Hyviä olutmerkkejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vähän myöhässä, mutta jos nyt joku ei vielä ole bongannut - http://www.helsinkibeerfestival.com/

Jeps bongasin, ammattilaisille on oikeat aukioloajat 13-18, nehän sammuu jo kuuteen mennessä ekan kerran ja on tirsojen aika.

Sääli, en pääse tuonne. Pitää huomenna lähteä nurmijärvelle enkä osaa rajoittaa juomistani ainakaan moisessa kulturellissa megatapahtumassa.:hyvä:

...enkä osaa rajoittaa juomistani ainakaan moisessa kulturellissa megatapahtumassa.:hyvä:

:lol2:

Itse olen menossa huomenna heti puolilta päivin, tarkoituksena maistella jokunen HYVÄ olut ja poistua paikalta ennen viittä - siihen aikaan paikka on jo "melko" täynnä ja musiikin volyymiakin on ehditty nostaa ainakin pariin otteeseen... :rolleyes:

http://www.olutkellarihelsinki.fi/ on hyvä esimerkki miellyttävästä paikasta, missä voi nauttia oluesta ihan normaalilla äänensävyllä keskustellen, tai kaikessa rauhassa vaikka kirjaa lukien.

Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni kunnon olutbaarissa, kaislassa. Tuli juotua monenlaista ja hyvää olutta, pitää käydä joskus uudelleen.

Red Seal Alekin ilmeisesti poistuu Alkosta? Oli eilen ainakin tarjouksessa poistolaarissa. Hyväähän se oli ja kirpakkaa.

Kertokaas Coronan ja Salitoksen ystävälle jotai muita herkullisia vaaleita oluita? Lakkijuhlien jälkeen jos nauttis muutamat kalliit ja hienot (meksikolaiset?) oluet!

Ei niinkään hienoja tai kalliita, mutta erinomaisen makuisia, hyvin saman tyyppisiä solin, coronan ja coronitan kanssa, ovat yhdysvaltalaiset Miller ja Budweiser.
Tähän itse lisäisin vielä aasialaisen tiger beer:in kun tuollaisista vetisistä ja kevyistä oluista tykkäät. Tätä löytyy jopa ihan prismoista.;)

On muuten tuo budweiser erikoisen makuista tavaraa vähän tulee pommac mieleen!:D

Tähän itse lisäisin vielä aasialaisen tiger beer:in kun tuollaisista vetisistä ja kevyistä oluista tykkäät. Tätä löytyy jopa ihan prismoista.;)

On muuten tuo budweiser erikoisen makuista tavaraa vähän tulee pommac mieleen!:D

Hyvin tyypillisiä lämpimien maiden oluita. Esim. Intialainen kingfisher on muistaakseni ihan ok.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tyttöystävä kävi Pariisissa ja kylläpä tuli hyvä tuliainen sieltä! Leffe Blondeahan saa tietysti Suomestakin, mutta tämäpä onkin 0,75 litran pullo! Todella näyttävä ja enpä ole tällaista ennen nähnytkään. :kippis1:

pullomuokattu.jpg

etikettimuokattu.jpg

Onkohan alkon valikoimaa tullu mitää uutta pariin viikkoon? Pitääpä käydä tsekkaamassa jossai välissä.

huomenna hämeenlinnaan nauttimaan helteistä ja lauantaina puuhamaahan puuhailemaan.

Mun mielestä toi Old Engine Oil on aivan kauheeta, enemmän vaaleiden oluiden ystävä esim. Boddingtons Pub Ale, corona.

Pitääpä käydä huomenna pullo tuota Fullersia jos tuolta lähi alkosta löytyy.. Vois ottaa kaveriks kanssa jotain vehnäolusta, oisko mitään hyviä, ei niin tunnettuja tiedossa?

Latest posts

Back
Ylös Bottom