Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaveri vetää ylä- ja alavireisesti ja saa 86% äänistä, jännä homma...:rolleyes:
Way to go Ari!:rock:
Hei, ei tuo ole mikään makuasia. Ari nyt lauloi vähän epävireisesti, siitä on ihan turha kiistellä. Varsinkin jos joku ei tuollaista epävireisyyttä kuule, niin lienee turha alkaa väittelemään. :D

Hanna ei oo kato tänä vuonna mukana, joten tuollainen spekulointi on yhtä turhaa, kuin neulan etsiminen heinäsuovasta, kun taskusta löytyy fyrkkaa ja voit vaikka lähteä etelään pakoon pakkasilta...:zzzz:
Kunhan nyt hain vähän syvyyttä tähän keskusteluun.:D

Hei, ei tuo ole mikään makuasia. Ari nyt lauloi vähän epävireisesti, siitä on ihan turha kiistellä. Varsinkin jos joku ei tuollaista epävireisyyttä kuule, niin lienee turha alkaa väittelemään. :D

Sitä paitsi se epävireisyys oli kyllä tosi vähäistä ja näytti tulevan korkeaa loppuvetoa lukuunottamatta pari kertaa siitä, kun jätkä joutui vaihtamaan rekisteriä. Se on kaikille laulajille vaikea paikka, niin hevareille kuin klassikoillekin.

Arissa olisi kyllä potentiaalia voittajana hiukan tuulettaa tuota samasta muotista tehtyjen idoleiden porukkaa. Äänessä on niin paljon hyviä ainesosia, että niistähän leipoisi jo vaikka mitä.

Ari sai paljon lisäpinnoja tuon biisivalinnan ansiosta. Aivan mahtava valinta. Itse en ole biisiä aikaisemmin edes kuullut mutta ihastuin samantien, todella kaunis biisi.

pakko sanoa et se ruutupaitainen Matt Damon olis kyllä idolina ihan täysi vitsi. ja itseasiassa on minun mielestä vähän se kristiinakin. En ole nähnyt livenä ketään idols-kilpailijaa mut tuo Ari on sellanen et voisin mennä tuon keikalle.

Olihan toi nyt helppo arvata, että Ari vei potin kirkkaasti...:D aika ylivoimanen oli tosiaan...onko tässä seuraava idoli?:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan selvä voittajahan tuo Ari oli tästä porukasta.

Tuntui että tuomareiden piti keksimällä keksiä jotain huonoa esityksestä, niin haukkuivat biisivalintaa... Joka meni mielestäni ihan nappiin. Todella tarttuva kapakkaralli joka erosi positiivisesti muista. Saa nähdä riittääkö Arin karisma loppuun asti. Miksei?.. Ääntä on ainakin maalikon näkökulmasta riittävästi.

Ihan selvä voittajahan tuo Ari oli tästä porukasta.

Tuntui että tuomareiden piti keksimällä keksiä jotain huonoa esityksestä, niin haukkuivat biisivalintaa... Joka meni mielestäni ihan nappiin. Todella tarttuva kapakkaralli joka erosi positiivisesti muista. Saa nähdä riittääkö Arin karisma loppuun asti. Miksei?.. Ääntä on ainakin maalikon näkökulmasta riittävästi.
No eihän tuo nyt huono ollut, mutta ihan niinkuin Pätsinkin kohdalla sen alkukarsinnan perusteella odotti enemmän. Molemmilla oli alkukarsinnassa todella makee soundi :ninatapio: ja muutenkin hyvää laulua. Ei kummastakaan nyt löytynyt samaa särmää. Ehkä sitten kaverien ääni ei toimi niin hyvin mikin kautta laulettuna, tai eivät vain ole siihen tottuneet.

Te ja teidän Arinne. Ensi sunnuntaina tulee mun lemppari Jannika vuoroon ja se pyyhkii Areilla lattiaa. :D

:kuola:
413253.jpg

Abreun Anna on ainoa joka pystyy tolle tarjoamaan vastusta. ;)

Äänestin!

Olihan se arvattavissa kuka potin vie!
On sillä vaan uskomaton ääni. Niin kuin Nina Tapio sanoi arille, että sunlaisten kavereiden takia näitä kisoja järjestetään. Aina jostain maan alta kaivautuu esiin joku tyyppi joka osaa laulaa ja omaa erikoisen ja todella hienon äänen.
Harmi että se ei pääse ihan oikeuksiinsa teeveen välityksellä.

wilmis ja tähtityttö mahtu siihen muutaman prosentin porukkaan jotka ei tajua tän jätkän kykyjä.
Toi ääni on niin siisti.

Pidetäänhän me huoli, että saadaan kuulla tota laulua mahdollisimman pitkään.

Sanoin jo viikkoja takaperin että ostan ton jätkän levyn heti kun tulee.
Olen edelleen sitä mieltä. :kippis1:

Ari osaa laulaa hiljaakin, mikä on noiden porukassa melko harvinaista. Kyllä sitä dynamiikkaa riittää ja osaa pitää äänensä vireessäkin. Hyvin se vetää.

Sitäpaitsi, mä en hetkeäkään usko että kukaan teini, joka noita levyjä ostaa, haluaa aria jatkoon. Ja ostaako ne hevarit sitten arin levyn? I don´t think so.. :D

Tää kommentti särähti aika pahasti korvaan.
Mietippäs nyt että jopa pakkiksen raavaat äijät on ihan myytyjä ton jätkän lauluäänestä.
Tuntuu siltä, että aria äänestää niin vanhat kuin nuoretkin.
Oon haastatellut ja lukenut kommentteja ympäriinsä, niin lopputulos on ollut se että vanhemmat diggaa ihan kympillä ja nuoret fanittaa ihan hulluna.
Idolsin tuomarit fanittaa ja äänimäärä puhuu myös mun puolesta.

Sä nyt vaan et ole nähnyt vielä sitä kykyä ja potentiaalia.

Suositut

Back
Ylös Bottom