Idols alkoi jälleen...

Halo sanoi:
En olisi uskonut että joku äänestää sitä naismaisesti kirkuvaa Ilkkaa. Huoh. Usko Suomen kansaan on taas mennyt.

FE: Ja joo, se edellinen voittajabiisi 'Tulin voittamaan' oli huono, mutta tää 'Unohda en' oli jotain uskomatonta. Kuka tätä paskaa suoltaa? "Lapsien leikkivän näääään... Lintujen lentävän nääääään...." Joo, kiinnostaa ihan vitusti, kerro lisää. Mä olen ihan oikeasti pettynyt, oisin odottanu vähän jotain tasokkaampaa. Nyt pitää vielä kuunnella kun Ilkka määkii sen biisin. Kohta se alkaa soimaan radioissa :curs:

i :haart: kun nainen sanoo asiat suoraan.

Olihan tuo eilinen finaali ihan kauheaa shittiä. Kummallakiin finalistilla persoonaton&tasapaksu ääni ja laulutaito kadoksissa. Taitaa suomi olla vähän liian pieni maa Idolsin kaltaisen kisan järjestämiseksi 2:n vuoden välein.
Ilkka vielä sillä vittumaisella keijomaisella olemuksellaan ja heilumisellaan lisäsi tuskaa. Sen Teräsbetoni hirvityksen jälkeen olisi pitänyt katkoa kieli Ilkalta pois ja upottaa poika (huom. ei siis mies) suohon.
Eniten vitutti silti (ilmeisesti formaattiin kuuluva) tuomareiden kelkan käännös eli perseen nuoleminen ja finalistien kehuminen tyhjistä ansioista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai ne tuomarit voi enää ketään haukkua kun on enää kaksi kilpailijaa jäljellä. Eihän se sopis formaattiin, että tuomarit on haukkunu voittajaa viimesessä lähetyksessä..

Voi vittu mitä ruikutusta täällä toinen toisensa perään. Mä ainakin tykkäsin illan annista ja oon tosiaan kuullut paskempaakin musaa. Mun sävelkorva tosin on sen verran hanurista etten samalla tavalla kriittisesti kuunnellut noita niinkuin jotkut täällä tekivät. Hyviä vanhoja kipaleita vähän eri esitystyylillä...no probs!

Integrandi sanoi:
Voi vittu mitä ruikutusta täällä toinen toisensa perään. Mä ainakin tykkäsin illan annista ja oon tosiaan kuullut paskempaakin musaa. Mun sävelkorva tosin on sen verran hanurista etten samalla tavalla kriittisesti kuunnellut noita niinkuin jotkut täällä tekivät. Hyviä vanhoja kipaleita vähän eri esitystyylillä...no probs!

Suurin osa tästä meuhkaavasta jengistä täällä ei ole edes aikeissa kuunnella/ostaa minkään idols-voittajan/kisaajan levyjä. Jengi vetää herneet nenään jostain hikisestä tv-kisasta...

John R sanoi:
Juu, oli kait hääkeikkoja tms. tehnyt. Tuomarit taisivat sanoa että on liian valmis paketti!:curs:

348898.jpg
:kuola:

Niin siis Karoliina Kallio, ihan ammattilaulaja. Itse en tykkää sen laulutyylistä laisinkaan, vaikka puhtaasti yllättäen vetää. Eipä idolsissa mitään ammattilaulajaa haetakaan, vaan "idolia". Tällä formaatilla kun ei ole musiikin kanssa varsinaisesti mitään tekemistä..

Tähtityttö sanoi:
Niin siis Karoliina Kallio, ihan ammattilaulaja. Itse en tykkää sen laulutyylistä laisinkaan, vaikka puhtaasti yllättäen vetää. Eipä idolsissa mitään ammattilaulajaa haetakaan, vaan "idolia". Tällä formaatilla kun ei ole musiikin kanssa varsinaisesti mitään tekemistä..

Toi Karoliina on ihQ:haart:

Niin ja voiko enää huonommin kilpailu päättyä. Myös Katri on ihQ:haart:

Veikkaan että kävi tuon Ilkan kohdalla "Antti Tuiskut" sillä erotuksella, että tuomarit eivät onnistuneet (tai halunneet onnistua) kikkailemaan sitä pihalle ajoissa...

Siloposki sanoi:
Vähän ounastelen että nuo vaipuu unholaan lähes yhtä nopeasti kuin indx ja jane popstarssista.

Indx lopetettiin, mutta Janehan myi ihan hyvin (debyytiksi) ja julkaisee kohta uuden levyn.

Joo, kun kaikki oikeasti hyvät laulajat olivat tippuneet jo jatkosta,
niin äänestin viimeisissä finaaleissa vähemmän ärsyttävää Katria. Katrin ääni kuulostaa mun mielestä ihan hyvältä, jos kappalleen melodia sattuu just sopivasti sen äänialalle(joka on mun mielestä suhteellisen suppea).
Ile nyt taas on vaan jotenkin niin suunnattoman ärsyttävän, teennäisen ja laskelmoivan oloinen, että larde meinää lentää kun sen naaman jossain näkee:urjo: Ja vielä se saakelin Teräsbetonin raiskaus...:curs:
Kaikista pahinta tässä on, että vähään aikaan ei voi välttyä kuulemasta/näkemästä sitä honteloa hujoppia. Onneksi kuuntelen City-radioa,
ja sieltä ei toivottavasti tule ikinä Idols-kakkendaalia.

No, onneksi tammikuun 28. alkaa taas American Idols, siinä on huomattavasti enemmän katsottavaa ja myös kuunneltavaa :)

Hyvä että loppu, ärsyttävä ohjelma. Kyllä huomaa musiikin tasosta kun pitää tekemällä tehdä "idoleita" jota soitetaan kokoajan shaissekanavilla.

Ehdottomasti olisin itse valinnut Katrin idoliksi - paljon parempi laulaja. Mutta teinityttöjen suosikki Ilkka sen vaan vei. Luulen myös, että taustalla oli hieman ajatuksia siitä, että saadaan tällä kertaa miespuolinen voittaja.

nigster sanoi:
Ehdottomasti olisin itse valinnut Katrin idoliksi - paljon parempi laulaja. Mutta teinityttöjen suosikki Ilkka sen vaan vei. Luulen myös, että taustalla oli hieman ajatuksia siitä, että saadaan tällä kertaa miespuolinen voittaja.

Mun mielestä kumpikin oli melkoisen syvältä, mutta niin pahalta kuin sen myöntäminen tuntuukin, niin kyllä Ilkka tuossa viimeisessä finaalissa oli parempi.

Kateelliset mullit!!!! Singauttakoon Chuck Norris kierrepotkullaan ruumiinosanne KUUHUN!! Ilkka on idoli 4ever ja sitä ei voi kukaan tältä harvinaisen musiikkitietoiselta kansalta riistää!!!! Ilkka näyttää tietä ja kohta euroviisutkin ovat meidän!! HAHAA!!

Tämän päivän iltalehdessä vertailtiin tuota ilkkaa ja antti tuiskua,niin mainittiin että tuisku on LIHAKSIKAS,tämän mukaan minäkin olen siis todellinen beefcake:hyper:

tubbi sanoi:
Tämän päivän iltalehdessä vertailtiin tuota ilkkaa ja antti tuiskua,niin mainittiin että tuisku on LIHAKSIKAS,tämän mukaan minäkin olen siis todellinen beefcake:hyper:

Ihanko oikeasti mainittiin??? WFT? :eek:

tubbi sanoi:

Muutenkin aika hauskaa juttua ;" Ilkkaa kannustettiin Idolsissa Ilkka on peto- kyltillä, mikä suututti ilmaisua käyttäneet Tuisku-fanit".

Ihmetyttää kylläkin, miten toi Ilkka pysyy maankamaralla tuulisella säällä, kun tuota elopainoa ei niin ole.

Vähän masentaa olla Suomalainen. Ensiksi Perttu voittaa BB:n vanhoilla hokemilla ja sanonnoilla. Ihan sama miten se haukkui muita, kun se on niin aito ja hauska. Sitten Ilkka voittaa Idolssin täysin lahjattomana. Ylimielinen ja mukahauska. Ja seuraavassa mediapöllyytyksessä Tarja voittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom