Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin :DHuomasitteko kun Anna näppärästi laski että sillä on 1/6 mahikset olla 2:n parhaan joukossa
Taitaa tyttö tietää että Ari on siellä varmasti. :D
Toivottavasti tänä vuonna ei tule niitä "teema"-iltoja joissa kaikki laulaa tiettyä musiikkityyliä. Huvitti viime vuonna kun se Roni Triangeli tms. veti Alice Cooperia!:D Vaikea kuvitella tuo pikku-Anna vetämään jotain kasarirokkia ihan kympillä, ja vastaavasti Ari esim. vetämään jotain rn'b:tä!
Huomasitteko kun Anna näppärästi laski että sillä on 1/6 mahikset olla 2:n parhaan joukossa
Noi Kristianin jututhan oli ihan selvää itseironiaa, hassua ettei monet sitä tajunnu... (Itsekin olen aika mestari itseironiassa ja mut on sen takia ymmärretty väärin x1000...huoh...)
helsingin sanomat sanoi:Idols-tähti sai ajokorttinsa takaisin
Julkaistu: 23.2.2007 19:55
Idols-finalisti Ari Koivunen pääsee jälleen auton rattiin, kun Lahden käräjäoikeus perjantaina katsoi hänen jo kärsineen rattijuopumuksen takia saamansa ajokiellon.
Koivuselta otettiin ajokortti pois lokakuussa, jolloin hän menetti laina-BMW:n hallinnan Lahdessa. Auto karkasi osin kevyen liikenteen väylälle ja siitä irtosi takapyörä.
Koivusen uloshengitysilmassa oli alkoholia juuri ja juuri rattijuopumusrajan ylittävä määrä, 0,25 milligrammaa litrassa.
Rattijuopumus ja liikenneturvallisuuden vaarantaminen maksoivat Koivuselle 45 pienintä mahdollista kuuden euron päiväsakkoa eli yhteensä 270 euroa. Ajokiellon oikeus arvioi riittävän, joten Koivunen saa korttinsa takaisin.
Ite luulen et ekana putoo se hevi/tango laulaja eli Hanna Pakarinen kakkonen. :DEkana putoo Kristiina.
Edit: Ei vittu, mun ei pitänyt kirjottaa tähän enää. No, poistun taas..
Juu Johanna tippuu huomenna. Tää on jo ihan selkee. Näyttäs menevän Annan ja Arin tappeluks koko finaali jos mtv3:n idols sivustolla olevaan kyselyyn on luottaminen Ari 41,4% Anna 32%
siinä on tykkibiisi!Maikkarin idols-sivuilla on finalistien biisivalinnat, mm. Ari vetää Purplen perfect strangersin.
toi on muuten helvetin hyvä biisi (perfect strangers) purplen esittämänä!