Ilmavaivoja proteiinista

Aluksi mainittakoon, että olen käyttänyt searchia ja lukenut proteiini- ja palautusjuomathreadit läpi.

Mutta nyt haluaisin lähestya asiaa puhtaasti piereskelyn kannalta. Asiaan oli otettu kantaa muissakin threadeissä, mutta nyt tarvitaan galluppia (hera)proteiinivalmisteesta, joka vähiten pierettää, turvottaa ja aiheuttaa kaasunmuodostusta.

Kas, kun tilanne on sen kaltainen, että vaimo alkaa jo saada hallusinaatioita kämpässä vellovasta "mustasta surmasta" ja on jopa uhkaillut avioerollakin, kun on kuulemma liian raakaa herätä kahdeksan kertaa yössä ihan vaan paskan käryyn.

Laktoosi-intoleranssia ei pitäisi olla. Kakka tulee normaalisti pari kertaa päivässä, mutta ne kaasut... alkaa jo itseltäkin keuhkorakkulat puhkeilla ja sieraimet hiiltyä...

Löytyykö pakkotoistolaisilta tahtoa pelastaa vähän käytetty ja vielä hyvin toimiva avioliitto ?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hankkiudu hoitoon :D

Tuskin mikään heraproteiini tuollaista aiheuttaa, varsinkaan jos ei ole laktoosi-intoleranssia.

hera

mites muuten mulla kun mulla on hyvin selvä laktoosi intoleranssi niin jos ostaisin hera protskua ja vetäisin sitä joka päivä illalla niin muodostuisiko siitä mitään "kaasuja" :p ?

kellään kokemuksia???

Lohku: Laktoosi ja hera ovat kaksi eri asiaa. Proteiinijauhoissa (heroissa) on kuitenkin mahdollisesti mukana laktoosia ja kalliimmista se on yleensä poistettu tai hyvin vähäistä. Laktoosin osuus lukee mahdollisesti pussin kyljessä.

Ootko käyttäny kreatiinii? Mulla toi Wrangen kreatiini sai suolen niin solmuun ettei pystyny edes istumaan paikallaan. Kaasua siis pukkas. Koulussa oli varsinki vähän epämukavaa, koska tässä vaiheessa en ollut vielä menettäny "mainettani" täysin. Myin purkin pieruhintaan.

Ootko muuten kokeillu eri merkkejä? (protskumerkkejä siis)

Paljonko sä Chewbacca vedät sitä protskua päivässä Ylimääräthän ei ehdi kunnolla sulamaan siellä missä pitäisi ja sitten teettää kaasua pidemmällä suoliston mutkassa. Itse joskus kokeilukausina huomasin saman seikan ja pienentelin taas määrät nykyisiin mittoihin. Nyt tulee "hyviä protskuja" jotain 1.8g painokiloa kohti päivässä ja ei ongelmia.

Mulla alkaa pierettään soijaprotsku. Helvetin pahan hajuisia leijoja ja kyllä melkeen on jo avioero tuon takia tullut :p

Kokeeile ventre planttia(ei ole varmasti oikein kirjoitettu) Ranskalainen luontaistuote,auttaa helv. hyvin juuri noihin turvotus,ilmavaiva vaivoihin(oma kokemus).

Itselläni aiheuttaa sheikkerin käyttä hieman vatsavaivoja ja piereskelyä. Ilmeisesti siinä sekoaa niin paljon ilmaa protskun sekaan ja tulee näin mahaa/suoliin kaasua. Nyt tehosekoitinta käytettäessä ei enää mahassa kupli ja pieretä. Protskuna nykyään Fastin 95 ja Whey 3:sen seos.

Originally posted by Äijä
Ylimääräthän ei ehdi kunnolla sulamaan siellä missä pitäisi ja sitten teettää kaasua pidemmällä suoliston mutkassa.

Tästä luulisin että on kyse. Sama ilmiö toistuu kyllä jo liiaksi ihan tavallista proteiinipitoista ruokaakin syömällä.

Eli kaikkea ei ehdi elimistö hyödyntää ja ylimäärä sitten ehtii täysin sulamattomana sinne suoliston loppupäähän missä sitten suolen asukit villiintyvät pitämään bileitä proteiinin voimalla ja tuottavat samalla AGA:n painepullon verran kaasua (en nyt muista mitä, mutta joku yhteys sillä jatkuvasti kaasupallona heilumisella oli suolistosyöpiinkin todettu).

Lisäfaktaa Chewbaccan syömisistä: Protskua menee n. 1,5 grammaa painokiloa kohden päivässä. Ei pitäisi olla liikaa. Kreatiinia olen käyttänyt kuuriluontoisesti - ei aiheuttanut mitään ongelmia. Olen syönyt pieniä aterioita noin kolmen tunnin välein. Aamulla hiilihydraattipitoisempaa ja sitten iltaa kohti lisää proteiiniä. Proteiinijauheena tällä hetkellä Wrangen Turbo Amino Mass Drink, mutta muitakin on kokeiltu ( tosin ei Fastin Whey:tä, jota on täällä kovin kehuttu ). Käytän sheikkeriä, joten vaihdan tehosekoittimeen. Combizyn ? Täytyypä kokeilla sitäkin. Ventre plantti ? Kokeilen melkein mitä vain !

Originally posted by oulosvie
Mulla alkaa pierettään soijaprotsku. Helvetin pahan hajuisia leijoja ja kyllä melkeen on jo avioero tuon takia tullut :p
Kuin omasta suustani. Korvataan vaan sana "soija" sanalla "hera". Avioeroja tai muuten vaan pahanhajuisia kakkapilviä välttääkseen kannattaa siis kokeilla mikä itselle sopii ja mikä ei.

Kauanko oot lisäprotskua käyttänyt? Kun itse aloitin Fast95:n käytön, flatulenssi oli ihan kauheaa! Elimistö ilmeisesti kuitenkin tottui siihen, koska nyt ei oireita ilmene enää. Ainoastaan jos pidän pidempää taukoa käytössä, joudun taas uudelleen totuttelemaan.

Kirjoittelin silloin tänne otsikolla "protskut pierettää". Etsi se, niin saatat saada jotain vinkkiä...

Joo, vasta muutaman viikon olen lisäprotskuja käyttänyt tällä erää. Mutta aikaisemmin olen pitkiäkin aikoja lisäprotskuja vetänyt ja aina on pierettänyt perhanasti. Täytyy varmaankin lähteä kunnon ristiretkelle ja kokeilla kaikki lisäprotskut jos vaikka joku niistä mahalle sopisi. :hmmm:

hohohohohoo

mulla on aivan sama juttu,närhettää niin vietävästi välillä:D melkein itteenikin hävettää.
ennen reenejä täytyy vaan muistaa puhdistaa suoli
huolellisesti,varsinkin kun tekee vatsoja(helppo
laskee toistojen määrää äänestä):lol1: :lol1:
whey3 ehkä aiheuttaa mulla lieviä agan odorox vaivoja.

Re: hohohohohoo

Originally posted by gladiator
varsinkin kun tekee vatsoja(helppo
laskee toistojen määrää äänestä)

Koita joskus käydä vaikka nyrkkeilemässä - ei kukaan uskalla ainakaan vartaloiskuilla pommittaa jos jokaisen osuman jälkeen joutuu ottamaan 6 askelta pakkia ammoniakkipilveen hävinneestä vastustajasta.

Koitappas ostaa kerran purkki kalleinta heraa mitä on missä ei oo laktoosia, niin ei pieretä. Sit siitä lähet pudottaa hintatasoa siihen kohtaan missä just ei enää pieretä. :)

Originally posted by JJJ
Koitappas ostaa kerran purkki kalleinta heraa mitä on missä ei oo laktoosia, niin ei pieretä. Sit siitä lähet pudottaa hintatasoa siihen kohtaan missä just ei enää pieretä. :)

:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom