Idols 2007

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taidan sitten olla niitä ainoita joiden mielestä pitkätukan rallatus oli aika tasapaksua menoa. Biisi on hyvä, mutta ääni ei tehnyt sille oikeutta. Heviin tuo ääni sopii kuin nyrkki silmään, mutta tuollaisiin rauhallisiin kipaleisiin ei sitten yhtään.

Wicked game-mies oli persoonaltaan jo sen verran ärsyttävä joten hyvä vaan kun tippui. Oli jo alkukarsinnoissa ylimielinen. "joo, oon mä aina osannu laulaa ja tiesin että meen jatkoon". Ei siinä mitään, ihan hyvin se lauloi vaikka valitse aivan väärän biisin eilen.
No, ehkä se tietää jotain mitä minä en (eli on uskovainen). Sen kaverikin näytti sopivan hyvin samaan seuraan.

Matt Damon-look oli omasta mielestäni näistä paras tähän formaatiiin.
Eniten varmasti sitä Idols-ainesta. Mutta mikä sitten on Idols. Itse en näe sitä ollenkaan positiivisen asiana jos pelkästä musiikista puhutaan. Kovasti pitää vakuuttaa jos meinaisin joskus jonkun Idols-kilpailijan levyn ostaa.

Sitten se mitäänsanomaton neljäs kaveri. No, se voi vaikka mennä taas hakkaamaan jonkun ravintolassa kun ei muuta osaa. Ollaan niin kovaa poikaa muuten mutta muuten sitten tulee melkein itkut kun vähän arvostellaan. Voi kyynel.

Aivan suvereeni päällikkö toi Ari tossa skabassa. Ei tollasta ääntä ole todellakaan kovin monella. Toivon ehdottomasti että voittaa.

Olipa hyvä että Ari meni jatkoon. Ihan ylivoimaisesti paras tosta porukasta :worship:

Olisin odottanut Pätsin olevan parempi....mutta tyyppi vaikutti H I U K A N ylimieliseltä ja mitä oli ne Jeesus-puheet?!? WTF? Tarviiko sitä koko ajan kuuluttaa jos on uskovainen!

wilmis ja tähtityttö mahtu siihen muutaman prosentin porukkaan jotka ei tajua tän jätkän kykyjä.
Toi ääni on niin siisti.

Höpsis...

vilma-liina sanoi:
Ennen en ole niin kovin Aria kannattanut, mutta tämmösen vanhahkon pierun korvaan aivan loistava kappalevalinta, vaikka tuomarit toisin väittivätkin. Suoran ja reippaan oloinen sälli muutenkin. Mutta en silti tiedä, onko idoliainesta loppuun saakka.

Ja idoliaines tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että sikäli mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin idoliksi valittavalla pitää olla rutkasti muitakin avuja, kuin loistelias ja persoonallinen ääni ja reipas luonne. Ja tätä samaa asiaahan täällä on moni muukin tuonut esille.

Finaalissa Aria vastaan on tulossa hyvin eri tyyppisiä kilpailijoita ja saas nähdä kuinka kansa (tai kohdeyleisö) sitten loppujen lopuksi äänestää.

Oikea mies voitti todellakin. Ja vaikka ei Ari idols hässäkkää voittaisi edes, niin kyllä tullaan kuulemaan vielä silti. Jäbässä on ainesta.
Ja kaikenlaiset narukäsi kommentit on aika turhia, kun tuossa kilpailussa laulu ratkaisee, ei liha.

Go ARI! Ihan hyvä että saatiin vähän eri verta kisaan. Henkilökohtasesti mua vituttaa ja oksettaa Tuiskun kaltaset puppelipojat pumpuliäänineen ja pepsodent hymyineen. ;)

Hevimies on erimies. :rock:

Tiedä onko Arissa idoliainesta ulkoisesti(teinien mielestä), mut onpa mukava kuulla tätä miestä jatkossakin. Finaalissa ilmeisesti vetävät taas pari biisiä? Seuraavan ryhmän Jannika :haart: !

Panivatko vanhat patut muuten merkille, että tälläkin kertaa Idols-biisejä pätkitään raakasti, jotta mahtuvat johonkin ennaltamäärättyyn aikaan (about 4 minsaa?). Piano Manistakin oli pätkäisty biisin keskeltä pari säkeistöä ja kertsi pois. Ei tuo nyt ihan hirveästi häiritse, kun biisi toimi tarinana noinkin, kunhan panin merkille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ari välttämättä täydellisesti laulanut, mutta sillä jätkällä on paljon aivan loistavia elementtejä sen lauluäänestä, josta voisi rakentaa vaikka mitä. Veikkaan ettei näiden kisojen aikana tule edes nähtyä vielä Arin koko potentiaalia. Tuo vaatii vielä kehitystä vuosia ennenkuin siittä saa kaiken irti.

Olipa hyvä että Ari meni jatkoon. Ihan ylivoimaisesti paras tosta porukasta :worship:

Olisin odottanut Pätsin olevan parempi....mutta tyyppi vaikutti H I U K A N ylimieliseltä ja mitä oli ne Jeesus-puheet?!? WTF? Tarviiko sitä koko ajan kuuluttaa jos on uskovainen!

Niin oli. Noh aika moni uskovainen on vähän ylimielisiä, ainakin suurin osa niistä uskovaisista mitä minä tiedän.

Onhan sillä Arilla upea ääni, mutta ei se kyllä ihan parhaassa vireessään tainnut eilen (vielä?) olla. Kyllä siitä vielä jotain tulee jos jatkaa tosissaan.

Kävi niiii-iiin surku sitä ihqdaa-unelmavävyä, jostain toisesta karsintaryhmästä ois varmaan mennyt jatkoonkin. Voi kyynel! Vävyke, jos luet tämän, lupaan ostaa sun tulevan levyn (jahka teet sellasen) mun tulevalle tyttärelle (jahka teen sellasen) :haart:!

Arilla on oikeasti ihan helvetin hyvä ääni. Jotenkin pehmeä ja omaperäinen, että erottuu kunnolla massasta. Vertaisin jopa Tony Kakkoon, joka on suomen ehkä paras "powermetal" vokalisti.

Tässä kisassa nyt on vain kaksi vaihtoehtoa:

Vaihtoehto 1 (kauhuskenaario):

Ari voittaa koko kisan. Sitten hänelle värkätään suomen johtavien biisintekijöiden johdolla nopealla aikataululla levy. Biisejä tekee asiantuntijat Risto Asikaisesta, Looooordiin ja Esa Nieminen. Kaikki vasemmalla kädellä ja päissään. Levystä tulee yksinkertaisesti paska ja jää alehyllyyn pölyttymään ja Ari palaa takaisin karaokekuppiloihin. Tähän voisi vertailuna pistää viimekertaisen Agnesin, joka pilattiin täysin paskoilla biiseillä.

Vaihtoehto 2 (parempi vaihtoehto):

Ari häviää tuomaripelillä finaalissa balladi-Panulle. Ari saa paljon julkisuutta ja vankan fanipohjan kaikista suomen heviäijistä ja raskaan musiikin ystävistä. Ari kasaa oman bändin ja tekee itse omannäköistä musiikkiaan. Levy tulee kauppoihin myöhemmin, mutta jälki on hyvää ja myy kuin häkä. Bändillä on ihan oikea nimi ja kaikki jäsenet tasavertaisia, eikä mikään Ari Koivunen Experience.

Tämmöistä täältä ja tähän asti.

Mutta kuulkaas poijjat ja tyttäret. Kyllä ne pikkutytöt sen balladi-Panun sinne finaaliin äänestää, että saadaan taas uusi Ilikka. Perkele.

Itse odotan innolla sunnuntain karsintaa, siellä kun on se hevi-Johanna.

Ensi jakso ei ole yhtä kovatasoinen etukäteen, mutta mitä ekstrasta kuunteli, niin Johanna Hämäläisen Evanecasccseccece -tulkinta kuulosti lupaavalta. Jatkoon.

Arilla on oikeasti ihan helvetin hyvä ääni. Jotenkin pehmeä ja omaperäinen, että erottuu kunnolla massasta. Vertaisin jopa Tony Kakkoon, joka on suomen ehkä paras "powermetal" vokalisti.

Tässä kisassa nyt on vain kaksi vaihtoehtoa:

Vaihtoehto 1 (kauhuskenaario):

Ari voittaa koko kisan. Sitten hänelle värkätään suomen johtavien biisintekijöiden johdolla nopealla aikataululla levy. Biisejä tekee asiantuntijat Risto Asikaisesta, Looooordiin ja Esa Nieminen. Kaikki vasemmalla kädellä ja päissään. Levystä tulee yksinkertaisesti paska ja jää alehyllyyn pölyttymään ja Ari palaa takaisin karaokekuppiloihin. Tähän voisi vertailuna pistää viimekertaisen Agnesin, joka pilattiin täysin paskoilla biiseillä.

Vaihtoehto 2 (parempi vaihtoehto):

Ari häviää tuomaripelillä finaalissa balladi-Panulle. Ari saa paljon julkisuutta ja vankan fanipohjan kaikista suomen heviäijistä ja raskaan musiikin ystävistä. Ari kasaa oman bändin ja tekee itse omannäköistä musiikkiaan. Levy tulee kauppoihin myöhemmin, mutta jälki on hyvää ja myy kuin häkä. Bändillä on ihan oikea nimi ja kaikki jäsenet tasavertaisia, eikä mikään Ari Koivunen Experience.

Tämmöistä täältä ja tähän asti.

Mutta kuulkaas poijjat ja tyttäret. Kyllä ne pikkutytöt sen balladi-Panun sinne finaaliin äänestää, että saadaan taas uusi Ilikka. Perkele.

Itse odotan innolla sunnuntain karsintaa, siellä kun on se hevi-Johanna.

Jep, skenaario 2 olisi jees :rock:

Muuten, toi balladi-panu hakkaa äänellä Ilkan 6-0...

Muuten, toi balladi-panu hakkaa äänellä Ilkan 6-0...
Mustakin vähän ontuvaa verrata Panua ja Ilkkaa, noista toista sentään kuuntelee. Toisekseen Panu ei hypi ja heilu kuin mikäkin adhd-duracellpupu.

Suositut

Back
Ylös Bottom