Ilmastoahdistus. Ohimenevä muoti-ilmiö vai jatkuva muutosten tulva?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SMugU
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo mtv:n kartta on kait pidemmän ajan ennusteista missä näytetään onko sää keskivertoon verrattuna normaalia kylmempää/lämpimämpää kautta sinisempää/punaisempaa. Päivittäisessä säässä olisi järjetöntä ja sitä ei kait tehdäkään.
Kävin tsekkaamassa ylen ja mtvn normisääkartat ihan sinisen sävyissä ovat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo mtv:n kartta on kait pidemmän ajan ennusteista missä näytetään onko sää keskivertoon verrattuna normaalia kylmempää/lämpimämpää kautta sinisempää/punaisempaa. Päivittäisessä säässä olisi järjetöntä ja sitä ei kait tehdäkään.
Kävin tsekkaamassa ylen ja mtvn normisääkartat ihan sinisen sävyissä ovat.

Minä ajan sitä takaa, että talvella ei pitäisi milloinkaan sääkartta olla punainen, paitsi jos nyt sattuu sitten elohopea näyttämään +30 asteen lämpöjä. Nyt käytetään punaista (varoitusväri), jos lämpötila on muutaman asteen jotain tiettyä päätettyä lukua alhaisempi, silti ollen pakkasella. Mielestäni tämä on tietoista agendan-ajoa. Aikaisemmin tuo on ilmaistu sinisen eri sävyin. Ilmeisesti minä sitten olen ainoa, joka näkee pakkassään ilmaisun tulipunaisena vääränä, noh, ehkä mä kuitenkin selviän tästäkin...
 
Minä ajan sitä takaa, että talvella ei pitäisi milloinkaan sääkartta olla punainen, paitsi jos nyt sattuu sitten elohopea näyttämään +30 asteen lämpöjä. Nyt käytetään punaista (varoitusväri), jos lämpötila on muutaman asteen jotain tiettyä päätettyä lukua alhaisempi, silti ollen pakkasella. Mielestäni tämä on tietoista agendan-ajoa. Aikaisemmin tuo on ilmaistu sinisen eri sävyin. Ilmeisesti minä sitten olen ainoa, joka näkee pakkassään ilmaisun tulipunaisena vääränä, noh, ehkä mä kuitenkin selviän tästäkin...

No joo ilmastojuttua punainen sääkartta talvella, liittyi tuohon pidemmän ajan ennusteeseen ja punainen jos lämpimämpää kuin ”keskilämpötila” tuohon aikaan. Eli ei joka päivä sentään tuota noissa kartoissa. Normikartat ilman punavärikoodeja mtv:llä. Ainakin nyt.
Katotaan nyt sitten kevään edetessä miten pystyvät oranssit ja punaiset sävyt pitämään kurissa, kun hörhöjä riittää joilla ihan kauhea palo valistaa.
 
On tuossa varmasti tarkoitus saada ihmisille menemään perille se, että ilmasto lämpenee ihmisen vaikutuksesta. Toki tehokkaampi tapa vaikuttaa ilmastonlämpenemiseen olisi tiputtaa Afrikkaan 2 miljardia kortsua, väestönkasvu lienee se suurin ongelma ilmastolle ja tulevaisuudessa myös Euroopan elintasolle. Kun Afrikasta lähtee se 100 miljoonan siirtolaisen tulva liikkeelle, niin saattaa Välimeri muuttua Punaiseksi mereksi.

Sikäli tuo lämpenemisen korostaminen on turhaa, että Suomen ilmastotoimilla ei ole juurikaan merkitystä kokonaisuudessa, varsinkin kun kulutustavaroiden valmistus on siirretty Aasiaan ja oikea ratkaisu olisi lopettaa kaiken maailman turhan "kiinanpaskan" ostaminen, eikä suomalaisten ihmisten olojen kurjistaminen. Kun ostaisi laadukasta ja kestävää edes lähellä kotimaata tehtyä tavaraa, sillä saataisiin jo muutosta parempaan. (Ja jos miettii miten vähillä roinilla vanhempani elivät hyvää elämää 30-40 vuotiaina, niin onhan yli puolet omistakin tavaroista aika turhia).

Onneksi ihmisten mieliä selkeyttää edes hieman Ukrainan sota (sinänsä Ukrainan sota on todella huono homma) ja luulen että kaiken pahimmat woketukset vähenevät. Välillä tuntuu siltä, että me tarvittaisiin Suomeen sota, joka karistaisi ajattelusta paskat hartioilta ja alettaisiin puhaltamaan yhteen hiileen, eikä kustaisi naapurin nuotioon.
 
Välillä tuntuu siltä, että me tarvittaisiin Suomeen sota, joka karistaisi ajattelusta paskat hartioilta ja alettaisiin puhaltamaan yhteen hiileen, eikä kustaisi naapurin nuotioon.
Tämä on kyllä totta. Ainakaan edellisen sodan jälkeen ihmiset eivät paljoa valittaneet korkeasta veroprosentista.
 
Ilmaston lämpenemiseen ja ihmisen saastuttamiseen on kaikkeen aivan luontaiset takaisinkytkentämekanismit, ei tarttis tehdä mitään, antaisi vaan niden toteutua.
-korkea elintaso laskee syntyvyyttä voimakkaasti ja eniten kuluttavat vähenisivät, jos vihervas ei haluaisi massiivisia väestönsiirtoja tänne
-vähenevät fossiiliset polttoaineet kallistuvat ja kulutus pienenee ajan myötä, jos vihervas ei vaatisi "vihreitä" biomömmöjä niiden jatkeeksi
-metsät ja puut kasvavat isommiksi lisääntyneellä hiilidioksidilla, jos niitä ei kaadeta vihreäksi bioenergiaksi kuten esim vihervas nyt halunnut pk-seudun kaukolämmön tehtävän.
 
Tämmösiä lieveilmiötä tämä ilmastoalarmismi saa aikaan:
Siis sehän se nämä lieveilmiöt aiheuttaa, kun persut ja muu paskasakki ei suostu TAISTELUUN ilmaston puolesta.

Tämä on aito kommentti, jonka olen kuullut.
 
Ilmastonmuutosta pukkaa, tällä kertaa arabeissa.

435345092_10161441365089293_5526338141369331440_n.jpg


 
Mahtaako tämä selittää mitään osaa ilmastoahdistuksesta?

HS:

Ruokavalio näkyy myös aivojen toiminnassa – Kasvisruokavaliolla oli tutkimuksessa yhteys masennusoireisiin​

"Kasvisruokaryhmäläisillä oli suhteellisesti enemmän ahdistuneisuus- ja masennusoireita, henkistä kuormitusta, itsetuhoisuutta ja traumaoireita."

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010350898.html
 
Back
Ylös Bottom