Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onneksi olen vasta 18 joten voin hyvällä omalla tunnolla kuolailla kaikkia osaanottajia ilman että tuntisin itseäni likaiseksi vanhaksi sedäksi:D .

Ainoa joka tähän mennessä on osannut mielestäni todelliseti laulaa on Ari, mutta paljon mielummin haluaisin nähdä Arin jonkin hevi bändin solistina kuin laulamassa Idols setien jä tätien kirjoittamaa paskaa.

Hienoa, että noin nuorella on jo selkeästi oma musiikillinen tyyli ja päämäärä tiedossa, ja ennenkaikkea potentiaalia ja lahjoja tavoitella ja täyttää ne (eikä pakottaudu/suostu tusinapop-linjaan).

Mutta jollakin esiintymisvalmentajalla olisi ensin töitä tehtävänä...

Toisaalta, mulle tulee Miljasta jotenkin mieleen enemmän joku Suzanne Vegan tai Tracey Chapmanin tyylinen laulaja mieleen, jolloin sitä lanteenhetkutusta ei niin tarttekaan olla, jos lavakarismansa hankkii muuten. Miljan laulu ja musa voisi toimia ihan toisella tavalla "unplugged"-tyylillä, korkealla jakkaralla lavalla ja akustinen skitta sylissä.

Joku Vegan konsertti Provinssirockissa vuonna Keppi ja Kivi oli niin minimalistista vetoa ettei tosikaan, ja silti yleisö eli konsertin kuin hypnoosissa. Idols-kamaahan tuo ei ole, mutta voisi toimia muuten.

Toisaalta, mulle tulee Miljasta jotenkin mieleen enemmän joku Suzanne Vegan tai Tracey Chapmanin tyylinen laulaja mieleen, jolloin sitä lanteenhetkutusta ei niin tarttekaan olla, jos lavakarismansa hankkii muuten. Miljan laulu ja musa voisi toimia ihan toisella tavalla "unplugged"-tyylillä, korkealla jakkaralla lavalla ja akustinen skitta sylissä.

Joku Vegan konsertti Provinssirockissa vuonna Keppi ja Kivi oli niin minimalistista vetoa ettei tosikaan, ja silti yleisö eli konsertin kuin hypnoosissa. Idols-kamaahan tuo ei ole, mutta voisi toimia muuten.

Sillähän on monia videoita youtubessa, joissa se soittaa ja laulaa.

http://www.youtube.com/watch?v=c4ZqIVbl4aE

"I bought these in H&M maternity department!" Voi vittu.

Onhan se mukava, että tuokin voi sieltä jotain ostaa, oikeaa asiaahan ko. kaverilla ei tule sille osastolle olemaan :lol2:

Kenetköhän nuo tuomarit nyt sitten valitsevatkaan finaaliin? Veikkauksia.. Toivottavasti ei sentään Ruslanaa!!!!1

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jesssssss!!!! Mia!

Nonni.:rolleyes:

edit.Mulla on Miasta jäänyt mieleen lähinnä sen ylivedetyt performanssit ja sit se itkeminen. No, toivottavasti vetää täysillä finaalissa, mikään helppo vastus ei ole vastassa.

Kokonainen tunti pyhitetty tuomareiden suureen valintaan. :D Mahdollisimman jännäks pitää saada;, ensin mietitään, vatvotaan, kysytään ihmisiltä, vatvotaan, slowmo kameraa, kohtaukuset tuplana, ja sit haastatellaan ja itketään ja vatvotaan. Ja kerrataan vielä kaikki toiseen kertaan. Ja parhaat palat vielä uusintana jo nähdyistä vatvomisista ja itkuista.

Pikkasen menee kylmät väreet noita Mian ja Annan esityksiä kuunnellessa. On kyllä kohtuu kovatasoinen finaali tänä vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom