- Ikä
- 45
Päät pois perseestä ja samassa lauseessa väität että samanlaista tuhoa saadaan aikaan polttopullolla tai ajamalla satasta väkijoukkooon kuin sillä että ammutaan kiikaritähtäimen ja äänenvaimentimen kanssa talon katolta täydellisellä näkyvyydellä. Paikkakuntalaisena voin sanoa että tuossa kohdassa on todella vaikeaa ajaa autolla mihinkään väkijoukkoon, liikennettä esiintyy tuossa risteyksessä jatkuvasti. Ja kaiken lisäksi ihmiset kyllä huomaavat jos joku auto ajaa aivan liian lujaa todella epämääräiseen paikkaan. Ja toi polttopullon vertaus on vielä naurettavampi, luuletko tosiaan että ihmiset eivät huomaisi ollenkaan jos joku tulisi polttopullon kanssa?
Mutta komppaa kyllä sua yhdessä asiassa "nyt se pää pois sieltä perseestä".
Minä en ole ikinä elämässäni edes käynyt koko paikkakunnalla.
Eli se pää nyt pois sieltä perseestä, tässä ei varmaan ollut mulla pointtina että voiko juuri tuossa kyseisessä paikassa ajaa autolla ylipäätään, vai oliko? Kirjotinko niin epäselvästi vai halusitko tahallasi ymmärtää väärin? Tämä maa on väärällään paikkoja, johon voisi autolla vetästä väkijoukkoon todella kovaa. Auton saa käyttöön jokainen. Ei ole todellakaan välineestä kiinni tämä asia.
Totta helvetissä on katolta helppo pudottaa kiikaritähtäimellä porukkaa. Mutta jos nyt mennään takaisin "hetken mielijohteeseen" niin jotenkin tuntuisi että mattimeikäläiselle ois pikkusen helpompi vetästä autolla satasta väkijoukkoon kuin alkaa sniperiksi kerrostalon katolta? Ainakaan niin että tiputtaa ja haavoittaa monta. Tuo vaatii kylmiä hermoja (tai niiden totaalista puutetta) ja tuollainen toimitus kestää kauan. Eli mä todella väitän, että tuo jamppa ois tuon tempun tehnyt jollakin muulla välineellä kuin sillä kiikarikiväärillä jos se ei ois juuri sitä peliä käteensä saanut. Mistäs teidät olisiko uhriluku sitten ollut kymmenkertainen? No niin, ei mistään voi kukaan tietää.
Niin ja mun elämää ei liikuta mihinkään suuntaan se vaikka ne aseet kerättäisiin pois. Että ei ole ns. oma lehmä ojassa. Sitä vaan taas sorrutaan niihin välineisiin eikä oikeasti edes yritetän etsiä pointtia mikä ajaa tekemään näitä nykyään ihan törkeesti yleistyneitä todella vakavia tekoja.
Laitan pääni takaisin perseeseen ja poistun takaviistoon...hetkeksi.