmottautuu :D. Ite reenaan Piukoissa naisten puolella (joskus käyn vetää leukoja sekasalin puolella) ja reenivuosia takana kolme säännöllisen epäsäännöllistä vuotta, joista tosin ehkä viimoset puol vuotta vasta sellasta kunnon reeniä.

10-kunnossa treenailen ja treenivuosia on takana vissiin reilut neljä. Joskin taukoja on aina välillä tullu pidettyä :)

Meitsi vaihto tänään 10-kunnosta piukkoihin paikkoihin. Pakkispaita päällä tulee jatkossa varmaan heiluttua :D saa tulla jutteleen :)

uzbatahin varmasti nähny monta kertaa, kun aika säännöllisesti pari vuotta 10-kunnos kävin.

Keskarilla oon ite reenaillu ja useempi vuos sitten HAMKin salia tuli kulutettua. Tosin nyt ollu kohta pari kuukautta taukoo, mutta tiiä häntä koska jaksaa jatkaa!

Treeniä takana syyskuussa 3 vuotta. Tänä aikana ei olla treenikerroista poikettu, jos ei oo kipeenä ollut tai jotain sukujuhlia yms. Oma sali on, sellanen DDR meininki :rock: Suurin osa laitteista tehty itse ja rautaa riittää :puntti: Poikkeuksellisen hyvä tilanne, melkein voi sanoo et oma valmentaja joka on joka kerta tullut varmistamaan raudat ja kirjaamaan liikkeet ja painot :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itse olen treenaillut 17-vuotiaasta lähtien, eli lyhyellä matikalla tekee 6-7vuotta..:puntti: Tosin KUNNON TREENAAMISEN aloitin vasta intin käytyäni(parikymppisenä siis). Sitä ennen oli sellaista laitteilla rääpimistä mistään mitään tietämättä..:D Hämeenlinnassa treenaillu jo viidettä vuotta Keitaalla ja Anastaciumilla. Enimmäkseen Analla, mutta nyt alkanu rauta sieltä loppumaan, niin varmaankin vaihdan Keitaan puolelle...:evil: Ja Pakkiksen t-paitoja löytyy jokunen, joten saa tulla kanssa juttelee, jos yhtään tuntuu siltä että tunnistais meikäläisen(tai ylipäätään kiinostaa vaihtaa muutama sananen)..:thumbs: Sänkitukka ja "kiikarit" päässä(niistä tunnistaa ainakin..):D

Kyllähän täälläkin kylässä pakkislaisia on kuitenkin :D sen verran että pitää hämeenlinna-miitti pitää joskus :D

jei! Tosin asun parolassa nyt, mutta tarpeeks lähellä kuitenkin.

Kyllähän täälläkin kylässä pakkislaisia on kuitenkin :D sen verran että pitää hämeenlinna-miitti pitää joskus :D

Kumma juttu, etten ole Hämeenlinnassa kyllä nähnyt yhtäkään muuta ihmistä, joka olisi pukeutunut edes johonkin Pakkiksen tuotteeseen.:rolleyes: Mut joo, Hämeenlinna-miitti pystyyn vaan, osallistuja määrä on varmaan päätä huimaava!:lol2:

En minäkää ihan hämeenlinnas asu, mutta hattulassa siinä vieressä (Pekola) ;)

täytyy varmaan alkaa kulkeen pelkissä pakkispaidoissa, että ees joku bongaa :D niin ja ei kai tuolla miitin osallistujamääräl olen niin väliä, kunhan ei tarvii yksin sitä pitää:lol2:

Niin no pekolasta ei varmaan kukaan sitä paitaa bongaa :D No ei vaa vitsi vitsi..

Niin no pekolasta ei varmaan kukaan sitä paitaa bongaa :D No ei vaa vitsi vitsi..

No ei takuulla, mutta kyl mä muutakin teen kun istun kotona lukemassa pakkista:D

E. en kyllä tiedä lukeeko toi naapurin ukko pakkista, mutta koon puolesta vois olla pakkislainen :D

Tätä threadiä oon jo ootellu :D kunnollisii Reenivuosia on 3 takana, ja itse käyn T.N.T:n vuoroilla excel hallilla eli kerhon salilla, sit mut voi bongata Fit-Fyssistä satunnaisesti, ja myös visamäen Hamkin salilta. :)

Elotelttaa tänää:kippis1:

yli kymmenen vuotta tullut käytyä kuntokeitaalla. vaikka muutin parolaan niin silti käyn keitaalla se parolan uus sali on niin pieni. kesällä varmaan ja kuulemma kauhee paikka reenata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom