Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Anna åbreuh saa 97% äänistä, sen verta paskoja muut olivat.

1# lauloi ihan ok, esiintyminen oli taas perseestä.
2# Tutunnäköinen tyttö, varmaan joskus roissa törmännyt. Ei jatkoon
3# Jatkoon.
4# täysin eri mieltä tuomareiden kanssa. Aivan hirveää.

Valitettavasti lopputulos tulee olemaan: Anna jatkoon, Milja toinen.
Itse soisin olevan toisinpäin, sillä Annasta löytyi tasan yksi nyanssi, korkealta (=ylävireisesti) ja kovaa.

Mutta mitäs väliä tuolla; Milja levyttää vuoden sisällä. Olkoon tämä nyt oraakkelinomaisesti ennustettu.

Tähän mennessä huonoin semifinaaliryhmä imo... eka kerta, kun tuli sellainen fiilis, että ketään ei pitäisi laittaa finaaliin, eli aivan sama ketä noista jatkoon menee, voittajaa tuosta porukasta ei löydy.

edit:
se eka osasi kyllä laulaa, mutta on ihan väärässä kisassa.

Ei mitään Annaa. Vika oli paras. Persoonallisin ääni ja meitsi tykkäsi. Tosin ei Miljakaan huono ollut. Parempi biisivalinta niin jatkossa olisi IMO.

No voi vitsi! :eek: Arihan veti lämmittelyssäkin paremmin kuin se tytsi siellä kilpailussa! Ei ole muista finalisteista mitään vastusta Aakkoselle! :D ISO-A VOITTAA IDOLSIN, IMO!

Kyllä Pieni-a saa ainakin mun äänen. Tosi hyviä molemmat, mutta R&B on musatyylinä enemmän mun mieleen.

Anna :haart: Ehdottomasti parhain laulaja naisista. Hakkaa sen triplaleuka hanna pakaris kopion 100-0, jota täällä viimeks niin hehkutettiin.
Edit: Anna = cute.

ekalla oli kyllä todella vahva ääni,mutta väärässä kisassa.ei tolla äänellä voi laulaa mitään tusinapoppia.
anna tuosta varmaan jatkaa,ihan kiva vaikka pari kertaa tais ääni vähän ns. särkyä.paremmin kuitenkin mitä odotin.

Anna menee varmasti jatkoon. Lauloi ehdotttomasti parhaiten ja on söpö, ei mikään tusinateini mun mielestä. Pirteä tyttö jolta löytyy asennetta, toki tosi nuori tähän kisaan mutta menihän se laulava jääliekkoilijakin jatkoon... Viimeinen oli myös hyvä mutta mokasi aika pahasti. Miljalla yritystä mutta se laulu oli paikoittain tosi omituista.. Anna!!!!:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällä viikolla 51788

Tänään 11836

Anna Abreun irc.gallerian kävijälaskuri.

Taitaa mennä jatkoon :D.

Mutta, kyllä tänään Aerosmithiä pilkattiin, oli tosi paska coveri. :(

mitään sanomattomia ritsoja koko porukka. en osaa sanoa jatkoon menijää.

ekalla oli kyllä todella vahva ääni,mutta väärässä kisassa.ei tolla äänellä voi laulaa mitään tusinapoppia.

Hyvin sanottu. Milja ollut yksi minun suosikki alusta lähtien. Tyttö kuunnellut paaaljon Musea, Me Like. Musen versio Feeling Goodista on vaan upea... Yrittikö Milja vielä liikaa samanlaista.

Anna näytti taas söpöltä ja lauloi hienosti. Amy Leen (+Seetherin veto veisusta) jättänyt vaan niin lähtemättömän syvän vaikutuksen minuun etten tiedä voinko sanoa mitään objektiivista... Kuitenkin Anna yllätti vedollaan, miten noin pieni voi vetää noin vahvasti.

Ne kaksi muuta suuri no no. Mä en ymmärrä miten tuomarit kehui sitä Aerosmith-kidutusta. En ole sietänyt originaali-kappaletta koskaan ja tuo hoilotus syvensi vain inhoani sitä kohtaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom