Bohemia Regenttiä on aivan nautinnollista juoda. En tiedä miksi edes kokeilenkaan koskaan mitään muita kuin tsekkiläisiä, kun oon todennut ne ylivoimaisesti parhaiksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bohemia Regenttiä on aivan nautinnollista juoda. En tiedä miksi edes kokeilenkaan koskaan mitään muita kuin tsekkiläisiä, kun oon todennut ne ylivoimaisesti parhaiksi
Pari mieluisaa herkkua, ollen kuitenkin melko helppoja juotavia:
Fuller's ESB
Fuller's London Porter
Mikäs on näistä perus suomalais oluista paras?
Itse arkena ja sauna oluina juon Karjalaa, maku on vaan niin medium, ei liian hapan, ei liian makea. Koff on toinen tommonen!
Omasta mielestä kaks paskinta suomalaista :dance2:
Esimerkiksi suomalaisista Mallaskosken Kuohun vaalea täysmallas & Nokian panimon vaalea Keisari ja vaikka kuinka paljon muitakin. Toki hienostelupisteitä saa muilla oluttyypeillä varmaan paremmin.Kaikki suomalaiset vaaleat lagerit ovat kuraa.... Eiku hetkinen... Onko olemassa yleensäkään yhtään hyvää vaaleata legeria??
Sniffari, mikäs suomalaisista on se in?
Vaikka kuinka ja paljon. Pienpanimojen tarjonta on imo varsin hyvä esim. oma suosikkini saimaan panimon marsalkka III.Kaikki suomalaiset vaaleat lagerit ovat kuraa.... Eiku hetkinen... Onko olemassa yleensäkään yhtään hyvää vaaleata legeria??
Kaikki suomalaiset vaaleat lagerit ovat kuraa.... Eiku hetkinen... Onko olemassa yleensäkään yhtään hyvää vaaleata legeria??
No suomalaisista erinomainen vaalea lager on Snowbenkin mainitsema Kukko Pils. Hyviä ulkomaisia ovat esimerkiksi Pilsner Urquell ja Brooklyn lager. Mutta kyllä oluista ehdottomat huiput ovat sitten pintahiivalla käytettyjä.
Sniffari, mikäs suomalaisista on se in?
Ite testasin tätä pari viikkoa sitten, ja nousi heittämällä yhdeksi suoskiksi. Todella hyvää!Esimerkiksi suomalaisista Mallaskosken Kuohun vaalea täysmallas & Nokian panimon vaalea Keisari ja vaikka kuinka paljon muitakin. Toki hienostelupisteitä saa muilla oluttyypeillä varmaan paremmin.
Kukko Pils on pilssiä ei lageria. Kato vaikka Googelista...:kippis1: