Idols alkoi jälleen...

En olisi uskonut että joku äänestää sitä naismaisesti kirkuvaa Ilkkaa. Huoh. Usko Suomen kansaan on taas mennyt.

FE: Ja joo, se edellinen voittajabiisi 'Tulin voittamaan' oli huono, mutta tää 'Unohda en' oli jotain uskomatonta. Kuka tätä paskaa suoltaa? "Lapsien leikkivän näääään... Lintujen lentävän nääääään...." Joo, kiinnostaa ihan vitusti, kerro lisää. Mä olen ihan oikeasti pettynyt, oisin odottanu vähän jotain tasokkaampaa. Nyt pitää vielä kuunnella kun Ilkka määkii sen biisin. Kohta se alkaa soimaan radioissa :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:haart: Agnes :haart: oli paras. Harmi, että tiputtivat parhaan laulajan. :( Tai, itseasiassa tuolta on tippunut kaikki parhaat laulajat, vaikka ei ne nyt hyviä olleet alunperinkään.

mxm sanoi:
Juu, vituiksihan sekin meni:wall:

Ei voi paremmin tiivistää. :)

Kahdesta huonosta parempi voitti. Harvemmin olen kenenkään kuullut laulavan noin huonosti kuin Katrin. Kaiken lisäksi vielä harvinaisen ärsyttävän näköinen ihminen.:urjo:

Taso oli huono, huonompi -> idols 2005

Toi Ilkan voitto oli arvattavissa, koska ne pikkutytöthän sitä äänesti...:jahas: On kyllä aika paska laulaja, mutta ei voi mitään...kansa on puhunut.

Mä yllätyin tuosta Ilkan voitosta koska mun mielestä sen ulkonäkö ei ollut sellainen pikkutyttöihin vetoava söpöläinen kuten Antti Tuiskulla. Mun mielestä Ilkka on ennemminkin sellainen ruma ankanpoikanen, hieman stailauksen myötä 'puhkesi kukkaan'.

Ilkka osaa varmasti laulaa mutta ei ole mitenkään erikoinen mielestäni. Jotenkin pidin Ilkkaa muutenkin ihan vitsinä :D Hanna Pakarinen oli aiemmin suosikkini ja nyt oli tämä Katri Ylander, ikävä ettei voitto osunut tällä kertaa sille ketä itse kannatin mutta eipä tuo haittaa.

Mun mielestä se neitonen (en muista nimeä) joka lauloi Robbie Williamsia semifinaaleissa olis ollu paras.

Sen verran pitänee muuten vielä sanoa että tämän vuoden Idolsista tippui jo tosi aikaisessa vaiheessa mun mielestä parikin hyvin lahjakasta laulajaa. Esimerkiksi se yksi todella käheä-ääninen hieman vanhempi hoikka nainen, jolla oli se kaksivärjäys tukassa ja joka kähisi karaokea paljon vapaa-aikanaan. Mä ajattelin silloin alussa että siitä olisi vaikka voittajaksi.

John R sanoi:
Mun mielestä se neitonen (en muista nimeä) joka lauloi Robbie Williamsia semifinaaleissa olis ollu paras.

Joo todellakin! Oli ihan helvetin hyvä laulamaan.. ja muutenkin HOT! Sillä oli vissiin jotain bänditaustaa muistaakseni.

Finaalikaksikosta paskempi voitti. stana.

Viime vuonnakinhan se ehdottomasti tyylikkäin ja paras laulaja tippui semifinaaleissa. Pääsi vielä keräilyerään, mutta kansa vaan ei ymmärtänyt hyvän päälle.
Joku Anne se oli, todella kaunis ja fiksun oloinen blondi. :eek: :haart:
Lauloi Whitney Houstonin "I learned from the best". Todella harmi, ettei lähtenyt Peten tavoin enää tänä vuonna yrittämään. Uskon, että tuossa seurassa olisi erottunut kirkkaasti joukosta.
On se surkeaa kun moinen lahjakkuus menee hukkaan :itku:

Ärsyttävin kaveri voitti IMO. En ole seurannut alun jälkeen sarjaa juuri lainkaan ja järkytyin kyllä eilen kaverin laulutaidoista tai siis niiden puutteista...

Juu floppihan toi tämän vuoden idols oli finaalin osalta. Semifinaalit antoivat vielä ymmärtää, että saadaan hyvä idoli. Tänä vuonna ei muuten sanottu kertaakaan, kuinka paljon ääniä oli annettu. Taisi jäädä tuotot kauaksi parin vuoden takaisista.

MissEvilEve sanoi:
Sen verran pitänee muuten vielä sanoa että tämän vuoden Idolsista tippui jo tosi aikaisessa vaiheessa mun mielestä parikin hyvin lahjakasta laulajaa. Esimerkiksi se yksi todella käheä-ääninen hieman vanhempi hoikka nainen, jolla oli se kaksivärjäys tukassa ja joka kähisi karaokea paljon vapaa-aikanaan. Mä ajattelin silloin alussa että siitä olisi vaikka voittajaksi.

Joo, tämä sama naikkonen oli munkin suosikki, nimeä en nyt muista mutta turusta päin oli kotoisin.
Hän putos mun mielestä aivan liian aikaisin.

Tämä Ilkka taasen on niin :urjo: ettei paremmasta väliä, Taivas lyö tulta
biisin jälkeen olin valmis vetämään ranteeni auki, niin hirveetä se tulkinta oli.
Pelle mikä pelle.

Mutta minkäs teet kun tyttäret, äidit ja mummotkin tykkää.

samppap sanoi:
Joo todellakin! Oli ihan helvetin hyvä laulamaan.. ja muutenkin HOT! Sillä oli vissiin jotain bänditaustaa muistaakseni.

Finaalikaksikosta paskempi voitti. stana.

Juu, oli kait hääkeikkoja tms. tehnyt. Tuomarit taisivat sanoa että on liian valmis paketti!:curs:

348898.jpg
:kuola:

Kaksi viimeistä Idols-jaksoa katoin, ja kyllä olin järkyttynyt noiden laulajien paskuudesta. Eilisessä oli sentään molemmilla pari hyvää biisiä, mutta se sinkkubiisin tulkinta tältä voittajalta oli jotain aivan saatanan kamalaa. Se muija voi sentään kehittyä laulajaksi vuosien saatossa, mutta tää Ilkka on kyllä puhevikoineen ja englanninkielen taidottomuutensa kanssa aika toivoton tapaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom