Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä minä veikkaan, että finaali on kolmen kauppa: Arin, Kristianin ja Johannan. Abreulla ei siihen kolmikkoon ole asiaa, ellei paranna tosi paljon tulkintaansa. Korkealta ja kovaa ei ihan riitä tuossa joukossa.

Siinä saattaa vaan olla periaatekysymys kun finaalissa äänestetään: heavy vs. r n`b. Pissiksethän noita eniten äänestää joten se on vähän niistä kiinni.

Siinä saattaa vaan olla periaatekysymys kun finaalissa äänestetään: heavy vs. r n`b. Pissiksethän noita eniten äänestää joten se on vähän niistä kiinni.
Eri asia sitten on, että ketä ne pissikset äänestää. Anna saattaa olla vähän liian nuori ja nätti, että pissikset äänestäisivät häntä. Joku Hanna Pakarinen on paljon enemmän pissisidolin tyyppinen.

Ja kyllä hevikansa on heti pissiksien jälkeen fanaattisin äänestäjäryhmä. Ihan sama vetääkö huonosti vai hyvin, mutta jos vetää mitään yhtään hevin tapaista niin ääniä ropisee. Tästä tulee vielä tiukka äänestyskilpailu pissisten ja hevipissisten välillä. ;)

Valitseeko tuomaristo tänä vuonna vielä yhden jokerin mukaan finaaliin? Jos valitsee, niin ehdottomasti Mia Permanto mukaan. Suosikkini jo ensiesiintymisestä lähtien. Katsokaa vaikka sen teatteriviikonlopun Pinkin biisi tai eka biisi tuomareille. Paljon parempi kuin se jääkiekkoilija. Huono biisivalinta koitui kohtaloksi semifinaalissa. Vielä kun laulais vaikka Pinkkiä finaalissa :rock:

Toivottavasti eivät valitse Ruslanasia. Yksi En-Osaa-Suomea-Enkä-Englantia-Agnes riittää.

Voittajaksi sitten Ari tai Mia.

Ja eilisessä lähetyksessä oikea tyttö voitti. Surkeatasoisin semifinaali.

mxm et saa edes miettiä että onko Anna hyvännäköinen (on) koska hän on -90.

Miksi ei muka? Anna on 17-vuotias ja mxm 23-vuotias, joten ei Anna ole kuin pari vuotta henkisessä kehityksessä mxm:ää edellä. ;)

Ja saa kai sitä pitää toista söpönä, hyvännäköisenä tai ihanana, vaikka oma ikä olisi mikä. Kyllä 80-vuotias pappakin voi sanoa puolivuotiaasta vauvasta, että se on söpö. Eri asia olisi sitten, jos kolmekymppiset miehet puhuisivat Annasta pantavan näköisenä tms. Seksikkäänä pitäminen on siinä rajoilla, niin kuin Kalloskohu osoitti.

Söpön ulkonäön lisäksi parasta pikku-Annassa on mun mielestä se aitous ja tunteella vetäminen. Sillon kun itkettää, niin itketään, ja silloin kun ollaan iloisia, niin iloitaan sitten kunnolla. Eikä se äänikään finaaliin edenneistä huonoimpien joukossa ole. Sen pitäisi vaan vetää välillä jotain rauhallisempia biisejä, eikä noin korkealta ja kovaa, jolloin sen ääni tuntuu välillä hajoavan.

Muut finalistit ovatkin sitten täyttä tusinatavaraa. Ari on kai joidenkin mielestä hyvä laulaja, mutta muhun se ei iske yhtään. Itse metallidiggarina tykkään miehekkäältä kuulostavista miesvokalisteista tyyliin Marco Hietala, enkä sellaisista jotka kuulostavat ihan naiselta.

Kristianista taas paistaa läpi se, että se ei ole oma ujo itsensä, vaan vetää sellaista roolia mikä ei sille sovi. Panua en ole kuullut, joten siitä ei ole mitään sanottavaa. Vielä vähemmän sanottavaa on Johannasta, se My Immortal-raiskaus oli niin hirveää kuunneltavaa. Kristiina kuulostaa taas lähinnä köyhän miehen Nylon Beatilta.

Ari koko kisan tulee kuitenkin todennäköisesti voittamaan, mutta suurta menestystä en sen usko saavuttavan. Se voi saada hyvän tiimin taakseen ja ehkä ihan kohtuullista musiikkiakin aikaiseksi, mutta jos se musiikki oikeaa heviä on, niin silloin se ei ainakaan radiosoittoa tule saamaan. Jos taas Asikainen alkaa kyhäämään sille radiokelpoisia plagiaattejaan, niin silloin menestys tulee olemaan vielä vaatimattomampi.

Miksi ei muka? Anna on 17-vuotias ja mxm 23-vuotias, joten ei Anna ole kuin pari vuotta henkisessä kehityksessä mxm:ää edellä. ;)

Ja saa kai sitä pitää toista söpönä, hyvännäköisenä tai ihanana, vaikka oma ikä olisi mikä. Kyllä 80-vuotias pappakin voi sanoa puolivuotiaasta vauvasta, että se on söpö. Eri asia olisi sitten, jos kolmekymppiset miehet puhuisivat Annasta pantavan näköisenä tms. Seksikkäänä pitäminen on siinä rajoilla, niin kuin Kalloskohu osoitti.

Mielestäni olen henkisessä kehityksessä jäänyt 13-vuotiaan tasolle mutta hienoa jos joku pitää mua 15-vuotiaana:D

Noista käsitteistä... Söpö on toki useimmiten harmiton sana. Seksikäs tarkoittaa mun mielestä myös sitä, että on pantavan näköinen. Jos nainen on mielestäni seksikäs niin hän on mielestäni myös pantava. Seksikkyys liittyy aika vahvasti siihen, että on jollain tavalla viettelevä ja saa aikaan halujen (=seipään) nousemista.

Mielestäni olen henkisessä kehityksessä jäänyt 13-vuotiaan tasolle mutta hienoa jos joku pitää mua 15-vuotiaana:D

Noista käsitteistä... Söpö on toki useimmiten harmiton sana. Seksikäs tarkoittaa mun mielestä myös sitä, että on pantavan näköinen. Jos nainen on mielestäni seksikäs niin hän on mielestäni myös pantava. Seksikkyys liittyy aika vahvasti siihen, että on jollain tavalla viettelevä ja saa aikaan halujen (=seipään) nousemista.

<oheishuomautus>voi olla myös pantava,vaikka ei olekaan seksikäs.tai sitten mulla on liian löysät kriteerit <oheishuomatus päättyy>

joo,eiköhän se årebröö tai mikä nyt olikaan ole kolmen joukossa.ei tosin musikaalisilla avuilla mutta tuntuu olevan suosittu kolmekymppisten (yksinäisten?) miesten keskuudessa.

jotenkin toivoisi että ari ei voittaisi,koska sitten sille tehdään jonkun vitun risto asikaisen johdolla nopeesti levyllinen paskoja biisejä.
eli ei muuta kun arska omaa bändiä pystyyn :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nähnyt Miljan esitystä kuin puolesta välistä, mutta mun mielestä hänen olisi pitänyt vetää se biisi nimenomaan enemmän Musen tyyliin, vahvemmin. Niin ja eihän toi biisi ole mitään ilman sitä keskivaiheen megafoni-osuutta.:) Siinäpä vasta pelimiesliike, jos olisi vetänyt megafonin persiistä ja pistänyt menemään.:rock: Ihan hyvin kuitenkin riitti ääntä niissä lopun vedoissa. Ihan mukavasti hän laulaa, harmi vaan, että esiintyminen on aika heikkoa.

Juuri näin, juuri näin olisi veto ollut upea. Voisin lyödä aika paljon vetoa, että vuoden tai parin päästä kyseinen neiti ponnahtaa jotain kautta levymarkkinoille ja saa vetää oman näköistä linjaansa. Hienoa, että noin nuorella on jo selkeästi oma musiikillinen tyyli ja päämäärä tiedossa, ja ennenkaikkea potentiaalia ja lahjoja tavoitella ja täyttää ne (eikä pakottaudu/suostu tusinapop-linjaan).

Mutta jollakin esiintymisvalmentajalla olisi ensin töitä tehtävänä...

Itse toivon, että Pätsi pääsisi vielä kehiin. Onhan se vähän ylimielinen, mutta olisi hauska kuulla, kun se vetäisi jotain suomeksi tai vaikka sen alkukarsintabiisin mikin kanssa(Poets of the fall, Stay) Taitaa vain olla niin, että Ruslanasilla saadaan enemmän katsojia..

Hienoa Paviaani, ensimmäinen joka tuntu oivaltavan pointin.:thumbs:

Arin suhtee sä nyt vaa oot aivan hakoteillä.;) Ei muilla oo mitään saumaa.

Oliko Jannika Bergroth kenenkään muun mielestä hyvä?

Mun mielestä sen semifinaaliesitys (what a feeling... tjsp) oli muuten tosi hyvä, mut sit ikävästi meni viimonen neljännes esityksestä huutamiseks kun koitti huipentaa. Äänestä tykkäsin paljon, en sit tiedä ossaako se kuin muita biisejä vetää, en oo muita sen esityksiä kuullut...

mutta pelkään pahoin, että Ruslanas valitaan.
Näin tullee käymään. Kiinnittiköhän joku muu huomiota erääseen pikkujuttuun teatteriviikonloppuna? Tuomareita kuvattiin, kun he tekivät päätöksiä jatkoon menijöistä. Ruslanasin kortti heitettiin selkeästi siihen boxiin, jossa olivat kaikki putoajat. Kuitenkin hänet päästettiin jatkoon. Onkohan tullut tuotantoryhmältä pientä käskyä, että laitetaan kohulaulaja jatkoon, jotta saadaan entistä enemmän mielenkiintoa ja katsojia ruudun ääreen.

Näin tullee käymään. Kiinnittiköhän joku muu huomiota erääseen pikkujuttuun teatteriviikonloppuna? Tuomareita kuvattiin, kun he tekivät päätöksiä jatkoon menijöistä. Ruslanasin kortti heitettiin selkeästi siihen boxiin, jossa olivat kaikki putoajat. Kuitenkin hänet päästettiin jatkoon. Onkohan tullut tuotantoryhmältä pientä käskyä, että laitetaan kohulaulaja jatkoon, jotta saadaan entistä enemmän mielenkiintoa ja katsojia ruudun ääreen.

Muutamaan otteeseen oli sopivilla leikkauksilla saatu katsojille se kuva, että jonkun kortti lennähtää selkeästi hylsyjen joukkoon. Eiköhän tuossakin ollut kyse siitä, eikä mistään ylemmän tason käskystä.. ;)

joo,eiköhän se årebröö tai mikä nyt olikaan ole kolmen joukossa.ei tosin musikaalisilla avuilla mutta tuntuu olevan suosittu kolmekymppisten (yksinäisten?) miesten keskuudessa.
Ja varatut ei vaan kehtaa sitä myöntää, ettei muija huomaisi, toteaisi likaiseksi pedofiiliksi ja potkisi pihalle. :)

Itse toivon, että Pätsi pääsisi vielä kehiin. Onhan se vähän ylimielinen, mutta olisi hauska kuulla, kun se vetäisi jotain suomeksi tai vaikka sen alkukarsintabiisin mikin kanssa(Poets of the fall, Stay) Taitaa vain olla niin, että Ruslanasilla saadaan enemmän katsojia..
Joo, minusta Pätsi oli alkukarsintojen paras, veti ihan törkeän hyvin. Semifinaalissa ei sitten taas säväyttänyt juuri ollenkaan, en tiedä mistä johtuu. EIkö vaan osaa laulaa mikrofonin kanssa vai oliko huono biisi. Mutta potentiaalia kyllä olisi.

Joo, minusta Pätsi oli alkukarsintojen paras, veti ihan törkeän hyvin. Semifinaalissa ei sitten taas säväyttänyt juuri ollenkaan, en tiedä mistä johtuu. EIkö vaan osaa laulaa mikrofonin kanssa vai oliko huono biisi. Mutta potentiaalia kyllä olisi.
No mulla oli ainakin ihan törkeät odotukset semifinaaliin, ja kun ottaa huomioon hieman huonon biisivalinnan niin kyllähän se vähän pettymys oli. Nyt kun kuuntelee jälkeenpäin tuota wicked game:a, niin ääni on mun mielestä just parhaimmillaan, kun Markus laulaa vähän lujempaa(=revittää),just niinkuin alkukarsinnoissa.

Oliko Jannika Bergroth kenenkään muun mielestä hyvä?
Te ja teidän Arinne. Ensi sunnuntaina tulee mun lemppari Jannika vuoroon ja se pyyhkii Areilla lattiaa. :D

:kuola:
413253.jpg

Abreun Anna on ainoa joka pystyy tolle tarjoamaan vastusta. ;)

Jannikassa on vielä se hyvä puoli, että sitä saa kuolata ne kolmekymppiset (yksinäiset ;) ) miehetkin, koska se on jo 21-vuotias. Finaaliin se ei kyllä valitettavasti pääse, koska sen paikan vie joko Pätsi tai fägäri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom