Idols alkoi jälleen...

Dopey sanoi:
Mistä keksit tuon villin kortin hommelin, eivätkös nyt tippuneet ole täysin ulkona kisasta?
Mistäköhän mä nyt sitten luin/kuulin sen? En muista, mutta tuomareiden henkilökohtaisista valinnoista muodostuu 7:s pienryhmä, josta yksi äänestetään vielä jatkoon, eli käytännössä se thaikkupoju Roni Trong.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Mistäköhän mä nyt sitten luin/kuulin sen? En muista, mutta tuomareiden henkilökohtaisista valinnoista muodostuu 7:s pienryhmä, josta yksi äänestetään vielä jatkoon, eli käytännössä se thaikkupoju Roni Trong.

Karsintaryhmiä taitaa olla viisi ja kuudenteen ryhmään kasataan nuo villit kortit ja sieltä pääsee kaksi jatkoon. Ainakin tuollainen systeemi oli kaksi vuotta sitten.

Tomi sanoi:
MTV3 Idols sivuilta napattu:
Tuomareiden valinta. Tuomarit valitsevat 20 pudonneen kilpailijan joukosta vielä yhden viiden laulajan ryhmän, joista yleisö äänestää jatkoon kaksi viimeistä finalistia.

Jea, eli Ronilla on erittäin hyvät tsemit vielä.

Itseäni harmitti kun kaksi omaa suosikkiani eli just Katri Ylander ja Roni Trong osui samaan ryhmään, mutta hyvä että molemmat (kenties) pääsevät jatkoon.

toolate sanoi:
MTV3 Idols sivuilta napattu:
Tuomareiden valinta. Tuomarit valitsevat 20 pudonneen kilpailijan joukosta vielä yhden viiden laulajan ryhmän, joista yleisö äänestää jatkoon kaksi viimeistä finalistia.

Roni ja sitten se käheä-ääninen nainen ekasta ryhmästä joka jäi myös kakkoseksi pitäisi ehdottomasti päästä mukaan...

MissEvilEve sanoi:
Roni ja sitten se käheä-ääninen nainen ekasta ryhmästä joka jäi myös kakkoseksi pitäisi ehdottomasti päästä mukaan...
Oukei hyvä hommeli - sittenhän systeemi onkin aika hyvä - saadaan teinitytöt äänestämään Ronia tuplamäärällä tekstareita jo semifinaalivaiheessa.

siis ei helvetti oon nauranu kohta puol tuntii tota eye of the tiger jätkää. tai oikeesti sitä kun se tuomari repeää niin täydellisesti. en voi olla nauramatta.
huhhuh.

kerrassaan mahtava pätkä

En ymmärrä miksi kaikki sanovat Ronia thaimaalaiseksi vaikka hän varta vasten puhui vietnamia suorassa lähetyksessä ja omaa vieläpä vietnamilaisen nimen.. ja ettei aivan offtopiciksi mene; Roni jatkoon :rock:

hey-kee sanoi:
En ymmärrä miksi kaikki sanovat Ronia thaimaalaiseksi vaikka hän varta vasten puhui vietnamia suorassa lähetyksessä ja omaa vieläpä vietnamilaisen nimen.. ja ettei aivan offtopiciksi mene; Roni jatkoon :rock:

Siksi kaikki sanoo Thaimaalaiseksi koska silloin kun Roni oli koelauluissa siltä kysyttiin mistä se on kotoisin niin kertoi olevansa Thaimaalainen. Sitten tuomaristo naureskeli kun selvisi että on käytännössä aina asunut Suomessa että Roni vain kävi Thaissa syntymässä ja oli siellä hetken aikaa. [Sanoikohan tulleensa 3kk ikäisenä Suomeen]

Eli hänen omasta suusta tuli se thai-hommeli...

Edittiä: Itse en ainakaan erota thain kieltä vietnamista, aika samalle varmaankin kuullostaa omaan korvaani...

MissEvilEve sanoi:
Siksi kaikki sanoo Thaimaalaiseksi koska silloin kun Roni oli koelauluissa siltä kysyttiin mistä se on kotoisin niin kertoi olevansa Thaimaalainen. Sitten tuomaristo naureskeli kun selvisi että on käytännössä aina asunut Suomessa että Roni vain kävi Thaissa syntymässä ja oli siellä hetken aikaa. [Sanoikohan tulleensa 3kk ikäisenä Suomeen]

Eli hänen omasta suusta tuli se thai-hommeli...

Edittiä: Itse en ainakaan erota thain kieltä vietnamista, aika samalle varmaankin kuullostaa omaan korvaani...
No tuo selittääkin. Vanhemmat taitavat kuitenkin olla vietnamilaisia :eek: tai ainakin äiti. Paenneet ehkä Vietnamista ja jääneet hetkeksi Taikamaahan tai sitten vain äiti on vietnamilainen :offtopic: Tunnistan kielen koska opiskelen sitä parhaillaan :D

Amikset, juurihan mä sanoin että se on mun kaveri, ja se on vietnamilainen.

Ei siitä nyt enää tarvii vääntää mitään :offtopic: ia.

:curs:

Tulipahan riehaannuttua :whip: :haart:

Willem sanoi:
Nam, taas Idolsia yks jakso takana. Agnes veti mainiosti, mukavaa viihdettä. :love:

Juu loistava biisivalinta ja hyvin veivas menemään. Myös Bettinalta hyvä esitys.

Kai Nalo sanoi:
Onks Bettina se joka näyttää ihan Michael Schumacherilta?? Hirviöleuka... :urjo:

Ää sä tarkotat sitä suomenruotsalaista eukkoa (blondi) joka lauloi celine dionia.

edit. en nyt tiedä onko tämä kehumisen paikka, mutta olen kattonut jokaisen jakson tähän mennessä idolsista (myös 1.tuotantokauden). Sama juttu taitaa olla popstarseissa. Jos en nää jotain jaksoa, otan sen nauhalle :nolo:

Ehdottomasti Agnes jatkoon, esiintyminen kokonaisuudessaan oli toiselta planeetalta verrattuna muihin. Bettina veti ihan hyvin, mutta ei pääse samalle tasolle millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom