Ilmavaivoja proteiinista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni soijaproteiini pierettää todella paljon jos sen ottaa erikseen, ja haju on kammottava, mutta jos sen kulauttaa ruoan päälle niin ongelma jää muutamaan pieneen päräykseen tai niitä ei ilmene lainkaan.

Leaderin pieruhera, ehrami, hyla-maito ja elovena plus aamuisin on osoittautunut sellaiseksi komboksi, että välillä tuntuu siltä että suoli on oikeasti mädäntynyt tai jotain muuta. Mulla siis on todettu laktoosi-intoleranssi, ehramin pelkkänään kestää hyvin ilman biosotaa, mutta nimenomaan tuo hera näköjään ylitti kynnyksen todella pahasti. Fast hera80 yms. ei ongelmia.

Leaderin pieruhera, ehrami, hyla-maito ja elovena plus aamuisin on osoittautunut sellaiseksi komboksi, että välillä tuntuu siltä että suoli on oikeasti mädäntynyt tai jotain muuta. Mulla siis on todettu laktoosi-intoleranssi, ehramin pelkkänään kestää hyvin ilman biosotaa, mutta nimenomaan tuo hera näköjään ylitti kynnyksen todella pahasti. Fast hera80 yms. ei ongelmia.

Ilmankos siis Meijerin, eli Jrvitneksen pukkarissa leiijui tänään melkoinen löyhkä:eek: . :eek: Luulin jo hetken, että pitkätukkainen Erkka oli taas unohtanut pestä sheikkerin:D

Ilmankos siis Meijerin, eli Jrvitneksen pukkarissa leiijui tänään melkoinen löyhkä:eek: . :eek: Luulin jo hetken, että pitkätukkainen Erkka oli taas unohtanut pestä sheikkerin:D

En oo kolmeen päivään aamulla vetänyt tuota settiä ja ekstrakaasut on jäänyt siis tuottamatta. Olin lisäksi juuri ennen treeniä pessyt niin treenivaatteeni kuin vaihtovaatteet, joten sitäkään ei voi syyttää :D

Jos meinaat sitä valkoisessa hihattomassa treenannutta kaveria niin se kyllä haisi salin puolellakin aika "miesmäiseltä" :eek:

Sorry :offtopic:

En oo kolmeen päivään aamulla vetänyt tuota settiä ja ekstrakaasut on jäänyt siis tuottamatta. Olin lisäksi juuri ennen treeniä pessyt niin treenivaatteeni kuin vaihtovaatteet, joten sitäkään ei voi syyttää :D

Jos meinaat sitä valkoisessa hihattomassa treenannutta kaveria niin se kyllä haisi salin puolellakin aika "miesmäiseltä" :eek:

Sorry :offtopic:

Kunhan kiusasin:D . Mun hajusta on saatettu joskus valittaakin. Joskus kesällä tein kyykyä, ja olin jstain syystä syönyt perunoita (ei oikein sovi mulle) ennen salille tuloa. Sen verta kovasti täytyi "purkaa paineita", jotta käsipainoräkkien luonakin (tais olla Heinosen Tommi, sori:nolo: ) valitettiin hajusta. Perunaa en kyllä enää syö.. ainakaan enne salille menoa.

Itse aiheeseen liittyen proteiini ei juurikaan mulla aiheuta ilmavaivoja, vaikka sisältäisi jonkin verran laktoosia (herakonsentraatit, rahkat). Syön siinä 300-360g prodea päivässä, ja vatsani on tootunut siihen. Luultavasti jos yrittäisin syödä vielä enemmän, saataisi pientä "ilmasotailua" esiintyä..

itsellä ei ole todettu keliakiaa tai laktoosintoleranssia...keliakassa kävin iha labras ottivat verikokeen mutta laktoosintoleranssia ei kyllä oo mitenkää todettu. pitäis kyllä jotain keksiä kun ei tää vaivaa oikeastaan muuta ku aamulla..mut se on ikävä kun aamulla on huono olo ja pierettää nii huvittais olla koulusakaa aamusin :(

lisäksi voisiko olla että palautusjuoma ei sovi minulle? kun tuntuu että kun juon palautusjuoman ja joku tunti sen jälkeen syön ruoan ja juon kahvit nii johan rupee olee vatsa sekasin :( palautusjuomana käytän fast muscle+ mansikka.

Itselläni fast,in tuotteet laittavat mahan totaalisen sekaisin.olen kokeillut ht-r,n recon, m+ ym ja aina sama juttu alkuun ei mitään mutta muutaman päivän jälkeen on vatsa ihan sekaisin. Mulla twinlab ja skip,sekä san on ollut ne toimivimmat ilman hajuhaittoja.johtuukohan se siitä että ainakin skipin ja san,in tuotteet sisältävät aktiivisia ruoan sulatus entsyymejä.?

juu

itel sillai että alus ku rupesin popsii m+ nii ei ollu mitää muuta ku maha sekasi, parin päivä pääst alko pierettää, ja siit viikko niin ei ollu mitää oireit enää :)

Johtuukos vatsan turpoaminen tuosta proteiinistä? Välillä tuntuu että masu turpoaa havaittavasti ihan juomankin ansiosta..

juu

Johtuukos vatsan turpoaminen tuosta proteiinistä? Välillä tuntuu että masu turpoaa havaittavasti ihan juomankin ansiosta..
tosiasiahan on ettei kaikki "oireet" aina johdu lisäravinteista. :)

Noh, jos juot litran vettä niin vaikka se vesi onkin poissa silmistä, vie se silti sen litran tilaa siellä masussa. Laita vaikka pussiin litra jotain ainetta ja pidä mahan päällä niin selviää miksi se turpoaminen on havaittavaa :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom