Idols 2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitiä se arvata että to lipevä pedofiili ottaa sen siipiensä suojaan. Levytyskin tapahtuu varmaan Askon makuuhuoneessa?

Mä veikkaan että Kristiinan levy myy yllättävän paljon.. Teinityttöjen on helppo samaistua Kristiinaan. Se oli Idolsissa koko ajan altavastaajana, mistä sai säälipisteitä. Ei siitä silti mitään platinalevyä tule :D

Voi myös olla että levy on täysi floppi.

nCH sanoi:
Pitiä se arvata että to lipevä pedofiili ottaa sen siipiensä suojaan. Levytyskin tapahtuu varmaan Askon makuuhuoneessa?
:lol2:

Tulee floppaan ja jos kristiina pääsee tekeen toisen levyn niin mä syön hatullisen paskaa:david:

Ei vaan... Kristiina on ihq :love:... Kuhan se vain ei laulais...

:lol2:Ihanko totta?
Huomasitko, että tuosta puuttuivat vaihtoehdot "Kristiinan levy myy semi-paljon" ja "Kristiinan levy myy platinaa" (mistä vielä erikseen mainitsin epätodennäköisenä vaihtoehtona).. Myös "mä veikkaan"- ja "voi olla"-ilmauksilla on selkeä ero tapahtuman todennäköisyyden kannalta.

Lisäksi kommentissani kritisoin kaikenlaisia ennakkospekulaatioita parodian keinoin.

*huumorintajuton* :piis:

Veikkaan että Koivusen levymyynti tulee olemaan hurjaa, tulee sitten levystä loistava tai paska. Veikkaan myyvän isommat määrät kuin ihq Antti "Peto" Tuisku, koska "fanipohjaa" on niin laajalta skaalalta, pikkutytöistä vanhaan vaariin.

Toivotaan että saavat leivottua kovan levyn, sävelsi sille biisit sitten kuka tahansa. Vaikka itse lähes ainoastaan kuuntelen metallia/heavya/hardrockia, niin en ole sellainen todellinen puristi warrior, joka ei ihan periaatteesta voisi ostaa Idolsista tunnetuksi tulleen levyä. Kunhan musiikki toimii, niin muulle on ihan saatanan sama. :whip: :david: :kuola:

Jaa-a. Tiukkaa tulee tekemään. Tuiskun ensimmäistä on myyty melkein 71000 kappaletta ja julkaisuvuotenakin jo 64000 kappaletta.
Ei mitään ihan pieniä lukuja Suomen mittakaavassa. Ei sillä, onnea vaan Arille valitsemallaan tiellä.

Taisinpa olla väärässä. Vituttaa olla väärässä. ;)

http://www.iltalehti.fi/viihde/200708076437860_vi.shtml

Suositut

Back
Ylös Bottom