Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No olisi voinut pysyä siellä kaapissa. Miten toi vaikuttaa mun tulevaisuuteen?
Avoimuutta ja erilaisten ihmisten hyväksymistä elämässä tarvitaan. Jonkun teorian mukaan homofobia ilmaisee omaa kyvyttömyyttään käsitellä omia homoseksuaalisia tuntemuksia ja haluja. Toinen vaihtoehto on alitajuntaisesti oman heteroseksuaalisen identiteetin kohottaminen; ei ilmeisesti koeta olevansa tarpeeksi maskulinen.

Avoimuutta ja erilaisten ihmisten hyväksymistä elämässä tarvitaan. Jonkun teorian mukaan homofobia ilmaisee omaa kyvyttömyyttään käsitellä omia homoseksuaalisia tuntemuksia ja haluja. Toinen vaihtoehto on alitajuntaisesti oman heteroseksuaalisen identiteetin kohottaminen; ei ilmeisesti koeta olevansa tarpeeksi maskulinen.

Ääh! Enpä nyt tiedä.
Noi jutut mitä aina heitetään miehille joita se homppeli-pomppeleiden naismainen lässytys ärsyttää ovat jo kliseitä.

Fobiahan tarkoittaa että pelkää jotain asiaa, tuskin tämä aiemmin kirjoittanut henkilö nyt sentään homoja pelkää.

Kyllä minunkin mielestäni näitä homo-ohjelmia on telkkarissa ihan liikaa, jokaisella kanavalla on oma kiintiö homo joka sisustaa, stailaa ja pukee heteromiehiä. Mulla ei ole mitään hompsuja vastaan, mutta se lirkuttelevä lässytys käy kyllä joskus hermoille.

Luin jostain että tavallisten homomiesten mielestä heitäkin on alkanut pänniä se kun näissä homo-ohjelmissa annetaan aivan liian kliseinen kuva homoista, sillä suurin osa homoista on ihan tavallisia työssä käyviä hemmoja, eikä mitään kliseekimppuja jotka ovat yltiöpäisen kiinnostuneista muodista ja ovat niin homoja että!
Keskiverto homon elämä tuskin pyörii stailauksen ja muodin ympärillä.

Minä muuten olen täysin kyllästynyt täydellisiin rakastajiin, oikein inhottaa sellaiset luunkovat naistenmiehet-Osoittaako tämä minun omaa kyvytömyyttä käsitellä täydellisten rakastajan tuntemuksia?
Ei perkele, näin sen täytyy olla. Minun täytyy tulla rohkeasti kaapista ulos ja myöntää että olen itsekin täydellinen rakastaja, heh!

Milloin on itse finaali? Kuinka monta pienryhmää vielä on jäljellä?

Ainakin kolme pienryhmää vielä + extrana tuomariston mustahevonen. En tiedä kuinka ne sen valitsee. Joko vain valitseevat yhden heebon finaaliin tai sitten tekevät seitsemännen pienryhmän jo "pudonneista" ja niistä sitten kansa äänestää. Eli finaalit alkaa helmikuun lopussa tai maaliskuun alussa.

Rupee muuten toi saatanan homo vituttaa joka lähetyksessä: "Neljö urheaa ritaria".

Siis puhun tästä mustasta juontajasta. Hyi vittu.

Etkä ole ainoa. Ei sen takia, että on homo, vaan muutenkin.
On aivan käsittämättömän huono juontaja.
Kaikki fraasit on ennalta opiskeltuja ja paperista luettuja. Yhtään omaa ajatusta ei miehellä ole. Samat spiikit joka-ikisessä lähetyksessä. Jäykkää.

Johanna veti kyl ihan helvetin hienosti! Ainoa esiintyjä, joka oikeasti säväytti tosta joukosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Johanna veti kyl ihan helvetin hienosti! Ainoa esiintyjä, joka oikeasti säväytti tosta joukosta.

Njääh, loppujen lopuks melko epäpuhdas ja tietyllä tavalla heikko ääni. Helposti tekee virheitä laulaessaan. En tosin kuullut muita joten voihan se niistä olla paras...

se joka laulo aguileraa oli huonoin.muuten aika tasasta

Jannika jatkoon, lisää vanhojen setien unelmia finaaliin :kuola: Sitä paitsi lauloi hyvin, ainoo joka sai karvat nousemaan pystyyn..

Älä selitä.. Marina on ykkönen!

No ei sentään. Sen äänessä ei ollut mitään erikoista ja sillä ei ollut yhtään tunnetta tossa biisissä. Jos biisin sanoma on se, että olen paras niin sitä ei voi vetää tolleen hyräilemällä. Nooh, nää on mielipiteitä:D

Näissä kisoissa on nähty monta paskaa biisivalintaa. Johannan valinta oli rohkea ja ilmeisen henkilökohtainen. Papalta herahti silmänurkka kosteaksi biisin lopetuksessa. Upea esitys, joka nousi esityksenä äänen puutteiden yli.

Oma ääneni Johannalle, ehdottomasti. Kerrankin olin samaa mieltä tuomareiden kanssa.

1. Seksikäs kuin mikä. Esiintyminen energistä. Hieman huutamiseksi meni.
2. Vieläkin seksikkäämpi. Biisin hieman yksitoikkoinen. En voi käsittää miten tuollaisella kissalla on noin tavisjannu :D
3. Ei oikein saanut eloa Tinan biisiin.
4. Loistava biisivalinta ja hyvin veti.

Jatkoon joko 4 tai 1. Jos ulkonäköä ja energisyyttä painotetaan, niin 1. Jos laulua niin 4.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom