Melkoinen yhteensattuma kyllä, sama kappalekin alkukarsinnassa kuin Anna Abreulla. Samaa näköäkin on...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkoinen yhteensattuma kyllä, sama kappalekin alkukarsinnassa kuin Anna Abreulla. Samaa näköäkin on...
Kyllä minä veikkaan, että finaali on kolmen kauppa: Arin, Kristianin ja Johannan. Abreulla ei siihen kolmikkoon ole asiaa, ellei paranna tosi paljon tulkintaansa. Korkealta ja kovaa ei ihan riitä tuossa joukossa.
Eri asia sitten on, että ketä ne pissikset äänestää. Anna saattaa olla vähän liian nuori ja nätti, että pissikset äänestäisivät häntä. Joku Hanna Pakarinen on paljon enemmän pissisidolin tyyppinen.Siinä saattaa vaan olla periaatekysymys kun finaalissa äänestetään: heavy vs. r n`b. Pissiksethän noita eniten äänestää joten se on vähän niistä kiinni.
Valitseeko tuomaristo tänä vuonna vielä yhden jokerin mukaan finaaliin?
mxm et saa edes miettiä että onko Anna hyvännäköinen (on) koska hän on -90.
Miksi ei muka? Anna on 17-vuotias ja mxm 23-vuotias, joten ei Anna ole kuin pari vuotta henkisessä kehityksessä mxm:ää edellä. ;)
Ja saa kai sitä pitää toista söpönä, hyvännäköisenä tai ihanana, vaikka oma ikä olisi mikä. Kyllä 80-vuotias pappakin voi sanoa puolivuotiaasta vauvasta, että se on söpö. Eri asia olisi sitten, jos kolmekymppiset miehet puhuisivat Annasta pantavan näköisenä tms. Seksikkäänä pitäminen on siinä rajoilla, niin kuin Kalloskohu osoitti.
Mielestäni olen henkisessä kehityksessä jäänyt 13-vuotiaan tasolle mutta hienoa jos joku pitää mua 15-vuotiaana:D
Noista käsitteistä... Söpö on toki useimmiten harmiton sana. Seksikäs tarkoittaa mun mielestä myös sitä, että on pantavan näköinen. Jos nainen on mielestäni seksikäs niin hän on mielestäni myös pantava. Seksikkyys liittyy aika vahvasti siihen, että on jollain tavalla viettelevä ja saa aikaan halujen (=seipään) nousemista.
En nähnyt Miljan esitystä kuin puolesta välistä, mutta mun mielestä hänen olisi pitänyt vetää se biisi nimenomaan enemmän Musen tyyliin, vahvemmin. Niin ja eihän toi biisi ole mitään ilman sitä keskivaiheen megafoni-osuutta. Siinäpä vasta pelimiesliike, jos olisi vetänyt megafonin persiistä ja pistänyt menemään. Ihan hyvin kuitenkin riitti ääntä niissä lopun vedoissa. Ihan mukavasti hän laulaa, harmi vaan, että esiintyminen on aika heikkoa.
Näin tullee käymään. Kiinnittiköhän joku muu huomiota erääseen pikkujuttuun teatteriviikonloppuna? Tuomareita kuvattiin, kun he tekivät päätöksiä jatkoon menijöistä. Ruslanasin kortti heitettiin selkeästi siihen boxiin, jossa olivat kaikki putoajat. Kuitenkin hänet päästettiin jatkoon. Onkohan tullut tuotantoryhmältä pientä käskyä, että laitetaan kohulaulaja jatkoon, jotta saadaan entistä enemmän mielenkiintoa ja katsojia ruudun ääreen.mutta pelkään pahoin, että Ruslanas valitaan.
Näin tullee käymään. Kiinnittiköhän joku muu huomiota erääseen pikkujuttuun teatteriviikonloppuna? Tuomareita kuvattiin, kun he tekivät päätöksiä jatkoon menijöistä. Ruslanasin kortti heitettiin selkeästi siihen boxiin, jossa olivat kaikki putoajat. Kuitenkin hänet päästettiin jatkoon. Onkohan tullut tuotantoryhmältä pientä käskyä, että laitetaan kohulaulaja jatkoon, jotta saadaan entistä enemmän mielenkiintoa ja katsojia ruudun ääreen.
Ja varatut ei vaan kehtaa sitä myöntää, ettei muija huomaisi, toteaisi likaiseksi pedofiiliksi ja potkisi pihalle.joo,eiköhän se årebröö tai mikä nyt olikaan ole kolmen joukossa.ei tosin musikaalisilla avuilla mutta tuntuu olevan suosittu kolmekymppisten (yksinäisten?) miesten keskuudessa.
Joo, minusta Pätsi oli alkukarsintojen paras, veti ihan törkeän hyvin. Semifinaalissa ei sitten taas säväyttänyt juuri ollenkaan, en tiedä mistä johtuu. EIkö vaan osaa laulaa mikrofonin kanssa vai oliko huono biisi. Mutta potentiaalia kyllä olisi.Itse toivon, että Pätsi pääsisi vielä kehiin. Onhan se vähän ylimielinen, mutta olisi hauska kuulla, kun se vetäisi jotain suomeksi tai vaikka sen alkukarsintabiisin mikin kanssa(Poets of the fall, Stay) Taitaa vain olla niin, että Ruslanasilla saadaan enemmän katsojia..
No mulla oli ainakin ihan törkeät odotukset semifinaaliin, ja kun ottaa huomioon hieman huonon biisivalinnan niin kyllähän se vähän pettymys oli. Nyt kun kuuntelee jälkeenpäin tuota wicked game:a, niin ääni on mun mielestä just parhaimmillaan, kun Markus laulaa vähän lujempaa(=revittää),just niinkuin alkukarsinnoissa.Joo, minusta Pätsi oli alkukarsintojen paras, veti ihan törkeän hyvin. Semifinaalissa ei sitten taas säväyttänyt juuri ollenkaan, en tiedä mistä johtuu. EIkö vaan osaa laulaa mikrofonin kanssa vai oliko huono biisi. Mutta potentiaalia kyllä olisi.
Oliko Jannika Bergroth kenenkään muun mielestä hyvä?
Te ja teidän Arinne. Ensi sunnuntaina tulee mun lemppari Jannika vuoroon ja se pyyhkii Areilla lattiaa. :D
Abreun Anna on ainoa joka pystyy tolle tarjoamaan vastusta. ;)