Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Näissä kisoissa on nähty monta paskaa biisivalintaa. Johannan valinta oli rohkea ja ilmeisen henkilökohtainen. Papalta herahti silmänurkka kosteaksi biisin lopetuksessa. Upea esitys, joka nousi esityksenä äänen puutteiden yli.

Oma ääneni Johannalle, ehdottomasti. Kerrankin olin samaa mieltä tuomareiden kanssa.

JU-MA-LAU-TA että oli hyvä veto:rock: Melekeen tuli tippa mullakin linssiin kun kuuntelin tuota esitystä.:itku: Oli kyllä tosiaan latausta pelissä. Toivottavasti pääsee jatkoon!:thumbs:

1. ihan tavis teinikimma, osaa huutaa muttei laulaa
2. meinas nousta suosikikseni, idolimateriaalia
3. karaokelaulannat jatkui
4. suht sykähdyttävä veto, kilpailee ykköstilasta kakkosen kans

Tosin tuskin näistä kukaan pärjää finaalissa. Voi että, saataispa Mia keräilyeriin.

Mun mielestä noi oli erittäin surkeita esiintyjiä kaikki. Hohhijaa mitä sontaa. Miten noi on päässyt jostain karsinnoista läpi?

Mun mielestä noi oli erittäin surkeita esiintyjiä kaikki. Hohhijaa mitä sontaa. Miten noi on päässyt jostain karsinnoista läpi?

Ainakin nelosesta veikkaan, että on päässyt karsinnoista jatkoon uskomattoman hyvän laulutaidon takia.

Aika tasapaksu semifinaali. En jaksanu kovin tarkasti ees yrittää kuunnella. Eka laulaja oli söpö. Toka oli vielä söpömpi. Kolmannella on edelleen liian levee suu, en tykkää. Viimenen oli läski ja ruma (sori - en viitsiny nyt kuvailla kiltimmin), mutta ihan kivasti se lauleli - valitettavasti parhaiten noista.

Lopputuloksissa 4. kilpailija voittaa keräämällä 35-40% annetuista äänistä, toiseks tulee Jannika vajaalla 30 prosentilla. Ite oisin äänestäny sitä virolaista tyttöö jo pelkästään hymyn perusteella mikäli sillä ei ois ollu aviomiestä. Tavismies ja lapsi tiputti pointseja... :D

Oon muuten toistaseks ollu joka semifinaalin jälkeen täysin varma voittajasta ja jopa oikeassa. Nyt on vähän vaikeempi sanoo, mutta eiköhän se noin mee kun sanoin... ;)

Ps. Kristiina on edelleen :haart: :haart: :love: :kuola: :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla taitaa olla kuulossa vikaa kun nuo kaikki oli aika mitäänsanomattomia. Se viimeinen mukaanluettuna, vaikka sitä niin kovasti hehkutettiin.

1. Seksikäs kuin mikä. Esiintyminen energistä. Hieman huutamiseksi meni.
2. Vieläkin seksikkäämpi. Biisin hieman yksitoikkoinen. En voi käsittää miten tuollaisella kissalla on noin tavisjannu :D
3. Ei oikein saanut eloa Tinan biisiin.
4. Loistava biisivalinta ja hyvin veti.

Jatkoon joko 4 tai 1. Jos ulkonäköä ja energisyyttä painotetaan, niin 1. Jos laulua niin 4.

Tavisjannut nyt vaan on tunnetusti parempia isukkeja. :D

Edit: Kukaan ei säväyttänyt esityksellään.

no viimene ylivoimaisesti paras. saattaaa jopa voittaa koko idolsin tai ainaki kisata 2-3sijasta.

Piret oli mun mielestä idolihtava, tykkäsin kyllä kovasti. Mutta vaan kunnes kuulin Johannan esityksen. Kerrassaan mahtava, eläytyvä veto!:haart:
Toivottavasti ihmiset äänestävät korvillaan ettei käy niin kuin kävi äänestyksessä Kristiinan ja Mian välillä...Setämiehet pliis!!
Johanna finaaliin!!

Minkä takia noiden pitää laulaa englanniks, jos ne ei osaa lausua sanoja oikein. En minäkään osaa, en osaa myöskään laulaa joten en tee kumpaakaan.

Tää koski siis lähinnä äskeistä lähetystä, ari voittaa finaalin.

Juu eiköhän Johanna vie tämän skaban...Piret oli tosi söpö, mutta ei oikein onnistunut tänään...

Suositut

Back
Ylös Bottom