Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mahtaako tuo Ari olla se sama tyyppi joka on Helsingin Hevimestassa karaokeisäntänä. Muistan vaan että siellä joku pitkälti samannäköinen karaokeisäntä veti todella hyvin Stratoa. Oli vaan tuolloin taikajuomaa niin paljon veressä että muistikuvat on melko hatarat.

Tony Kakon ja Arin äänessä on kyllä jotain samaa, ja toivoisin että Ari vetäis ensi kerralla vaikka juuri sitä Sonata Arcticaa, tai sitten jotain Stratovariusta. Laulajana kaveri on osittain "raakile", jos nyt näin voi sanoa, mutta pienellä tekniikan hiomisella loistava.

Tony Kakon ja Arin äänessä on kyllä jotain samaa, ja toivoisin että Ari vetäis ensi kerralla vaikka juuri sitä Sonata Arcticaa, tai sitten jotain Stratovariusta. Laulajana kaveri on osittain "raakile", jos nyt näin voi sanoa, mutta pienellä tekniikan hiomisella loistava.

Oikeesti aika erikoisen kuuloinen lauluääni. Mulle tuli ensimmäisenä ton sällin lauluäänestä mieleen Mr. Bigin laulaja Eric Martin. Siinä on muuten yksi laulaja, jonka ääntä vihasin todella paljon, mutta nykyään diggaan ihan saatanasti.

Vaihtoehto 1 (kauhuskenaario):

Ari voittaa koko kisan. Sitten hänelle värkätään suomen johtavien biisintekijöiden johdolla nopealla aikataululla levy. Biisejä tekee asiantuntijat Risto Asikaisesta, Looooordiin ja Esa Nieminen. Kaikki vasemmalla kädellä ja päissään. Levystä tulee yksinkertaisesti paska ja jää alehyllyyn pölyttymään ja Ari palaa takaisin karaokekuppiloihin. Tähän voisi vertailuna pistää viimekertaisen Agnesin, joka pilattiin täysin paskoilla biiseillä.

Tätä vähän itsekin pelkään. Menee erinomainen lahjakkuus piloille, jos tollaiseen sontaan se tungetaan.

Itse toivoisin, että Arille alettaisiin etsimään sitä bändiä tosissaan. Suomessa meinaa on monia monia todella kovia hevibändejä ilman hyvää vokalistia. Arin pitäisi löytää itselleen joku tällainen bändi.

:) hyvä mun ehdoton voittajasuosikki pääsi kuin pääsikin jatkoon .. :kippis1: .
:thumbs: .:thumbs: :thumbs: Toivottavasti muut jatkoon pääsevät on piipittäviä Britneyitä jotta Ari sais kaikki "heavykansan" äänet sit finaalissa:evil:.:offtopic: Siältä on muutama "hyvä" ukkeli tippunu mun mielestä kun ovat laittaneet samaan karsintaan ni joku piipittäjä on sit vieny koko potin :jahas: .

Arilla on oikeasti ihan helvetin hyvä ääni. Jotenkin pehmeä ja omaperäinen, että erottuu kunnolla massasta. Vertaisin jopa Tony Kakkoon, joka on suomen ehkä paras "powermetal" vokalisti.

Tässä kisassa nyt on vain kaksi vaihtoehtoa:

Vaihtoehto 2 (parempi vaihtoehto):

Ari häviää tuomaripelillä finaalissa balladi-Panulle. Ari saa paljon julkisuutta ja vankan fanipohjan kaikista suomen heviäijistä ja raskaan musiikin ystävistä. Ari kasaa oman bändin ja tekee itse omannäköistä musiikkiaan. Levy tulee kauppoihin myöhemmin, mutta jälki on hyvää ja myy kuin häkä. Bändillä on ihan oikea nimi ja kaikki jäsenet tasavertaisia, eikä mikään Ari Koivunen Experience.

Tämmöistä täältä ja tähän asti.

Tuota toivotaan :rock: :rock:

Onhan tässä vielä mahdollinen skenaario n:o 3:

Ari voittaa kisan kirkkaasti, ja hänelle ollaan nopealla aikataululla tekemässä paskaa levyä. Mutta Ari kieltäytyy olemasta levymogulien käsikassara ja sanoo, ettei laula mitään ellei musiikista tule hänenlaistaan. Ari vetäytyy viikonlopuksi retriittiin ja pamauttaa maanantaiaamuna demonauhat levy-yhtiön pomon pöydälle. Nämä kuuntelevat biisit ja toteavat, että sviddu sentään, tää jätkähän osaa paitsi laulaa myös säveltää timangia kamaa.

Levystä tulee supermenestys.

* * *

No, saahan sitä haaveilla.

Ari on ihquin :haart: Ja kyllähän sillä niitä epäpuhtauksia tuossa laulussa kuului, mutta ne oli kyllä sen verran pieniä, että varmastikin muutaman laulutunnin avulla saadaan hallintaan. Sitä paitsi harvempi "oikeakaan" laulaja pystyy laulamaan täysin puhtaasti live-tilanteessa. Arilla on kuitenkin poikkeuksellisen hyvä ja omaperäinen ääni ja asennekin jotain ihan muuta kuin muilla ehdokkailla, joten kaikki tsempitykset sinne suuntaan! Melkein tosin toivoisin, että ei voittaisi kilpailua, jotta voisi ankkuroitua jonkun omantyylisensä bändin laulajaksi ja breikata sitä kautta isommin ilman levy-yhtiön ennalta laatimaa muottia (ja niitä f*ckin Risto Asikaisen biisejä).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äänestän vaikka ihan vittuillakseni sitä uskovaista jannua :)

Eihän tollanen Ari nyt voi olla pakkiksen ääniharava kun on niin kyniskin ;)

ps. Ihan hyvä ääni kummallakin. Toivottavasti se pääsee jatkoon kuka vetää paremmin :thumbs:

Kyllähän se Ari parhaiten veti! Jotenkin alkoi kyllä vituttaan toi Pätsin ylimielinen asenne.

No itse olen uskovainen, mutta olisin ehdottomasti äänestänyt Aria. On kuitenkin selvästi enemmän lahjoja laulamiseen kuin sillä Pätsillä(raju sukunimi :D).
Pätsin lavaesiintyminen oli todella ärsyttävää!:wall:

Eihän tollanen Ari nyt voi olla pakkiksen ääniharava kun on niin kyniskin ;)
Tää on sama homma ku pokevidoissa, mieskatsojien on helpompi samaistua kun se ei oo hirvee köriläs. :rolleyes:

Tämmönen löytyi. "Thaimaan Shangri-La hotellissa järjestettiin tiistaina 13.12.2005 upea muistokonsertti, johon osallistui yhteensä kymmenen vuosina 2004 ja 2005 Karaoken maailmanmestaruuskilpailuissa menestynyttä laulajaa. Laulajille kustannettiin lennot kotimaastaan ja puolentoista viikon ajalle majoitus neljän tai viiden tähden hotelleissa. Matkan aikana esiinnyttiin kerran Phuketissa The Evasonissa merenrannalla ja kahdesti Bangkokissa lehdistötilaisuudessa jokilaivalla sekä varsinaisessa muistokonsertissa. Mukana oli vuoden 2004 voittajat Samantha Sayegh (Libanon) ja Thomas Strübler (Itävalta), vuoden 2005 voittajat Rachel Browne (Irlanti) ja Iyad Sfeir (Libanon), sekä vuoden 2005 kisassa parhaiten pärjänneistä Saisunee Sukhakrit (Thaimaa), Maria Saarimaa (Suomi), Kelee Buswell (Australia), Danny Cummins (Irlanti), Ari Koivunen (Suomi) ja Timothy Duff Morrison (Yhdysvallat). Bangkokin muistotilaisuutta kunnioitti läsnäolollaan Thaimaan prinsessa Ubonratana"

Milloin on itse finaali? Kuinka monta pienryhmää vielä on jäljellä?

Eikös se oo joskus maalis-huhtikuussa vasta. Noita pienryhmiä on vielä vissiin kolme ja sitten ne alkaa hoilaamaan koko porukalla ja aina yks kerralla tippuu eli ihan vitun pitkään meneen ennen kuin on voittaja selvillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom