taivaskäsi
VIP
Permanto näköjään sitten pääsi jatkoon armolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikkasen menee kylmät väreet noita Mian ja Annan esityksiä kuunnellessa. On kyllä kohtuu kovatasoinen finaali tänä vuonna.
Jumaleisson, alkaa tosiaan vaikuttaa että Kristianilla alkaa nousta homma hattuun heti alkuunsa "siis julkisuus tarvitsee minua ja minä julkisuutta.." jne. läpät. En olisi kyllä kaverista uskonut, nyt jäitä hattuun kerpele..
Vieläkö tietäs kuka hemmetti on Kristian?Jumaleisson, alkaa tosiaan vaikuttaa että Kristianilla alkaa nousta homma hattuun heti alkuunsa "siis julkisuus tarvitsee minua ja minä julkisuutta.." jne. läpät. En olisi kyllä kaverista uskonut, nyt jäitä hattuun kerpele..
Jumaleisson, alkaa tosiaan vaikuttaa että Kristianilla alkaa nousta homma hattuun heti alkuunsa "siis julkisuus tarvitsee minua ja minä julkisuutta.." jne. läpät. En olisi kyllä kaverista uskonut, nyt jäitä hattuun kerpele..
No älkääs ny, se on vihdosta viimein vaan ottanut tuomareitten neuvoista vaarin, rokkarin ei kuulukaan nöyristellä Nyt sillä alkaa vähitellen löytyä just se asenne, jonka sen ääni kaverikseen vaatii.John R sanoi:Kyllä näyttää tosiaan siltä että Kristian alkaa oirehtia siihen malliin että nousee keltainen päähän. Oli jotenkin leuhkan oloinen kaveri.
En varsinaisesti esitykseen ihastunut, jotenkin oli semifinaaleissa aika pelokkaan oloinen, ei sellaista vapautunutta revittelyä. Mutta se ääni on kyllä Annallakin melkoinen.juu oon nyt ruvennu tykkää siit Annan semifinaaliesityksestä vaik aluks vähän karsastin sen hehkuttamista...
Hyvin Ari kuittasi siinä sohvalla istuessa Mialle jotenkin tyyliin : Sä oot tän meidän ryhmän jämä
Vieläkö tietäs kuka hemmetti on Kristian?
Melkonen julkkis vaan, kun nimi ei sano mitään.
Jos saa miinuksia jakaa niin Kristian hiuksista vittuun. Suhkot nopsaa alko asenne vituttaan :urjo:
Edit: siis hyvähän se on laulaan mutta tuo asenne:down:
On se kans kummaa. Tuomareille ei kelpaa maanläheisyys ja vaatimattomuus ja rockstara-elvistely ei kelpaa kansalle.
Samaa mieltä, läppäähän noi kommentit oli selkeesti. Mun mielestä Kristianilla on törkeen siisti ääni, ikävä kyllä karisma ei taida kantaa finaaliin asti.En ottaisi noita Kristianin kommentteja noin vakavasti. Minusta asiallinen äijä ja meikän lemppari. Toivottavasti voittaa koko paskan!