- Ikä
- 38
No voi perse, tollanen narukäsi meni sitten pääsemään jatkoon. :itku: Mun ranne on isompi kuin ton hauis :D.
Ari osaa ehkä sitten jotain muuta hienoa, kuin nostaa rautaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi perse, tollanen narukäsi meni sitten pääsemään jatkoon. :itku: Mun ranne on isompi kuin ton hauis :D.
Tiesin tuon. En tiedä ketä yritit sivistää :D.
Hei, ei tuo ole mikään makuasia. Ari nyt lauloi vähän epävireisesti, siitä on ihan turha kiistellä. Varsinkin jos joku ei tuollaista epävireisyyttä kuule, niin lienee turha alkaa väittelemään. :DKaveri vetää ylä- ja alavireisesti ja saa 86% äänistä, jännä homma...
Way to go Ari!
Mielummin ottaisin Arin laulutaidon kuin 20kg enemmän lihasta.Tiesin tuon. En tiedä ketä yritit sivistää :D.
Kunhan nyt hain vähän syvyyttä tähän keskusteluun.:DHanna ei oo kato tänä vuonna mukana, joten tuollainen spekulointi on yhtä turhaa, kuin neulan etsiminen heinäsuovasta, kun taskusta löytyy fyrkkaa ja voit vaikka lähteä etelään pakoon pakkasilta...
Hei, ei tuo ole mikään makuasia. Ari nyt lauloi vähän epävireisesti, siitä on ihan turha kiistellä. Varsinkin jos joku ei tuollaista epävireisyyttä kuule, niin lienee turha alkaa väittelemään. :D
Billy Joel - Piano Man http://www.youtube.com/watch?v=73U4tfs0zYI ..Ari sai paljon lisäpinnoja tuon biisivalinnan ansiosta. Aivan mahtava valinta. Itse en ole biisiä aikaisemmin edes kuullut mutta ihastuin samantien, todella kaunis biisi.
No eihän tuo nyt huono ollut, mutta ihan niinkuin Pätsinkin kohdalla sen alkukarsinnan perusteella odotti enemmän. Molemmilla oli alkukarsinnassa todella makee soundi :ninatapio: ja muutenkin hyvää laulua. Ei kummastakaan nyt löytynyt samaa särmää. Ehkä sitten kaverien ääni ei toimi niin hyvin mikin kautta laulettuna, tai eivät vain ole siihen tottuneet.Ihan selvä voittajahan tuo Ari oli tästä porukasta.
Tuntui että tuomareiden piti keksimällä keksiä jotain huonoa esityksestä, niin haukkuivat biisivalintaa... Joka meni mielestäni ihan nappiin. Todella tarttuva kapakkaralli joka erosi positiivisesti muista. Saa nähdä riittääkö Arin karisma loppuun asti. Miksei?.. Ääntä on ainakin maalikon näkökulmasta riittävästi.
Sitäpaitsi, mä en hetkeäkään usko että kukaan teini, joka noita levyjä ostaa, haluaa aria jatkoon. Ja ostaako ne hevarit sitten arin levyn? I don´t think so.. :D