Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bohemia Regenttiä on aivan nautinnollista juoda. En tiedä miksi edes kokeilenkaan koskaan mitään muita kuin tsekkiläisiä, kun oon todennut ne ylivoimaisesti parhaiksi :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Bohemia Regenttiä on aivan nautinnollista juoda. En tiedä miksi edes kokeilenkaan koskaan mitään muita kuin tsekkiläisiä, kun oon todennut ne ylivoimaisesti parhaiksi :)

nimim. "Aiemmin samoin ajatellut"

Tsekkiläiset on kyllä herkkua, mutta niitä usein juotuaan alkaa kaipaamaan välillä vaihtelua. Suosittelen kokeilemaan englantilaisia aleja (eikä välttämättä vain englantilaisia), bittereitä ja portereita vaihtelun vuoksi. Palealeja ja stoutteja mun pitäis myös alkaa enemmän maistelemaan.

Pari mieluisaa herkkua, ollen kuitenkin melko helppoja juotavia:
Fuller's ESB
Fuller's London Porter

Jos jossain törmää O'Hara'sin stoutiin niin suosittelen maistamaan.

Itse en pidä yhtään Guinnesista sen paahteisuuden takia mutta O'Hara's oli kyllä hyvää raikkaudellaan. :)

Mikäs on näistä perus suomalais oluista paras?
Itse arkena ja sauna oluina juon Karjalaa, maku on vaan niin medium, ei liian hapan, ei liian makea. Koff on toinen tommonen!

Hienommiksi oluiksi sopii Velkopopovic Kozel, vaalea.

Zone-sarja -42%
Kaikki suomalaiset vaaleat lagerit ovat kuraa.... Eiku hetkinen... Onko olemassa yleensäkään yhtään hyvää vaaleata legeria??
Esimerkiksi suomalaisista Mallaskosken Kuohun vaalea täysmallas & Nokian panimon vaalea Keisari ja vaikka kuinka paljon muitakin. Toki hienostelupisteitä saa muilla oluttyypeillä varmaan paremmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kazorga, bulgarialainen lager. Tuli viime viikolla _muutama_ juotua. Paras tähän mennessä mitä juonut. Suosittelen maistamaan jos tulee vastaan, muuallakin kuin Sunny beachillä :)

Kaikki suomalaiset vaaleat lagerit ovat kuraa.... Eiku hetkinen... Onko olemassa yleensäkään yhtään hyvää vaaleata legeria??

No suomalaisista erinomainen vaalea lager on Snowbenkin mainitsema Kukko Pils. Hyviä ulkomaisia ovat esimerkiksi Pilsner Urquell ja Brooklyn lager. Mutta kyllä oluista ehdottomat huiput ovat sitten pintahiivalla käytettyjä.

No suomalaisista erinomainen vaalea lager on Snowbenkin mainitsema Kukko Pils. Hyviä ulkomaisia ovat esimerkiksi Pilsner Urquell ja Brooklyn lager. Mutta kyllä oluista ehdottomat huiput ovat sitten pintahiivalla käytettyjä.

Kukko Pils on pilssiä ei lageria. Kato vaikka Googelista...:kippis1:

Esimerkiksi suomalaisista Mallaskosken Kuohun vaalea täysmallas & Nokian panimon vaalea Keisari ja vaikka kuinka paljon muitakin. Toki hienostelupisteitä saa muilla oluttyypeillä varmaan paremmin.
Ite testasin tätä pari viikkoa sitten, ja nousi heittämällä yhdeksi suoskiksi. Todella hyvää!:)

Back
Ylös Bottom