Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvin sanottu. Milja ollut yksi minun suosikki alusta lähtien. Tyttö kuunnellut paaaljon Musea, Me Like. Musen versio Feeling Goodista on vaan upea... Yrittikö Milja vielä liikaa samanlaista.

En nähnyt Miljan esitystä kuin puolesta välistä, mutta mun mielestä hänen olisi pitänyt vetää se biisi nimenomaan enemmän Musen tyyliin, vahvemmin. Niin ja eihän toi biisi ole mitään ilman sitä keskivaiheen megafoni-osuutta.:) Siinäpä vasta pelimiesliike, jos olisi vetänyt megafonin persiistä ja pistänyt menemään.:rock: Ihan hyvin kuitenkin riitti ääntä niissä lopun vedoissa. Ihan mukavasti hän laulaa, harmi vaan, että esiintyminen on aika heikkoa.

Anna veti kyllä yllättävän hyvin ja uskon hänen menevän jatkoon. Helkkarin vahvasti veti. Kahdesta muusta ei ole juuri sanottavaa. Kohta nähään.

Hirveetä määkimistä noiden kaikkien laulu, ainakin jos vertaa johonki american idolssiin. Ketään noista ei olis päässyt edes koelauluista jatkoon. Ari voittaa se on varma ku räty ja mersu.

Piti kaivella vanhoja pätkiä, kun jotkut on miettinut onko kisan taso tippunut vuosien varrella? Ei ole. :D

Muistin että tämän pätkän esiintyjä ei ollut kovin hyvä laulaja, mutta voi saatana!! :D En muistanut sentään noin paskaksi: http://www.youtube.com/watch?v=FDSkrJvbCDc

Miten hemmetissä Ana pääsi jatkoon alkukarsinnoista aikoinaan? 2007 vuoden semifinaalien heikoin miespuolinen esiintyjäkin (Nisse) pesee tämän.

2# Tutunnäköinen tyttö, varmaan joskus roissa törmännyt.
Sama. Jäi rasittavasti kummittelemaan mieliin, että missä olen nähnyt. No ehkä se sieltä vielä tulee..

Muuten onkin alkanut nuo 16-vuotiaat wannabe-starat ottamaan kupoliin. Olisivat tuotantokaverit vain suosiolla laittaneet ikärajan 18:a.

"Luuletko olevasi valmis idolin elämään? -joo olen aivan varmasti"

Noh vähän jäi, mutta Ruslanas sai tuossakin skabassa sen 10% äänistä kun Neurtaalilla kävi puhelin kuumana.

hoh, ei kiinnosta niin paljoa idolssi, että senttiäkään puhelin laskustani tähän tuhlaisin. BB on sitten toinen juttu :)

Anna :haart: Ehdottomasti parhain laulaja naisista. Hakkaa sen triplaleuka hanna pakaris kopion 100-0, jota täällä viimeks niin hehkutettiin.
Edit: Anna = cute.

Luultavasti ilman todella hyvää ulkonäköä Anna ei olisi mennyt jatkoon. Mutta eipä sillä laululla niin väliä kun tyttö on tuon näköinen. :kuola:

Luultavasti ilman todella hyvää ulkonäköä Anna ei olisi mennyt jatkoon. Mutta eipä sillä laululla niin väliä kun tyttö on tuon näköinen. :kuola:
Ulkonäöstä olen samaa mieltä, mutta kyllähän Anna noista parhaiten lauloikin. Pientä epävirettä, mutta ei häiritsevän paljon. Selkeästi paras ääni tuosta porukasta. Iän ja vähäisen kokemuksen huomioonottaen melkoinen luonnonlahjakkuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No ei tuo ulkonäkö nyt mikään kummoinen ole loppujen lopuksi. Lyhyt persjalkainen babyface. Tosi nätti nassu juu mutta helvetin pieni ja lapsen näköinen tulee olemaan varmaan aika pitkään.

Kun vertaa näitä mimmejä keskenään niin kyllä tuo Heidi on paljon vetävämmän näköinen
415860.jpg

416163_400x286.jpg

Anna ja Ari on finaalissa kolmen joukossa, mutta kuka on se kolmas?? Annan ja Arin voiton ratkaisee biisi valinnat.

Kolmanneks veikkaan Kristiania...:rock:

Aria en ymmärtänyt laisinkaan silloin alussa, ihmettelin miksi sitä sen Kirka-ininää ylistettiin, mutta nyt tajuan. On sillä aika makea ääni.

Kristian vetelee myös tosi hyvin, diggaan.

Ja se Johanna... Voi saatana. Oikeesti hävetti kun oltiin anoppilassa ja siellä oli paljon muitakin ihmisiä ja porukalla katsottiin karsintaa ja se vetäs sen My Immortalin. Tuli tosi pahasti kyyneleet silmiin ja piti kauan nieleksiä. Ihana ääni, kähee, matala, sellainen, no, todella erilainen. Ja se tulkinta biisistä oli todella koskettava.

Tuossa ehdoton suosikkikolmikko!

Tämän päivän likat oli pohjanoteeraus, Anna oli paras, mutta ei pahemmin vakuuttanut itseäni.

Kyllä minä veikkaan, että finaali on kolmen kauppa: Arin, Kristianin ja Johannan. Abreulla ei siihen kolmikkoon ole asiaa, ellei paranna tosi paljon tulkintaansa. Korkealta ja kovaa ei ihan riitä tuossa joukossa.

...enkä minä kyllä sitäkään ihan hiffaa, että aikuiset miehet kuolaavat 16-vuotiasta aika tavallisen persjalkaista tyttöä.

...enkä minä kyllä sitäkään ihan hiffaa, että aikuiset miehet kuolaavat 16-vuotiasta

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta tästä olen samaa mieltä. Varmaan ihan nätti tyttö, mutta onhan tuo meikäläisen ikäluokkaan verrattuna ihan lapsi, joten itse en ainakaan ko. neitiä osaa edes "sillä silmällä" katsoa. Jos olisi edes sen 20, niin sitten tilanne olisi eri ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom