FOSTER'S
ei mulla muuta
ei mulla muuta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oijoi siinä on meikän olut! Kesäkuun alussa kävin alkossa katsomassa josko siellä ois ollu Kozelin tummaa, mutta loppumaanhan se oli päässyt, joten otin sitten ihan randomilla jonkun muun tumman. Täysin etiketin ja nimen perusteella valitsin ja kyllä kannatti! Harmi kun tuota Fullersin london porteria ei täällä alkossa ole, ois lähteny heti testiin. Suositelkaas muitakin tämän tapaisia oluita.http://www.isokaato.com/viina.php?id=391 Old Engined Oil, tää se on nannaa vaikka tuolla ei ookkaan hyviä arvioita saanu.
Todellakin! Parhaimpia portereita IMO.Tuli kiskastua Fuller's London Porter tänään. Oon joskus aieminkin juonut. Aivan törkeen maukas olut :kippis1:
Salitos on kyllä munkin mielestä paljon parempaa kuin corona. Jotenkin siinä on enemmän särmää kuin coronassa.:whip:Coronan ystävien kannattaa EHDOTTOMASTI koeajaa salitos. On muuten hyvää.
Ainakin Michael Jacksonin olutkirja (joka on nimeltään "Michael Jacksonin olutkirja") on aika pätevä perusopus. Sitten netistä löytyy tietysti kaikenlaista, esim. humalalajikkeisiin kannattaa tutustua.Päätin että alan ihan vakavasti harrastamaan oluen maistelua. Tietääkö kukaan mitään pätevää olut-opusta jossa kerrottaisiin mm. raaka-aineista ja maistelusta?
Kiitti! Pitää kävästä kirjakaupat läpi, jos vaikka löytäisin ton Jacksonin kirjan.Ainakin Michael Jacksonin olutkirja (joka on nimeltään "Michael Jacksonin olutkirja") on aika pätevä perusopus. Sitten netistä löytyy tietysti kaikenlaista, esim. humalalajikkeisiin kannattaa tutustua.
...Snake dogin india pale ale. Paras ipa mitä oon maistanu...Brewdogin HC ipa on myös jees...
Red Seal Alekin oli hyvää, mutta poistui Alkon valikoimista. En ehtinyt tehdä kunnon vertailua sen ja Anchorin välillä. Oottekos Brooklyn Alea maistanut? Saa ihan Citymarketista.
Tyhmä kysymys mutta miten löysit kyseisen tuotteen Alkon sivuilta? Jos tuon Mikkeller Blackin vain kirjoittaa hakukenttään niin ei löydy mitään.