Idols alkoi jälleen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spidey sanoi:
Se oli tää Agnes joka sai Nina Tapionkin herkistymään kyyneliin :lol2:

Agnesissa ihmetyttää lähinnä se että miksei tuomarit maininneet huonosta englannin ääntämisestä? Häiritsi hitosti vaikka upea laulaja noin muuten...

MissEvilEve sanoi:
Agnesissa ihmetyttää lähinnä se että miksei tuomarit maininneet huonosta englannin ääntämisestä? Häiritsi hitosti vaikka upea laulaja noin muuten...

Itse en kyllä moiseen kiinnittänyt huomiota, mutta jos näin on niin vähän hankalaksi menee tytöllä joka ei osaa puhua suomea kovinkaan hyvin.

Spidey sanoi:
Itse en kyllä moiseen kiinnittänyt huomiota, mutta jos näin on niin vähän hankalaksi menee tytöllä joka ei osaa puhua suomea kovinkaan hyvin.

No aika hyvin se suomea puhuu jos vain 2½ vuotta asunut vasta täällä. Verrattuna noihin ählyihin jotka 15 vuodenkin jälkeen sönkkää siansaksaa.

MissEvilEve sanoi:

Samaa ihmettelin, miten kukaan tuomareista ei maininnut asiasta. Itseäni myös häiritsi aika paljon, vaikka tosiaan lauloi ihan hyvin. Muistelen että jossain karsintajaksossa kuittasivat jollekin kyseisestä asiasta...

Noin ne mielipiteet muuttuu.

Keith sanoi:
Samaa ihmettelin, miten kukaan tuomareista ei maininnut asiasta. Itseäni myös häiritsi aika paljon, vaikka tosiaan lauloi ihan hyvin. Muistelen että jossain karsintajaksossa kuittasivat jollekin kyseisestä asiasta...

Noin ne mielipiteet muuttuu.

(Niin minähän en mitään Idolsia seuraa)

Agnes lausuu suomea mielestäni paljon paremmin kuin se blondi suomenruotsalainen, joka kaiken lisäksi sössötti myös laulaessaan. "Mä oon laulanu tän paljon" :david:

Markus veti I Don't Want To Miss A Thingin suht vitulleen. Eka muutama tahti TÄYSIN ulkona sävellajista ja sen jälkeen epävarmaa laulua ja vielä epävarmempaa lausumista. Sanojakaan ei jannu muistanut. "I wanna close my eyes, I wanna fall asleep..." Just juu, niinhän ne sanat tosiaan meneekin. :jahas:

Huomasiko kukaan että korjasiko pianisti tuon biisin alun väärän sävellajin oikeaksi vai korjasiko Markus itse sen?

Tomi sanoi:
Huomasiko kukaan että korjasiko pianisti tuon biisin alun väärän sävellajin oikeaksi vai korjasiko Markus itse sen?

Musta kuulosti et pianisti yritti korjata sitä sävellajia mut se Markus korjas sen lopulta itse.

halleluujah, halleluujah, meni sitten miss tenavatähti jatkoon:wall:

siis mitä ihmettä. en oo katsonut alkukarsinnan jälkeen idolsia yhtään, mutta nyt aattelin katsoa kun on vaan kolme kilpailijaa.

oikeen hävettää noiden reppanoiden puolesta. kukaan ei osaa laulaa, perkule. järkyttävän kuuloista, vaikka omassa korvassani on tietty vähän parantamisen varaa, niin falskiuden kuulee ihan liian selvästi. menee vuosikausia ennenkuin kukaan noista voi vetää uskottavaa keikkaa ilman autotuneja...

edit: ton ilkan taivas lyö tulta oli falsetteja lukuunottamatta ihan ok, mutta silti...ne falsetit pitäis saada kohdalleen jos meinaa tollasta laulaa.

pevelius sanoi:
siis mitä ihmettä. en oo katsonut alkukarsinnan jälkeen idolsia yhtään, mutta nyt aattelin katsoa kun on vaan kolme kilpailijaa.

oikeen hävettää noiden reppanoiden puolesta. kukaan ei osaa laulaa, perkule. järkyttävän kuuloista, vaikka omassa korvassani on tietty vähän parantamisen varaa, niin falskiuden kuulee ihan liian selvästi. menee vuosikausia ennenkuin kukaan noista voi vetää uskottavaa keikkaa ilman autotuneja...

Juu ihan saman olen noteerannut, noista ei kukaan tule myymään levyäkään.

Edit: Pete nyt on ihan ok.

Joo kyl siis se ihmetyttää et kukin tahollaan vetää miten sattuu ja hakee sitä nuottia. en toki ole itsekkään kummonen laulaja, lähinnä suihkussa mutta noi kuullostaa kyllä pahalta

En sano mitään kilpailijoiden laulutaidoista koskapa sävelkorvani on samaa tasoa keskiverto kahvinkeittimen kanssa, mutta voi jumankekka mä pelkään sitä Peteä. En tiedä mikä siinä on, mutta hui saatana jos tulis pimeällä metsätiellä vastaan. Saisi se silti voittaa noista kolmesta.

Tytöt ja pojat laulaa melkein yhtä huonosti kuin minä! Kolmekymmentä vuotta dokannut puliukkokin laulaa paremmin kuin nuo idols-finalistit tänään. Katri on silti paras noista. Ilkka on niin saatanan ärsyttävä pelle, ettei sitä jaksa kattoa ja Pete näyttää joltain nukelta. Niin ja Katri on tyttö.

lisää: Ilkan Teräsbetoni-veto ja Peten Apulanta olivat niin perseestä, että hävetti.

Tähtityttö sanoi:
Peten vika oli ok (se on mun suosikki), mutta muuten ihan kamalaa, siltäkin. AIVAN KAMALA EPÄVIRE!
Pete on minunkin suosikki, mut eipä tosiaan hänenkään ääntään voi virheettömäksi kehua.. Verrattuna edellisen idolsin loppukolmikkoon noi kaikki on ihan kamalia. Ei oo oikein mukava kattoa kun ei voi jännityksellä odottaa sitä, miten hyvään esitykseen kukakin yltää, lähinnä saa tuntea myötähäpeää niitten puolesta. :(

Ilkka lauloi etenkin Robbien biisin ihan vituralleen. Peten tulkinta "have a nice day"stä oli kans kamala. Katri on vähän sitä "Avril Lavigne"-genreä mikä muuten vaan ei nappaa.

Eipä sielä viimeksikään muut osannu laulaa ku Pakarinen. Tuisku lauloi paskemmin ku kukaan noista tämän vuoden finaalissa olleista ja silti oli kolmas. Kyllä se sitte levyllä miksattuna kuulostaa hyvältä (siis laulua voi fiksata, musiikistahan voidaan olla montaa mieltä) ja keikathan voi vetää playbackinä :)
:kippis1:

Katri voittoon.

Kuten Merzi mainitsi tuon peten laulaman have nice dayn, niin tuota kappaletta kuunnellessa kyllä meinas korvat hajota, meni vaan niin reisille kuin olla ja voi. Vire oli ihan mitä sattui.

Veikkaisin Katrin voittavan, kaikki kolme kappaletta meni sillä minusta hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom