- Ikä
- 42
Kuka nyt pääsi jatkoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähtityttö sanoi:Kuka nyt pääsi jatkoon?
Spidey sanoi:Se oli tää Agnes joka sai Nina Tapionkin herkistymään kyyneliin :lol2:
MissEvilEve sanoi:Agnesissa ihmetyttää lähinnä se että miksei tuomarit maininneet huonosta englannin ääntämisestä? Häiritsi hitosti vaikka upea laulaja noin muuten...
Spidey sanoi:Itse en kyllä moiseen kiinnittänyt huomiota, mutta jos näin on niin vähän hankalaksi menee tytöllä joka ei osaa puhua suomea kovinkaan hyvin.
MissEvilEve sanoi:Agnesissa ihmetyttää lähinnä se että miksei tuomarit maininneet huonosta englannin ääntämisestä? Häiritsi hitosti vaikka upea laulaja noin muuten...
Keith sanoi:Samaa ihmettelin, miten kukaan tuomareista ei maininnut asiasta. Itseäni myös häiritsi aika paljon, vaikka tosiaan lauloi ihan hyvin. Muistelen että jossain karsintajaksossa kuittasivat jollekin kyseisestä asiasta...
Noin ne mielipiteet muuttuu.
Tomi sanoi:Huomasiko kukaan että korjasiko pianisti tuon biisin alun väärän sävellajin oikeaksi vai korjasiko Markus itse sen?
pevelius sanoi:siis mitä ihmettä. en oo katsonut alkukarsinnan jälkeen idolsia yhtään, mutta nyt aattelin katsoa kun on vaan kolme kilpailijaa.
oikeen hävettää noiden reppanoiden puolesta. kukaan ei osaa laulaa, perkule. järkyttävän kuuloista, vaikka omassa korvassani on tietty vähän parantamisen varaa, niin falskiuden kuulee ihan liian selvästi. menee vuosikausia ennenkuin kukaan noista voi vetää uskottavaa keikkaa ilman autotuneja...
Pete on minunkin suosikki, mut eipä tosiaan hänenkään ääntään voi virheettömäksi kehua.. Verrattuna edellisen idolsin loppukolmikkoon noi kaikki on ihan kamalia. Ei oo oikein mukava kattoa kun ei voi jännityksellä odottaa sitä, miten hyvään esitykseen kukakin yltää, lähinnä saa tuntea myötähäpeää niitten puolesta. :(Tähtityttö sanoi:Peten vika oli ok (se on mun suosikki), mutta muuten ihan kamalaa, siltäkin. AIVAN KAMALA EPÄVIRE!