Idols alkoi jälleen...

Timbe sanoi:
Eipä sielä viimeksikään muut osannu laulaa ku Pakarinen. Tuisku lauloi paskemmin ku kukaan noista tämän vuoden finaalissa olleista ja silti oli kolmas. Kyllä se sitte levyllä miksattuna kuulostaa hyvältä (siis laulua voi fiksata, musiikistahan voidaan olla montaa mieltä) ja keikathan voi vetää playbackinä :)
:kippis1:

Katri voittoon.

Taitaa sitten käydä niin, että kun Ilkka tekee levyn (ja joku idioottihan sille menee levyn tekemään) niin se myy parhaiten noista. Pikkytytöt on ihan kiimassa kun se on niin ihq ja hauska ja muuta:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timbe sanoi:
Eipä sielä viimeksikään muut osannu laulaa ku Pakarinen. Tuisku lauloi paskemmin ku kukaan noista tämän vuoden finaalissa olleista ja silti oli kolmas. Kyllä se sitte levyllä miksattuna kuulostaa hyvältä (siis laulua voi fiksata, musiikistahan voidaan olla montaa mieltä) ja keikathan voi vetää playbackinä :)

Katri voittoon.

Makuasioita, mutta "muutaman" Wickholmin keikan livenä kuulleena, täytyy kyllä sanoa, että Wickholm oli ainoa joka niistä osasi laulaa. Hannan ääni on jotain wiskisiepon ja krapulaisen rekkakuskin väliltä, musikaalisuus taitaai olla myös aika vähäistä, päätellen omista biiseistä, joista tulisi kai aika lyhyt romaani.

Katri on tusinablondi, noita on jo Suomen tähtitaivaalla sata ja yksi.

Aapina sanoi:
Makuasioita, mutta "muutaman" Wickholmin keikan livenä kuulleena, täytyy kyllä sanoa, että Wickholm oli ainoa joka niistä osasi laulaa.
Jani oli mun suosikki aiemmassa Idolsissa. :) Vaikka Hannaa ja sen laulua hehkutetaan, en oo koskaan häntä "fanittanut" kun ei tuo Hannan tyyli kokonaisuudessaan ole sitä mistä yleensä pidän. Katri menee samaan osastoon.

No, voittakoon kuka vaan, ei sillä nyt niin suurta merkitystä mulle ole. :)

Se Peten "hold the line"-veto oli kyllä jees tässä joku viikko taaksepäin! :haart:

pevelius sanoi:
joo no jani oli oikeesti muusikko, joten sillä oli vähän pohjaa tohon laulamiseen. ihan hyvin se munkin mielestä veteli ja vetelee, mutta tietysti matsku vaan on niin kuraa, että se siitä.

miks perkele kukaan ei tee kunnon jazz-idols-kisaa...;)

Näinpä, keikkaohjelmisto tosin keskittyy enemmän rokettiin. Mutta..

Onko kukaan muu huomannut nykyisessa idolsissa yhtä ihmeellistä juttua. Miten helvetissä tuossa extrassa - ja äänestystenjulkistamisohjelmassa noilla laulajilla voi olla eri vaatteet päällä kuin itse "tapahtumassa" oli? Laulu on silti sama, mutta vaatteet eri? Mitä helvettiä?

Esim. viimeksi äänestysohjelmassa oli Agnesilla Vilkkumaan laulua laulaessa musta puku, mutta itse ohjelmassa sillä oli kuitenkin se punainen mekko..

Tällä kertaa extrassa petellä toista laulua laulaessa takki päällä, itse ohjelmassa kuitenkin t-paita :jahas:

Ei voi kyllä ymmärtää mikä siinä Ilkassa viehättää. Onhan noita kynäniskoja nähty ennenkin,mutta kyllä Ilkka vie voiton kaikista:D Ei oo kivaa, kun vaatteet roikkuu päällä...

Mä toivon että Ilkka tippuu tänään, se on noista huonoin laulaja. Pete:haart: tai Katri:thumbs: voittakoon!

Aapina sanoi:
Tällä kertaa extrassa petellä toista laulua laulaessa takki päällä, itse ohjelmassa kuitenkin t-paita :jahas:
En oo extraa kattonu joten tää on villi veikkaus, mutta voisko olla että extrassa on jotai materiaalia kenraaliharjoituksista. Sama mies, eri verkkarit :)

Jumalauta, jossei toi punapäinen vinku-intiaani kohta tipu tosta Dolssista...

edit. JIIIIAAAA!!!!!!! unelmasta tuli totta.

Voi perkele, Ilkka pääs jatkoon. Noh, toivottavasti Katri voittaa. Ei tarvi tuota nukkea enää katella.

Voi viddu! Pete tippu...:itku: mä en kestä jos Ilkka voittaa.

JES, Katri ja Ilkka oli suosikkejani alusta asti ja pääs finaaliin!! Kerranki oikeus on tapahtunu :D Ilkka voittaa vaikka vetikin taivas lyö tulta biisin korkeat kohdat vituilleen.

edit. Tähtityttö sitte ens vuoden idolssiin vetämään, susta voi tulla stara ;)

Katri vetää samaa vakuuttavaa linjaa ja onkin ehdottomasti paras. Hyvä ääni ja biisit sopii sille lähes aina.

Ilkka painaa sellaista perus ok -linjaa, ei säväyttävää muttei huonoakaan.

Pete epäönnistui tänään täysin ja tippuminen oli täysin aiheellista.

Kyl se "henkari" silti paremmin kiekuu kun toi :haart:Pete:haart:.
Pakarinen vetäs kyllä alkuillasta sellaset kohinät livesetissään, että huh.
Taitaa hiukan palaa körssi sillä tytöllä.

Ilkan "Taivas lyö tulta" ja Peten "Have a nice day" oli kyllä illan pohjanoteeraukset. No kansa puhui ja Pete putosi. Katri on noista kelvollisin, joten voiton soisin kernaasti hänelle. Tosin itsekään en ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta tuolle kolmikolle tulevilla albumilistoilla.

Kuulinko mä väärin vai sekosko se pete sanoissa laulaessaan apulannan armoa? Harmi kuitenkin, että se tippu ja ilkkapelle pääs jatkoon. No, periaatteessa kuitenkin yks paskan hailee kuka ton voittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom